Práve som zistila, že má Just Friends (s touto časťou) rovnako častí ako moja zatiaľ najdlhšia poviedka- Suspensive! To chce oslavu, nemyslíte? ^^
Takže vás varujem - táto časť bude mierne šialená. A možno viac ako mierne :D,,Tam je kabínka." ukázal za seba. ,,Vyzliecť."
,,Čože?"
,,Všetko-zo-seba-vyzleč.",,Andrew!" okríkol ho Matt.
,,Čo je? Chceš jej to vysvetliť jemnejšie? Tak prosím."
Matt sa otočil ku mne. Prosebne som sa na neho pozrela. Modlila som sa, aby to bol iba vtip a Matt sa mi začal smiať, aká som dôverčivá. Ale nie. Na to bol môj život príliš komplikovaný.
,,Choď, prosím ťa." zašiel si rukou do vlasov.
,,Ale.." snažila som sa protestovať.
,,Alice prosím. Nesťažuj mi to."
,,Ja to sťažujem tebe? Žartuješ?" ironicky som sa zasmiala.
Bola som nahnevaná.
Nie preto, že ma doviedol na fotenie.
Nie preto, že ma bozkával a ja som sa nechala.
Nie preto, že som sa musela vyzliecť.
Nie preto, že budem o chvíľu vidieť svoje nahé fotografie.
Ale preto, že praskol moju bublinu ilúzií, v ktorej som verila, že je niekto iný. Nebol. Nikdy sa nezmení. Škoda, že mi to došlo tak neskoro.
,,Fajn." otočila som sa na päte a šla k miestu, na ktoré ukazoval Andrew. Ani raz som sa neobzrela.
Odhrnula som záves kabínky a zase ho za sebou zastrela. Skopla som si z nôh lodičky a siahla si na spodok šiat, že si ich prevlečiem cez hlavu. Potom mi však prišlo na um, že sú na zips.
,,K*rva!" zakliala som. Bez rozopnutia ich nevyzlečiem. Úžasné. Tento deň je tak k*revsky úžasný!
,,Alice?" ozvalo sa spoza závesu.
,,Choď preč!"
,,Chcem ti len pomôcť rozopnúť tie šaty."
,,Zvládnem to aj sama. Vypadni." odbila som ho.
Bola som príliš hrdá na to, aby som si od neho teraz nechala pomôcť.
Začula som jeho kroky. Konečne.
A teraz už len nejako rozopnúť ten zips...
Matt
Poslala ma preč. Jednoducho ma odohnala. Prekliata ženská!
Ale chápem ju. Nevie do čoho ide. To bola jedna z vecí, ktorú tiež neznášam. Vždy musím mať všetko čierne na bielom. Pod kontrolou. Žiadne tajomstvá.
Žiadne triky.
Žiadne podvody.
Inak nebude biznis. To boli moje podmienky pri uzatváraní dohody.
,,Aj ty choď." ukázal Andrew na ďalšie miesto, kde bola zrejme ďalšia kabínka. Nič som nepovedal a šiel. Vyzul som si topánky, stiahol ponožky a rozviazal kravatu. Potom nasledovalo oblek a to ostatné. Úplne nahý som si nakoniec okolo pása obmotal biely uterák, úhľadne poskladaný na stoličke v kúte, a vyšiel z kabínky.
Postavil som sa vedľa Andrewa a čakal na Alice.
,,Počuj, ona je v tejto brandži nová? Žiadnej z tvojich pipiek totiž nerobilo problém vyzliecť sa."
Mal pravdu. Všetky do jednej zo seba strhli oblečenie. Stačilo, keď som ich o to požiadal. Všetky ma totiž chceli potešiť, za čo som im potom daroval rozkoš, po ktorej túžili zakaždým, keď boli so mnou.
,,Ona nie je ako ony." odvetil som mu sucho, akoby ma nezaujímalo čo rozpráva. Ale robil som presne to, čo som neznášal - podvádzal.
,,Áno, všimol som si ako sa na ňu pozeráš." pokýval hlavou.
,,Tak ako na všetky." odbil som ho.
,,Snažíš sa oklamať mňa alebo seba? Nikdy som u teba taký pohľad, akým pozeráš na ňu, nevidel. A to už sa poznáme dlho." dopovedal a zmĺkol.
