Наистина съжалявам, че това не е глава.Просто.......е, добре нямам извинение защо. Но напоследък нямам много време.И сега на темата. Бях предизвикана от Kalito08 да кажа 13 факта за себе си. Отсега предупреждавам не искам да пиша глупости, които всъщност са абсурдно скучни. Като например кой е любимия ми цвят или животно.....дрън-дрън.
1. Определено wattpad e любимата ми социална мрежа. Съчетава две мои любими неща- четенето и писането. Освен това ти позволява да се докоснеш до любимите си автори например. Определено wattpad ми осигури запознанства, които ще продължат и занапред. vikivili2 , _diaana и Nev2003 за вас говоря. :))))
2. Книгите, които за момента са грабнали сърцето ми за жалост са преводи. Hidden и Psyhotic . Възхищавам се на майсторството както на оригиналната авторка на Psychotic, така и на прводачката й aeonxx. Същото се отнаса й за SisiiG.
3. "Аз съм просто образ, чиито думи не стигат, за да изрази вселената, които напира в мен"- определено е цитат, който ме описва най-добре.
4. С едно със сигурност трябва да сте наясно. Водя сериозни битки със запетайките, тиретата и пълните членове , а понякога и с безбожно дългите си изречения. Затова да ме извините ако имам грешки.
5. Определено съм на мнение, че литературата е толкова лесна, колкото е лесен живота. И определено знам, че не всеки е роден за това. И не винаги възприемам бозите и баниците, които се творят в wattpad.
6. Имам една голяма слабост. Почти винаги следвам хората, които следват мен. Моля ви не се сърдете ако не ви последвам oбратно :))) (определено съм голям плюшкин)
7. Не вярвам в Господ. Определено вярвам, че някъде там има някаква уникална сила, която ни помага и избира пътя ни. Но съдбата е изградена от стъпките ,по които вървим, тоест НИЕ управляваме съдбата си. А така наречения Господ просто е част от нас самите.
8. Няма лесна професия. И определено бих поспорила с онзи, който каже, че да се занимаваш с литература е лесно.
9. Не виждам смисъл в хейта. Каква е идеята на хейтърите - един бог знае.
10. Бях дъвкозависима, докато не разбрах, че дъвките се правят от нефт.
Предупреждение:ХОРА НЕ ДЪВЧЕТЕ ДЪВКИ!!!
11. Когато написах първата глава от книгата си, влизах на всеки пет минути, за да проверявам колко четения има. В крайна сметка разбрах, че това е напълно безмислено. Nev2003 и vikivili2 благодаря ви за това.
:)))
12. Предмета, в който намирам най-малко логика е химията. Просто от тия уравнения ми се замайва главата, въпреки че уча в математическа гимназия и би следвало този предмет да ми е най-лесен след математиката.
13. Аз съм артистично разхвърлян човек и безпорядъка след мен е почти задължителен.Не забравяйте да гласувате. Ще се радвам всеки от вас да сподели най-шантавия факт за себе си в коментарите долу.
До скоро!!
Much love💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fangirl Или "Как един "клик" промени всичко"
RomantizmKортни е едно безгрижно момиче с големи мечти, вярващо, че ще сбъдне най-голямата от тях- да срещне своя идол- Хари Стайлс. И точно, когато късметът ѝ се усмихва, проблемите ѝ стават прекалено много. Майка ѝ е повалена от депресия и колежът далеч н...