Preparation, časť 2.

6K 287 0
                                    

Asi okolo pol deviatej som sa začala chystať. Vzhľadom na to, že mi to vždy dlho trvá, som mala začať skôr. Lenže keď sa raz započúvam do hudby, nechcem prestať. A rada spievam, aj keď mi to moc nejde.

Fajn, späť k veci. Odložila som slúchadlá a podišla ku skrini. No, netrvalo mi dlho vybrať si outfit, čo je dooosť čudné. Keďže som mala na seba hodiť niečo sexy, vybrala som si čierne riflové kraťasy s vysokým pásom, biele pupkové tričko okolo krku, biele balerínky na platforme, na ruku som si dala sadu čiernobielych náromkov a do uší čierne okrúhle náušnice. Vlasy som si vyčesala dohora do voľného drdolu. Síce mi trčali so všetkých strán, ale o to mi predsa šlo. Bolo to viac... divoké. A divoké rovná sa sexy. Vo väčšine prípadov...
Aby som to ešte trošku oživila, zaviazala som si bielu stužku ako čelenku a potom som sa vrhla na tvár. Premiestnila som sa, samozrejme, do kúpeľne.
,,Hm..hm.. čo s tým urobíme." pozerala som sa do zrkadla a klepkajúc po umývadle premýšľala. Nakoniec som sa rozhodla pre špirálu, ktorá mi poriadne zhustila riasy, spravila som si tenkú čiernu linku a na ústa som si dala krvavočervený rúž. Hotovo.
No..nerada to hovorím..ale konečne vyzerám dobre. Ale asi prvý a posledný raz...

Hovoríte si..krvavočervený rúž?? Preskočilo jej??? Kedysi som si to myslela aj ja, ale na mojej tmavej pokožke pekne vyniknú práve takéto výrazné veci. A aj keď mám zviazané vlasy, väčšinou ich mávam rozpustené. Pretože to jediné, čo sa mi na mne páči sú moje dlhé, krásne kučeravé svetlohnedé vlasy...A možno ešte oči, ktoré sa podobajú na búrkové mraky. Dobre tie až tak nie. Iba vlasy...

Išla som späť do izby. Mrkla som na hodiny nad stolíkom. Ou. Najvyšší čas ísť.
,,Mamí, ocí! Idem von s babami!"
,,Dobre, Alice, zabav sa!" zakričali.
V tomto sú super. Žiadne reči "a príď vtedy a vtedy" a "nie, že prídeš tehotná" a bla bla bla.. Proste to berú tak, že som rozumná a viem, čo robím. Za to som im vďačná.
,,Ahojte!" zakričala som ešte a zmizla za dverami. Čuduj sa svete, baby tam už stáli. Väčšinou nikdy nechodia načas... presne tak ako ja.Jes mala na sebe čiernu minisukňu a zelené tričko na prsia so zelenými topánkami na opätku. Jej tmavohnedé vlasy s blond melírom boli zopnuté vzadu štipcom. Suz mala riflové kraťasy, biele tričko na prsia, modré conversy a blonďavé vlasy poplecia mala rozpustené. No a dotretice Juli. Tá mala na sebe modré minišaty na jedno plece, pekne nariasené a keďže má tiež zálubu v opätkových topánkach obula si modré lodičky s ihličkovým 7cm podpätkom. Jej tmavohnedé rovné vlasy jej voľne splývali na plecia.
,,Pána..Vy ste sa vyfintili." uškrnula som sa, keď som si ich poobzerala.
,,Ty tiež." usmiala sa Suz.
,,Ee..kamže to vlastne ideme?? A kde sú chalani??"
Juli otvorila ústa, ale Jes ju predbehla, za čo si vyslúžila vražedný pohľad. ,,Ideme do Dance Club-u v centre mesta. Chalani už tam na nás čakajú."
,,Chceš povedať na vás." vzdychla som si. ,,Na teba tam čaká Nick, na Suz Joe a na Juli Cody.."
,,Ale no taaaaak.." podišla ku mne Juliet, ,,..niekoho si nájdeš. Veď si z nás najkrajšia."
,,NIESOM!"
,,Čuš! Nemienim sa tu s tebou hádať. A okrem toho bude tam Jacob.."
,,Ten na mňa zvysoka kašle."
,,Uvidíme.." usmiala sa tým jej šibalským úsmevom a už ma aj ťahala.

Strašne ma štvalo, že baby majú frajerov...Nechápte ma zle, chcem im len dobre a som rada, že sú šťastné, ale proste.... žiarlim. Ja som stále sama. Nikto o mňa ani nezakopne. Dobre okej, bolo ich dosť ale...prosto neboli taký, akých som si vysnívala. Ja vlastne ani neviem, akoby mal môj 'princ na bielom koni' vyzerať. Myslím, že to zistím až na to príde.....

Cestou sme rozoberali, či tam stretneme nejakých fešákov, čo teda mojím kamarátkam nerobilo najmenší problém, hoci boli zadané. Ani sme sa nenazdali a už sme stáli pred klubom...

Tak zlatíčka, ide sa trsať! :D

Just Friends (Sparkling Notions 1)Where stories live. Discover now