Pozeral som sa na miesto, kde bola v tme skrytá kabínka. A v nej ona. Nahá. Už len z tej predstavy mi vyschlo v ústach a rozbúchalo sa mi srdce. Bolo to pre mňa nové. Doteraz nedostupné a teraz nepoznané.
,,Ty ju miluješ!" skonštatoval.
,,Nebuď smiešny!" zasmial som sa. Môj smiech nebol nikdy taký falošný.
,,Miluješ ju." povedal Andrew ešte raz, teraz už s istotou.
Vzdychol som si. ,,Nerozumiem tomu."
,,Tomu sa nedá rozumieť, kámo." pobúchal ma po pleci a zrazu stuhol.
Pozrel som sa tým smerom, ktorým sa pozeral on. Bola tam. Vyzerala ako bohyňa pomsty. Jej dokonalé štíhle nohy ladne kráčali smerom k nám. Hlavu mala hrdo vztýčenú a oboch nás prepaľovala chladným pohľadom. Vlasy sa jej ešte stále hompáľali zo strany na stranu v chvoste, do ktorého som jej ich ráno stiahol.
,,No do..." nedopovedal Andrew a očarene hľadel na jej pevné prsia, ktoré som mal vidieť iba ja.
Ako si dovoľuje premávať sa tu nahá pred ním? Je predsa moja!
Podišla ku nám bez toho, aby si začala zakrývať čo i len kúsok svojho tela. Ale to mala. Pretože to telo už viac nepatrilo jej. Nepatrilo jej od chvíle, čo som sa jej prvý raz zmocnil.
,,K*rva." vzdychol Andrew a ani sa nepokúšal zakrývať svoju opovážlivosť. Lačne si ju prehliadal od hlavy až po päty a ňou ani nehlo.
Kam zmizla moja krehká porcelánová bábika? Kde je to citlivé a hanblivé dievča? Kam mi ju vzali?
Zagánil som naňho a ju strhol za zápästie ku sebe.
,,Čo si myslíš, že robíš?" zasyčal som na ňu. Snažil som sa jej hľadieť do očí, ale pohľad mi neustále utekal k jej perfektne tvarovaným krivkám.
,,Predsa to, čo si mi povedal." zasmiala sa.
,,Už sa ti nepáči, keď ťa poslúchnem?" prešla mi dlaňou po čelusti a prinútila ma pozrieť sa jej do očí.
,,Nechcel si práve toto?"
,,Nechcel som, aby sa z teba stala k*rva!" zvreskol som.
,,Omyl, miláčik." zahákla mi prsty za lem uteráka.
,,Presne po tom si celú dobu túžil." dodala zvodne a strhla mi ho.
Andrew zhíkol. ,,Už chápem prečo na teba baby berú." uškrnul sa.
Nebudem popierať, že som po tom túžil. Všetko by bolo jednoduchšie. Proste by som na ňu zavolal a ona by prišla len preto, aby som si s ňou zašukal. Ale toto som zažíval rok čo rok. Práve to sa mi na vzťahu s ňou páčilo - že to bolo iné. Že ona bola iná. Nedobytná. Lacných štetiek som už mal dosť.
Zavrčal som.
,,Ak neprestaneš, nedopadne to dobre."
Zasmiala sa, akoby bola opitá a nadrogovaná zároveň. ,,S tým rátam."
Cítil som ako mi adrenalín prúdi telom a rozpaľuje mi žily. Všetko vo mne vrelo.
Zasunul som ho do nej behom sekundy. Zastonala a prehla sa v chrbte. Prirazil som a popritom si ju rukami pritlačil k sebe.
,,Pokračuj." vyzvala ma šeptom.
Zatvorila oči a pohla panvou oproti mne. Žiadostivosť mi zahmlila myseľ a ja som prestal rozmýšľať. Jediné čo som chcel bolo vytrtkať ju do bezvedomia. Konečne mi k tomu dala povolenie.
Nesúďte ma! Nie som taká ako sa zdá, jasné? :D
ESTÁS LEYENDO
Just Friends (Sparkling Notions 1)
RomanceNevedela sa rozhodnúť, koho miluje... A potom prišiel on a všetko zmenil.