Кортни
Човекът подаде ръката си и направи жест- искаше си обещаната сума. Държах билетите в ръката си. Бях ги стиснала толкова силно- такъв шанс не се получава всеки ден.Бръкнах в джоба си, за да му дам това, което му се полага. Изведнъж полицейски сирени се чуха в далечината. Постепено шумът се приближаваше повече и повече.Тълпата утихна и зачака с притаен дъх. Какво става? Сирените се чуваха все по-близо и по-близо. Без предупреждение хората се разбягаха напосоки, обзети от внезапна паника. Обърнах се към човека- единствения тук, който можеше да хвърли светлина в тунела и да ми обясни какво по дяволите става. И той бе изчезнал. Изпари се като всички останали. Всички шумове заглъхнаха. Досега оживената тъмна уличка вече пустееше. Бях съвсем сама. Инстинкта ми ми подсказваше да бягам, да се крия, ала краката ми стояха като заковани. Чу се изскърцването на спирачки и писукането на сирена. Оглушителни стъпки. Ядосано тупуркащи ботуши. Понечих да избягам. Нямах изход. Беше прекалено късно. Улицата бе запречена от паркирани напречно две полицейски коли. Ярка светлина достигна до очите ми и рязко заслепи зрението ми.
-Стой на място! Обърни се бавно с вдигнати ръце!
Обърнах се бавно с ръце, сложени зад тила.Четирима полицаи в черни униформи стояха пред мен. Единият от тях доста
нелицеприятен размахваше чифт белезници. Усмихваше се зловещо. Горещи вълни преминаваха по тялото ми. Ръцете ми замръзнаха, въпреки необичайно топлата лондонска нощ. Луната осветяваше злокобно малката уличка. Всичко тънеше в тишина. Чуваше се само леко поскърцване на металните белезници. Гарван изграчи, кацнал до близките контейнери за боклук. Нищо добро не се предвещаваше.
-Арестувана сте. Идвате с нас в участъка.......Спокойно не сте изпуснали нищо. Съвсем скоро ще ви разкрия какво се е случило. Все пак развихрете въображението си в коментарите и кажете какво мислете, че се е случило. Не забравяйте и да гласувате.
Приятен ден и до скоро!<3
VOUS LISEZ
Fangirl Или "Как един "клик" промени всичко"
Roman d'amourKортни е едно безгрижно момиче с големи мечти, вярващо, че ще сбъдне най-голямата от тях- да срещне своя идол- Хари Стайлс. И точно, когато късметът ѝ се усмихва, проблемите ѝ стават прекалено много. Майка ѝ е повалена от депресия и колежът далеч н...