Ja: Jesi li ti ćorav? Pazi gde ideš. - iznervirano. Lik sa kapuljačom na glavi me je samo iskulirao i nastavio dalje, usput sam mogla čuti njegov prigušeni smeh. Samo sam dobacila:
Ja: Prostaku! - ugh.
Stigla sam kući. Nisam se javila mami, nego sam odmah otišla u svoju sobu. Ponekad mi dodje žao što nemam sestru. Posle lošeg dana, došla bi do nje i sve joj ispričalaa ona bi mi kao starija sestra dala neki savet.Dosadno je kad si sam. Jeste da imam Annu, ali nije to to.Bila sam malo na twitteru a onda sam videla da me je Zak follow.Omg, kad pre? I zašto? Ma ne zanima me. Ali sad sam primetila da se ne zove Zak već Zayn. Ma koga briga, za mene će on biti Zak i .
Legla sam na krevet i razmišljala o svemu..O svom životu, o Teu. Da li me on stvarno voli? Pa pobogu zašto je odma mene okrivio? Zar on misli da bi me taj zanimao? Rekla sam mu još pre da za mene postoji samo on i niko više. A to što je Zak ''gledao'' u mene kao što Teo kaže, ja nisam kriva. Odjednom je iz misli prekinuo zvuk telefona. Broj nije bio sakriven, ali nisam nikad pre videla taj broj. Neću se ni javiti. Verovatno je pogrešan, ili se neko samo hoće zezati sa mnom.
Zvuk telefona me iritirao po već 10 put. Samo zove,zove. Epa sad ću se javiti, pa kud puklo da puklo! ._.
#Ja: Halo?!
xXx: ... - nije ništa pričao
#Ja: Halo bre! Ko je na vezi?
xXx: ...
#Ja: Ma nosi se. -prekinula sam. O 5 minutal, telefon je opet zazvonio. Iznervirano sam se javila i rekla:
#Ja: Ma šta oćeš bre? Zoveš me već 10 puta, i kad se javim ćutiš kao zaliven/a? Imaš li mozga? Zabavno ti je zezati me? Epa idi zezaj nekog drugog,ja nisam naivna budala. Ako još jednom nazoveš, kunem ti se da ću te prijaviti policiji, jer vidim da si pametna/an, nisi sakrio/la broj! -prekinula sam. Sve to sam rekla u jednom dahu, derajući se. Dosta mi je za danas. Prvo 1D, pa Teo, pa neki glupi ćoravac, i sad na kraju kao šlag na tortu anonimna budala? Mislim da je dosta. Telefon je opet zazvonio. PA REKLA SAM DOSTA!
#Ja: JESI LI TI GLUV ILI GLUVA? ŠTA SAM TI JA REKLA? - dosta iznervirano
xXx: Um, Hanna? Šta si rekla, podseti me?
#Ja: A ti si Anna.. Ma ne pitaj me ništa. Mislila sam da je opet anonimna budala. Neko me zove već oko 10 puta.
#Anna: A ti, čini mi se, nisi nešto razpoložena?
#Ja: Nisam. Teo.
#Anna: Šta je sada uradio?
#Ja: Ma.. Ljubomoran je što sam pričala sa tim tvojim bendom. Pogotovo sa Zakom. Govorio kako je video na koji način me gleda i tako dalje. Pa šta on misli, ko sam ja?
#Anna: Ah, kreten.. Nego kad smo već kod Zaynaa... -nesigurno
#Ja: Molim te, ne spominji mi njega sad, dosta mi je.
#Anna: Ali...-prekinula sam je:
#Ja: Nema ali Anna.. Baš me briga za Zaka.
#Anna: Zayna-ispravila me je.
#Ja: Svejedno.. Nego, za što si zvala?
#Anna: Ma onako, samo da vidim šta radiš i to.. I mislila sam da ćete se posvadjati, jer još kad je ušao u Nandos, videla sam da mu nešto ne štima.
#Ja: Ahhh.. Okej onda, vidimo se.
#Anna: Ajde,kisko.
Prekinula je. I šta sada raditi ostatak dana? Tek je 16:00h.. A onda mi je sinula jedna ideja. Otići ću na kuglanje. To je nešto što obožavam, i nešto što me zna smiriti. A mislim da mi je sad baš to potrebno.
Uzela sam opet jaknu i krenula..
Nalazim se na centru grada.Mora se preći preko njega da bi se stiglo na kuglanje. Baš je gužva. Osetila sam vibriranje u mojim džepu. Stala sam na sred centra, i izvadila telefon. Sad je stvarno opet bio onaj broj koji me zafrkavao. Zar opet? Dokle?
#Ja: Zar ti reč ''policija'' nije bila jasna? - prekinuo je. E neće da može. Sad ću ja nazvati ovaj broj, i pokušati nešto izvući ako ništa drugo.Zvala sam sa skrivenog. Kad je telefon jednom zazvonio, iza mene se mogla čuti neka melodija. Okrenula sam se, a dečko koji je bio okrenut meni ledjima, progovorio je:
# xXx: Halo? - mogla sam ga čuti i na telefonu, a i ovako uživo.Aha, imam ga.
#Ja: Mangupe, okreni se. Otkriven si.
xXx: Ma šta kog djavola? - okrenuo se a onda.. Onda sam ugledala meni poznato lice. Zar on? Kad me je ugledao, zaprepastio se.
Ja: Zak?
Ta-daaaam.Eto vam nastavka, znam da je kratak,ali to sam isplanirala u ovom nastavku. Idući će biti duži, a i zanimljiviji ;) I promise ♥
Čitajte, komentarišite ako hoćete dalje. :)
YOU ARE READING
LAST KISS
Novela JuvenilDa li 'Zak' svojim ulaženjem u Hannin život donosi samo dobre stvari ili baš naprotiv? Da li će taj momak koji se odjednom pojavio ulepšati njen život ili ga samo pogoršati? Da li će kasnije biti razočarana u ljubav? Ili možda neće? Sve to možete sa...