Let me kiss you, časť 4.

5.8K 302 4
                                    

Zdalo sa mi to ako sen. Jake a ja utekáme v daždi a on ma drží za ruku..Možno to je darček k mojim narodeninám..Mať taký darček každý deň...

Začali sme zatáčať. Ale prečo?? Veď cesta ku mne vedie rovno..Zdalo sa mi to čudné. ,,Jake čo to..."
Sklapla som. Bola to totiž slepá ulička..Čo chceš spraviť Jake??
Pustil mi ruku a jemne ma pritlačil k múru. Rukami sa oprel o múr tesne pri mojej hlave.V hrdle mi úplne vyschlo. Dych sa mi zrýchlil. Čo ak ma chce znásilniť alebo čo?...
Ty si fakt blbá Alice -_-. Prečo by to robil?
,,Neboj sa, nechcem ti ublížiť." povedal, akoby sa mi hrabal v hlave a čítal myšlienky.
,,Nebojím sa." šepla som.
Jeho ruka spočinula na mojom líci. ,,Vieš prečo som ťa odtiaľ vzal preč?"
Pokrútila som hlavou.
Naklonil sa bližšie ku mne. Už medzi nami nebol skoro žiaden priestor.Napätie medzi nami by sa dalo krájať. ,,Nemohol som sa pozerať ako sa bozkàvaš s iným... a dokonca mal ruky tam, kde by som ich mal mať ja." akoby to chcel potvrdiť premiestnil svoje ruky na môj zadok a zmačkol ho. Perami sa obtrel o moje.
Nahlas som vydýchla. V mojom lone sa ozval pocit, ktorý som ešte jakživ necítila. Bol ako roj trepotajúcich sa motýľov. Vzrušoval ma.
Pozrel mi do očí. Čakal, čo odpoviem.Ale ja som sa najskôr musela spamätať. Celý život som čakala, že mi také niečo povie. A zrazu je to tu... a ja neviem, čo mám robiť. Trapka. Spamätaj sa!
,,A chceš vedieť, prečo som ho pobozkala?" našla som konečne reč. ,,Povedz mi." vydýchol.
,,Lebo som žiarlila a chcela som, aby si žiarlil aj ty."
Hodnú chvíľu sme na seba len hľadeli. Musela som vyzerať strašne, keď mi dážď rozmočil špirálu.

Pocítila som jeho ruku v mojich vlasoch. Rozpustil mi ich a odviazal aj stužku.Vlasy mi padli vo vlnách na plecia.
,,Ani nevieš aká si nádherná..."
Zatvorila som oči. Nechala som sa unášať jeho hlasom a sladkými slovami.
Prekonal ten kúsok priestoru, čo medzi nami bol a nežne ma pobozkal na pery.
Vydýchla som. Môj hrudník sa trhane dvíhal.
,,Milujem ťa, Alice."zašepkal mi do ucha. Jeho dych ma šteklil na krku.
,,Vieš ako dlho som čakala, kým mi to povieš?" šepla som.
,,Povedz."
,,Večnosť Jacob, večnosť..." a prilepila som sa mu na pery. Chutili neuveriteľne sladko. Med je oproti jeho perám nič. Nezaváhal ani na okamih a pripojil sa ku mne. Tisol sa ešte viac ku mne a obtrel sa o mňa lonom.
Vzdychla som. Kvapky dažďa mi stekali po tvári a chladili nám pery.Boli sme celý mokrí, no bolo nám to ukradnuté. To čakanie sa vyplatilo..

Z pier sa mi presunul na krk a zanechàval na ňom mokré bozky.Držala som ho za chrbát.
Vyzliekla mu tričko.
Pred očami sa mi zjavilo vypracované tmavohnedé sexy telo.Kvapky dažďa mu obkreslovali tehličky na jeho bruchu. Mala som neuhasiteľnú chuť prejsť mu po ňom rukou. A tak som to spravila.Pod rukou sa mi rysovali kontúry jeho tela. Usmial sa. Nebola som jediná, kto si obzeral cudzie telo.
,,Presvità ti tričko." zdelil mi a zaleskli sa mu oči. Pritlačil ma ešte viac k múru. Vrhol sa na moje pery a už aj sa mi dobýjal do úst. Pustila som ho dnu. Naše jazyky sa preplietali v mojich ústach ako dva hady.

Keď prešiel znova na krk presunula som jeho ruku pod moje tričko. Bola som priam dravá po jeho dotykoch na mojom tele. Začal mi hladiť brucho aj prsia.
,,Ach Alice." vzdychol a moje tričko skončilo na zemi vedľa jeho.
Vymenili sme si pozície. Pritlačila som ho k múru a vášnivo ho bozkávala. Rukou som mu zašla do vlasov a nechala si ich pretekať pomedzi prsty.
Jeho ruky sa presunuli na môj chrbát. Prstami mi po ňom jemne prechàdzal. Tam, kde sa jeho prsty dotkli môjho chrbta mi naskočili zimomriavky.
Potom mi rukami prechádzal po stehne a dvíhal mi nohu hore po svojej. Stále držiac mi ju oprel o svoj bok. Ledva som lapala dych, a tak som sa na chvíľu oprela o jehu hruď, čo však Jake využil a znova som bola opretà o múr ja.
Podskočila som a zakliesnila sa o jeho boky. Držal ma za zadok a v pravidelnom tempe mi ho stláčal.Vzdychla som mu do pier. Odpoveďou mi bol jeho vzdych. Bozkával mi plecia aj krk. Zubami prešiel po hrane čeľuste.
Ani nevedel ako neskutočne ma vzrušoval. Pomaly ma pustil a znova oprel o múr. Zahľadel sa mi do očí. ,,Máš krásne oči...A tie mokré vlasy." zahryzol si do pery.
Nasucho som preglgla.
,,Celá si nádhernà."
,,Neverím ti."
,,Uveríš, keď ti to budem hovoriť každý deň??"
Zamyslela som sa. ,,Možno."
Uškrnul sa a strčil mi jazyk do úst.Začal ma bozkávať ešte vášnivejšie ako pred tým. Jeho ruka sa motala okolo lemu mojich šortiek. Motýle sa ozývali čoraz hlasnejšie. ,,Jake...Jake, prestaň." zastavila som ho.
Spýtavo sa na mňa pozrel.
,,Stále ti neverím..Prečo ja? Nedáva to zmysel...A ak aj hovoríš pravdu,prestaň, lebo už nebudem chcieť prestať."
,,Neveríš?" naklonil sa ku mne a hryzol mi do ušného lalôčika. Mojím telom prebehla triaška. ,,Čo ti vraví srdce?"
Chvíľu bolo ticho. ,,Ja už svojmu srdcu neverím, už ma veľakrát sklamalo..."
,,Tak ver aspoň tomu môjmu." vzal moju ruku do svojich dlaní a priložil ju na miesto, kde mal srdce.
,,Ó-MÔJ-BOŽE!" zhlboka som sa nadýchla.
,,Čo?" frajersky sa uškrnul. Vyzeral na zožratie. Škoda, že nie som kanibal.
,,Bije ti...akoby zabehlo kiláč!"
,,Tak vidíš. Vravel som pravdu."
Bola som totálne mimo. ,,Čo vidím? Nič nevidím. Čo to tu splietaš?"
Chytil ma za plecia a jemne mnou zatriasol. ,,Alice, ukľudni sa. Tuším som ťa vyviedol z miery." usmial sa.Och. Milujem jeho dvestowattový úsmev. ,,Chcel som ti ukázať, že to myslím vážne. Milujem ťa. Len som sa ti to bál povedať...Ale keď som videl, že ma môže niekto predbehnúť musel som. Nezniesol by som, keby som ťa videl s iným. Vieš,aj chalani majú city..."
,,Tak to by mi ani nenapadlo." lišiacky som sa usmiala.
Šťuchol do mňa. ,,Prestaň. Myslím to vážne."
Obtrela som sa nosom o jeho. ,,Veď ja viem. Ale nedalo mi to."
,,Tak už mi veríš? Hádam si si nemyslela, že som dáky úchyl." Postavila som sa kúsok od neho a začala si ho premeriavať. ,,Nooo... neviem pán Bowen. Vyzeráte tak."
,,Má to byť výzva slečna Roseová??"
Hmmmm.Ánoooo. ,,To nechám na vás drahý pane."
Znova tá iskrička v očiach. Chcel niečo povedať, ale prešla som mu palcom po pere. Lačne na mňa hľadel. Zahryzla som si do pery.
,,N-E-R-O-B-T-O."precedil pomedzi zuby a nosom mi odhrnul vlasy z krku. Jeho jazyk dominoval nad tým mojim a robil si s ním, čo chcel. To isté aj s mojím telom. Keby povedal,aby som skočila z okna asi by som to urobila.
Rukou mi prešiel po rozkroku.Vzdychla som. Obtrel sa mi perami o krk a s nosom mi na ňom kreslil nezmyselné obrazce. Premiestnila som moje ruky na jeho zadok.Jednou rukou mi po nich capol.
,,Si drzá." usmial sa mi do pier a potom sa znova hral s mojim jazykom. Rukou mi prechádzal po celom tele. Ani vo sne by mi nenapadlo, že sa to naozaj stane.....

Venujem všetkým strateným dušiam odsúdeným na život v samote...Nie sme sami a stále môžme snívať....

Komentíky a votes potešia :)))

Just Friends (Sparkling Notions 1)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant