♥♥♥♥ o pár mesiacov♥♥♥♥
Nikdy som sa necítila taká ľahká. Nič ma neťažilo a ja som letela životom omnoho rýchlejšie ako predtým. Už som nestàla na jednom mieste a neobzerala sa do minulosti. Kráčala som vpred s úsmevom na tvári. Možno niečo bude na tom, že až keď zažiješ to najhoršie, dokážeš oceniť všetko krásne okolo seba, ktoré si predtým nevidel a dokážeš sa tešiť aj z maličkostí.
Už som síce nemala partnerskú lásku, ale mala som lásku priateľov, ktorá mi ju nahrádzala. Mala som okolo seba všetkých ľudí, na ktorých mi záležalo - mamu, otca, Juli, Suzan, Jes, Mady, Lewisa, Isabell, Michela, Brena, Jacoba, Kilea aj Matta. Všetci mi každý deň vyčarovali úsmev na tvári a niečim ma prekvapovali.
Najviac sa to však darilo Mattovi. Sledovať, ako sa mení vďaka mne, bol skvelý pocit. Chodila som s ním na obchodné stretnutia a pozorovala jeho správanie. Dokázal rýchlo vzplanúť a nemal trpezlivosť. Často vybuchoval a niekedy aj kričal. To všetko som si všímala a zapisovala. Doma sme potom spolu zostavili zoznam cvičení, ktoré mu pomôžu ovládať hnev.
Naučila som ho v duchu napočítať do desať a až potom reagovať na niečo, čo ho rozčúli.
Naučila som ho poprosiť o skrátenie monológu, ak začne strácať trpezlivosť a nie na dotyčného nakričať, aby držal hubu, lebo na to nie je čas.
Naučila som ho, že ak sa na niekoho aspoň mierne usmeje a vysvetlì mu všetky výhody spolupráce s ním, uzavrie viac obchodov, ako keď sa začne vyhrážať.
Naučila som ho, že ak dá do rozprávania dušu, bude ho počúvať viac ľudí, ako keď to bude robiť odmerane.
A on sa snažil. Všetko robil tak, ako sme precvičovali, až pokiaľ si to neosvojil a nezvykol si na to. Potom už som si bola istá, že starý Matt je preč. Bolo mi to ľúto, pretože poznať nebezpečného zlého Matta bolo vzrušujúce. Ale tento Matt mal omnoho viac výhod. A vôbec nebol nudný. Práve naopak. Nikdy ste nevedeli, čím vás prekvapí. No bola som si istá, že niečo so starého Matta mu ostalo.
Bolo to vidieť v jeho očiach, keď bol so mnou.
V jeho úsmeve.
V jeho držaní tela.
V jeho spôsoboch.
V jeho rozhodnosti.
Ten záhadný Matt bol stále tam. A vždy, keď som to postrehla, musela som sa usmiať.
Okrem pomáhania Mattovi, sme často chodievali s babami na nákupy alebo sme sa všetci zišli u Matta doma, keďže mal najväčší dom, a pozerali futbal. Začala som tráviť aj viac času s rodičmi. Chodievala som s nimi na večerné prechádzky a konečne pochopila, prečo ich to ešte neomrzelo.
Bolo fascinujúce pozerať sa okolo seba a vidieť ako obloha menì odtiene, objavujú sa hviezdy, všetko sa ponára do tmy a vychádza mesiac. Zamilovala som si to. A hoci ma nemal kto držať za ruku, nevadilo mi to. Bola som šťastná a to bolo teraz to hlavné...
Hi honeys :)
Dúfam, že vás to ešte neomrzelo čítať len preto, že sa tam nebozkávajú :D
A teraz vážne : budem rada, ak to dočìtate dokonca :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Friends (Sparkling Notions 1)
RomantizmNevedela sa rozhodnúť, koho miluje... A potom prišiel on a všetko zmenil.