WAŻNE DLA KONTYNUACJI!

3.2K 231 53
                                    

A więc, jak możecie się domyślać po pierwszym rozdziale, zbliżamy się nieuchronnie do końca naszej małej przygody z tym opowiadankiem. Czy aby na pewno...? Wybór należy do Was! (Jeżeli chcesz od razu przejść do "terms and conditions" (taki żarcik) kontynuacji, zapraszam na dół do wielkiego napisu "WAŻNE DLA KONTYNUACJI")

Na początku miał być to niedługi one-shot, dający do myślenia, lecz dobrze się przyjął, więc postanowiłam sobie: A dobra, mam pomysł na jeden rozdział (któraś ze środkowych sentencji), ale jeśli już mam do niego dojść, to zrobię inne! 

Zrobiłam tak, że nawiązałam do tych wszystkich sentencji z pierwszego rozdziału i napisałam takie króciutkie teksty na 200-300 słów. Widzę, że naprawdę wielu osobom się to spodobało i naprawdę mnie to cieszy. Nie spodziewałam się aż tak pozytywnego odbioru. I nie mówię tego teraz z jakąś fałszywą skromnością, czy coś, po prostu moje drugie opowiadanie tak jakby przyćmiewało to dzieło i nie sądziłam, że zrobi się ono tak popularne (dla mnie jest nawet popularne. Nie jestem aż tak sławna na Watt, więc jak na mnie jest okej, haha!)

@CreepyLivvy
Dziękuję Ci za propozycję kontynuacji. Szczerze mówiąc sama się nad tym zastanawiałam, ale chciałam jednak, byście to Wy zdecydowali. Okej, w taki razie teraz:

WAŻNE DLA KONTYNUACJI!

Na 100 obserwujących chciałam zrobić coś, co Wy byście wybrali. I teraz daję Wam ten wybór:

1) Kontynuować "Za każdym razem"

2) Napisać cos innego (propozycje zostawcie w komentarzu)

Czy

3) Kontynuować coś z dotychczas zamieszczonych opowiadań

Haha, może już dosyć, bo za chwilę to będzie miało więcej słów, niż niektóre z moich rozdziałów. Chwileczkę... już ma. No trudno. W każdym razie czekam na odzew w komentarzach!

Za każdym razem {Drarry} (KOMPLETNE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz