Afrodita: *sedí vo svojej izbe a premýšľa* Ale čierne oči sú naozaj nemoderné!
Apollón: *kráča po chodbe* Mňa to ale nezaujíma!
Afrodita: *zákerný úsmev* Ako sa má Natha?
Apollón: Veľmi dobre. Prečo?
Afrodita: Len tak, vieš... aby si vedel, že mi tvoje vzťahy nie sú ľahostajné.
Apollón: *pozrie na Afroditu so zdvihnutým obočím* Enielee sa už rozmotala z tých kvetov? Osobne dúfam, že nie...
Enielee: *objaví sa pri Apollónovi a Afrodite* Takže Natha, hej?! A áno, rozmotala, a ty máš teda riadny problém!
Apollón: *nervózne sa zasmeje* Ech... Natha je moja dcéra...dozvedel som sa o nej nedávno... a nechcel som aby si sa rozmotala...lebo som chystal prekvapenie.
Enielee: Na to ti vážne neskočím! *naštvane zmizne*
Apollón: To je tvoj problém! *zmizne tiež*
Hádes: Apollón, počkaj! Tie slnečn... neskoro.
Apollón: *objaví sa pred Hádesom* Bol som si umyť zuby... o čo ide?
Hádes: Tvoje slnečné okuliare...*podá ich Apollónovi* Zabudol si si ich.
Apollón: Mohol si si ich nechať. Ja ich mám veľa. *nasadí ich Hádesovi* Celkom sa ti hodia...
Hádes: Vďaka. Dúfam, že mi ich Persefona neukradne.
Apollón: *zasmeje sa a nervózne pozrie na Afroditu* Určite nás shipuje...ona vlastne shipuje každého s každým...takže je to jedno.
Hádes: Pravda. Ale... to je jedno. *zmizne*
Apollón: *mrmle si niečo o prekvapení a odchádza*
Apollón: *vyzdobí izbu Enielee* Dajme tomu, že to vyzerá dobre...
Artemis: *objaví sa v izbe* Vyzerá to otrasne.
Apollón: Ja viem... urobil som to iba preto, lebo ešte nechcem zomrieť...
Artemis: Tú Nathu si si vymyslel, však? Aby si sa zbavil Afrodity a hlavne Enielee. Takže momentálne nemáš nikoho, predpokladám.
Apollón: Ech, je to pravda polovične...
Artemis: Som z toho zmätená. *zmizne*
Apollón: Výborne! Dokonca som sa zbavil aj Artemis! *pozrie sa na výzdobu* Nič horšie som nevidel...snáď sa jej to bude páčiť *zmizne*
Afrodita: Ak Natha neexistuje, mám po Nathapollo...*so sklamaným výrazom odíde*
Áres: Vykašli sa na to... Máš predsa mňa, Afry.
Afrodita: Môj milý Áresík! Máš pravdu!
Zeus: *prechádza popri nich* Asi dostanem cukrovku...
Létó: Dáš si vodku?
Zeus: *nenápadne sa napije, aby ho nevideli ostatní bohovia* Dobré...
Létó: Ja viem! Takže súhlasíš s tým, aby sa dvojčatá číslo dva volali Wine a Vodka?
Zeus: Ty si už zas tehotná?
Létó: To som ti predsa hovorila! Alebo nie? Hej, hovorila! Vtedy, keď Héra... aha, moja mucha! *rozbehne sa preč*
Zeus: Tak na toto sa musím napiť. *na jeden raz vypije celú flašku vodky a extrémne sa z toho opije*
Artemis: Zadus sa tým!
Zeus: Dnes ti to sekne... nechceš ísť na prechádzku do mojej spálne? *zakopne a rozčapí sa na zemi*
Artemis: Eeeeh... fujky. *so znechuteným výrazom obíde Dia a rozbehne sa preč*
Zeus: Svet je tak krutý! *zaspí na zemi*
BINABASA MO ANG
Rozhovory gréckych bohov
FanfictionBohovia-nesmrteľné bytosti s neobmedzenou mocou, ktoré vládnu celému svetu? Možno. ...teda, až dokým sa raz nepotknú a nespadnú z Olympu. ...alebo kým sa neotrávia Hestiinými výtvormi, ktoré nazýva jedlom.