~OLYMPSKÁ KUCHYŇA (nebezpečné výpary-sídlo Hestie)~
Thanatos: *prehrabáva sa v chladničke a hľadá niečo, čo nie je výtvor Hestie* Nič, nič a...jé, to je-zas nič.
Vodka: *vyberie zo zadu chladničky nejaké posledné jedlé jedlo* Hm, bola by škoda to len tak zhodiť z Olympu.... *zákerne sa usmeje* Nemyslíš?
Thanatos: Nie, Vodka! Zomrel by som od hladu, a keď už zomrie aj Smrť, naruší sa tým celý systém.
Vodka: *odskáče k okraju Olympu, zaškerí sa a chytí jedlo do dvoch prstov* Čo za to?
Thanatos: Čokoľvek!
Vodka: Tvoje slová prudko oľutuješ. *hodí Thanatovi jedlo*
Thanatos: *chytí kúsok pizze* Takže? Čo teda chceš?
Vodka: *v ruke sa jej objaví paier* Už som na to dlhšie pripravená. *začne čítať* Zhodiť Winea do Tartaru, pluvnúť Diovi do tváre, naučiť Hestiu variť a pomasírovať nohy Hefaistovi. Heh. Ľutuješ, čo?
Thanatos: Nie. Iba jednu. Za ten kúsok pizze ti predsa nebudem robiť sluhu...hoci, mohol by som Hádesa donútiť, aby to všetko urobil za mňa. Minule som mu povedal, že mi má predať vládu nad podsvetím a on to schválil!
Vodka: A mám to! Ďakujem za inšpiráciu, mimochodom. Chcem byť vládkyňou podsvetia. *uškrnie sa*
Thanatos: Nuž, sú tam dva tróny, tak prečo nie? Ten druhý bol najskôr pre Persefonu, no potom ho Hádes prerobil. Mal byť pre Apollóna, takže tam sú slnečné lúče, ale vieš predsa o tom, čo sa stalo. Ak sa ti nebude páčiť, kúpim ti drevenú stoličku v najbližšom lacnom obchode. *premiestni sa s Vodkou do podsvetia*
Vodka: Slnko zvládnem. *sadne si na trón a uškrnie sa* Prečo tam len tak stojíš, Okrídlnec? Si snáď ohúrený mojou nehynúcou krásou?
Thanatos: *sadne si na čierny trón vedľa Vodky* O tomto som sníval celé tisícročia. Tak hrozne som chcel vládnuť podsvetiu. Ale nie, vládcom sa ako inak stane nešikovný Hádes, ktorému to tak či tak nie je dosť dobré! A teraz som tu, aj s tebou, Vodka. *uškrnie sa* Vieš, čo to znamená, že vládneme spolu? Mali by sme byť pár.
Vodka: Čo ak nie si môj typ, Thanatos?
Thanatos: Ale ja som predsa každého typ. *zasmeje sa* Urobím z Hypna tvojho sluhu, ak budeš chcieť.
Vodka: *zamrmle* Egoista jeden nablblý... To s Hypnom sa mi páči. Aj keď bude zrejme stále spať, takže ako sluha bude stáť za nič...
Thanatos: A neboj, čoskoro to tu nebude tak tmavé a pochmúrne. Prerobíme to, toto bude moderná sieň so všetkým vybavením aj obrovskou televíziou presne tam. Zariadim ti izbu ako len budeš chcieť. Ale čo je najlepšie, tu neplatia žiadne Diove príkazy a zákazy.
Vodka: No výborne! *sadne si nejak zvláštne a vyloží si nohy na operadlo* Už som to chcela urobiť veľmi dávno, no blbý Zeus-mala by som ho volať "otec" ja viem, ale ešte stále dúfam v to, že ním nie je- si myslí, že vládne všetkému a všetkým. Ona to pravda však nie je. Poseidón vládne moriam, skoro každý boh niečomu vládne. On si však stále myslí, že je všemohúci... a za to ho nenávidím.
