Keď som bola presvedčená, že jeho správanie som zmenila, mohla som ho ešte naučiť niečo iné - dotýkať sa ženy.
Dlho som nad tým premýšľala, lebo som vedela, čo sa môže stať. Ale chcela som, aby bola jeho premena kompletná, a tak tu nebolo nad čím rozmýšľať. Chcela som, aby bol ešte dokonalejší, ako je teraz. A to sa dalo jedine tak, že ho naučím, čo má robiť, aby si získal ženu. Nie všetky sú totiž taká ľahká korisť, akou som bola ja.
Prišiel chvíľu potom, ako som mu zavolala. Dochvíľnosť mu, ako vidieť, ostala.
Vyzul sa a hodil na gauč.
,,Tak, čo ma dnes naučíš?" uškrnul sa.
,,Niečo iné ako doteraz. Ale musíš mi sľúbiť, že sa o nič nepokúsiš."
Naklonil hlavu nabok a prezeral si ma. Napokon prikývol.
,,Fajn. Tak sa postav."
Poslúchol.
,,Rád by som ale vedel, čo sa deje."
,,Dám ti veľmi užitočnú lekciu."
,,Akú?" zvedavo sa ku mne naklonil a zaiskrilo mu v očiach.
,,Naučím ťa niečo o ženách."
Usmial sa.
,,Zaujímavé..." pomädlil si ruky.
,,Nezabudni, čo si mi sľúbil." varovala som ho.
,,Dobre. Poďme na to." vzdychla som si.
,,Chyť ma tak, akoby si ma chcel ísť pobozkať."
Behom okamihu bol pri mne. Položil mi ruky na pás a pritiahol si ma k sebe. Začal sa naklánať, ale položila som mu ruku pred ústa.
,,Nie, Matt. Mohol by si ju vydesiť. Urob to takto." otočila som sa mu chrbtom.
,,Obíjmi ju zozadu. Ruky jej polož na brucho a zabor jej nos do krku. Pomaličky sa dostávaj k perám. Až teraz ju môžeš pobozkať." odstúpila som a otočila sa opäť tvárou k nemu.
,,Fajn. Skúsim to." vydýchol.
Opatrne sa ku mne priblížil zozadu a objal ma mocnými rukami tak jemne, že to snáď ani nie je možné. Toľko jemnosti v takých svaloch?
Cítila som jeho dych na krku. Prechádzal mi po ňom nosom až pokým sa nedostal k čelusti. Prešiel mi po nej zubami a potom mi jednou zo svojich rúk nasmeroval hlavu na neho. Pozrel sa mi do očí a pobozkal ma. Zahryzol mi do pery a potiahol ju k sebe. Pootvorila som ústa a vzdychla. Ako dlho už som necítila dotyk iných pier na svojich?
Odstrčila som ho. Neverila som, že to dokážem. Zhlboka som dýchala. Hrudník sa mi nepravidelne dvíhal a srdce tĺklo ako o závod.
,,Výborne, toto ti ide." pochválila som ho.
Matt sa spokojne usmieval. Idiot! Vedel, že si to nechám. Predsa mi sľúbil, že sa o nič nepokúsi!
Robil iba to, čo si mu kázala.To je pravda. K*rva! Na čo som sa to dala?
,,Čo ďalej? Ukážeš mi ako sa správne milovať?" uškrnul sa.
Drgla som mu lakťom do rebier a zasmiala sa.
,,Čo by si robil, keby bola tvoja partnerka smutná?"
Pokrčil plecami.
,,Dobre, skúsime to inak." sadla som si na pohovku a objala sa okolo pliec.
,,Povedzme, že nevieš, čo mi je a ja ti to nechcem povedať. Je mi do plaču. Čo urobíš?"
Sadol si vedľa mňa a vzal ma za ruku. Potom sa opatrne začal približovať. Zatlačila som mu proti hrudi.
VOUS LISEZ
Just Friends (Sparkling Notions 1)
Roman d'amourNevedela sa rozhodnúť, koho miluje... A potom prišiel on a všetko zmenil.