11.

459 66 10
                                    

Toto sú len rozhovory jednotlivých dvojíc bohov...Viac menej taká bonusová kapitola.:)

~ARTEMIS & ATHÉNA~

Athéna: Podľa mojich výpočtov sa budú skrývať niekde v jaskyni. Niekde kde by sa to Hére vôbec nepáčilo... Vie predsa, že tam by sme ju nehľadali nie?

Artemis: No, možno by sa skryla práve na také miesto kde by ju každý hľadal pretože by to nikto neočakával... Možno ju máme teraz priamo pod nosom v nejakej kaviarni ale ani o tom netušíme.

Athéna: Tak zavoláme niekomu aby išli trebárs do tej jaskyne a mi pôjdeme niekam kde je krajšie. Čo ty na to?

Artemis: Súhlasím. A kávička k tomu ako bonus?

Athéna: Presne tak. Koho pošleme do zatuchnutej jaskyne? *zákerne sa usmeje*

Artemis: Niekoho koho meno začína na A a končí POLLÓN.

Athéna: Výborný nápad. Vyzerá to tak, že máme spoločného nepriateľa. *pošle Apollónovi SMS*

~ZEUS & POSEIDÓN~

Zeus: *ide po ulici a nadáva na Héru*

Poseidón: Niečo som tušil...všetci sme niečo tušili, ale toto nenapadlo nikomu z nás..Už zas Létó? Vážne?!

Zeus: Ľutujem že som si ju zobral za manželku a hanbím sa za to že je moja sestra...

Poseidón: Presne. Taká sestra je nanič... Prečo ste sa vlastne vtedy zobrali?

Zeus: Hrali sme s Hádesom pravdu a odvahu. Vieš si to predstaviť.

Poseidón: Hádes vie byť poriadny sviniar. Ja tomu nechápem. Vy stále iba súperíte...ja si radšej sedím vo svojom paláci a miešam koktejly..

Zeus: Je sranda posmievať sa mu že sedím na tróne na Olympe a on je v podsvetí kde naňho sadá prach. Avšak menšia sranda už je keď sa naštve a vyhráža sa že na ten trón dá sekundové lepidlo.

Poseidón: Tak predsa len sa mám najlepšie. Vodná ríša nieje až taká zlá ako na prvý pohľad vyzerá. A sekundové lepidlo sa tam použiť nedá...to je veľké plus. Kam chceš teda ísť hľadať?

Zeus: Poďme prezrieť nákupné centrá. Prisahám, že ak Héru nájdem, donútim ju zjesť staré tenisky a potom ju dokopem až do Tartaru, no ešte predtým dám to sekundové lepidlo do jej drahých topánok...

Poseidón: Tak to si natočím a budem si to pozerať vždy keď sa budem nudiť...takže nonstop! *odídu do najbližšieho nákupného centra*

Zeus: Hurá do obchodov s topánkami.

~APOLLÓN & ENIELEE~

Apollón: *mrmle si nejakú Haiku ktorú práve vymyslel (samozrejme končí: Apollón je úžasný!) *

Enielee: Aha, veveričky! Dve!

Apollón: Ááá *vyskočí na ruky Enielee a stále jačí*

Enielee: To bol len vtip. Ideme nájsť nejakú tú jaskyňu?

Apollón: Tam je príliš málo slnka...čo by sa stalo keby sme tam nešli? *zákerný úsmev*

Enielee: Ako chceš, ale čo ak je Héra práve tam?

Apollón: Vidím budúcnosť, možno by som nejak vedel zistiť či tam je...

Enielee: Nemohol by si vidieť aj kde presne bude a čo sa stane s Létó?

Apollón: To mi nenapadlo...za pokus to stojí *zavrie oči a chvíľu mlčí*

Enielee: *ticho ho pozoruje a čaká*

Apollón: *otvorí oči so zdeseným výrazom*

Enielee: Čo sa stalo...Teda stane?

Apollón: Veľmi zlé...priveľmi zlé...

~DIONÝZOS & NEMEZIS~

Dionýzos: Aha, je tu obchod! Pôjdem kúpiť nejaké víno, chceš aj ty?

Nemezis: Tú fľašu neskôr rozbijem Hére o hlavu *zákerný smiech*

Dionýzos: To som chcel urobiť ja, ale nevadí.

Nemezis: S dvoma fľašami by to bolo najlepšie. Heh..

Dionýzos: Mám pocit že ak Héru niekto nájde, nedopadne to pre ňu dobre.

Nemezis: Dúfam, že ju nájdeme my. Vo vymýšľaní pomsty som veľmi dobrá.

Dionýzos: Čo ak je premenená do podoby nejakej smrteľníčky a celú dobu sa nášmu zbytočnému pátraniu len vysmieva?

Nemezis: Na to je príliš málo inteligentná...

Dionýzos: Tiež pravda. *na mobil mu príde SMS, ktorú si prečíta* Píše mi Apollón. Máme všetci urýchlene prísť ku kaviarni s názvom...To je jedno, neviem to vysloviť. Vraj na niečo prišiel. A zrejme to moc dobré nebude.


Rozhovory gréckych bohovWhere stories live. Discover now