Thanatos: *zíde z trónu* Je zaujímavé ťa sledovať, Vodka. Fascinovala si ma od prvej chvíle, čo som ťa uvidel. Zamiloval som sa do teba, to je isté. Si otravná, drzá, hryzieš, a čo ja viem čo všetko ešte. Ale milujem ťa takú aká si. *uškrnie sa* A aj ty mňa. No tak, priznaj sa.
Vodka: Zase si toľko nenamýšlaj. Mňa má rád predsa každý. Aj sa na mňa dobre pozerá, to viem už tiež. *uškrnie sa*
Thanatos: Vodka! Budem ťa štekliť dovtedy, kým nepovieš pravdu!
Vodka: *kývne plecom* Nie som šteklivá.
Thanatos: *zákerne sa usmeje* To si teda overím. *chytí Vodku a začne ju štekliť*
Vodka: *začne sa smiať a kopať* N-nie. U-už d-dosť. *smeje sa až tak, že jej tečú slzy*
Thanatos: *prestane Vodku štekliť a vezme ju do náručia* Tak vidíš. Si šteklivá, Modrooká.
Vodka: Nie, niesom. Keď ma šteklili ostatní, nikdy mi to nevadilo... a samozrejme, Okrídlenec. Aj ja ťa milujem.
Thanatos: Vedel som to! *posadí Vodku na trón a chytí ju za ruku* Moja spoluvládkyňa.
Hádes: *vôjde do siene a povzdychne si* Thanatos, už ma to nebaví. Koľkokrát ti mám opakovať, že keď poviem "môžeš si na ten trón na chvíľu sadnúť" neznamená to, že ti tým predávam vládu nad podsvetím? *pretočí očami* Ešte chvíľu sa zahraj na vládcu a ak budeš niečo jesť, pokús sa tu nenatrúsiť omrvinky. *zmizne*
Vodka: *uškrnie sa* Môj debilný nič nepočítajúci Thanatos. Keď nebude podsvetie, prevezmeme Olymp. Ľahká matematika...
Thanatos: *ľútostivo pozrie na čierny trón* Tak teda poďme zabiť Dia, nech to potom máme z krku. Alebo nie. Nebudeme si s ním špiniť ruky. Hestiino varenie ho tak či tak raz zabije...
Vodka: A ako jeho dcéra by som mohla zdediť trón. Aspoň na niečo je to dobré!
Thanatos: Alebo ho zdedí Wine. Možno dokonca Apollón s Enielee.
Vodka: Tú mrchu mi nepripomínaj! Winea zbijem, Enielee zhodím do Tartaru a Apollón bude spolu s Hádesom opäť v podsvetí. Vyriešené.
Thanatos: Takže aký je plán? Zabiť Dia, ešte predtým Enielee zhodiť do Tartaru, Winea poslať na nejakú dovolenku kde ho pri troche šťastia alebo pomoci Nemezis zožerú žraloci, dať Hádesa a Apollóna opäť dokopy a ovládnuť Olymp. A všetci budú spokojní. To by sa mohlo podariť. Treba na to len trochu času, šikovnosti a zákernosti, čo my máme. Takže, hurá do začatia uskutočňovania tohoto luxusného plánu!
Vodka: Nie tak zhurta! Zabiť Dia bude skoro nemožné. Musíme počkať do Vianoc. Hestia bude variť.
Thanatos: Ale Winea môžeme na dovolenku poslať hneď. Enielee môžeme tiež zhodiť hneď, a Apollónovi povieme, že sa zabila pri nejakej hroznej nehode s...s...štipcami na prádlo. A o Dia sa postará Hestia. Hotovo.
Venované Katka_fantasy, lebo Thanaodka.😁
BINABASA MO ANG
Rozhovory gréckych bohov
FanfictionBohovia-nesmrteľné bytosti s neobmedzenou mocou, ktoré vládnu celému svetu? Možno. ...teda, až dokým sa raz nepotknú a nespadnú z Olympu. ...alebo kým sa neotrávia Hestiinými výtvormi, ktoré nazýva jedlom.