Chapter seven- Cool kids don't dance ;)

245 9 8
                                    

Pisalo je: Izvini... by: Zayn 

Oh Zak.. Pomirisala sam buket još jednom, a onda sam ga stavila u jednu vazu.. Ruže su u pitanju, moje omiljene.. Ovaj i zove i piše poruke i šalje cveće, dok ovaj ništa. Ali dobra, ne treba da me brine to, raskinuli smo.. Valjdaa.. 

Ostalo vreme sam visila na fb, gledala neki film sa mamom, naravno jela i onda otišla spavati. Izgleda da nisam bila u pravu, mogla sam zaspati i to brzo a bilo je 23:14h xd...

Jutrooooooooooo, nažalost moram napustiti moj savršeni mekani krevet. Ne bih volela opet zakasniti u školu..

Na sebe sam navukla farmerice, i kratku belu majicu sa natpisom ''Cool kids don't dance''. Anna mi je poklonila za rodjendan... 

Sišla sam dole doručkovati.

Ja: Mama, šta ima za doručak? 

Mama: Evo ti tu umaš hleb i nutellu, pa sebi maži. I da znaš, ljuta sam na tebe..

Počela sam mazati hleb, usput govoreći:

Ja: Zbog čega? -pitala sam iako znam zbog čega..

Mama: Znaš ti zbog čegaa.

Ja: Ahh mama.. Dobro, obećavam da ću ti reći, ali kad se vrati  iz škole.. Važi?

Mama: Važi, ali ako me opet prevariš...

Ja: Neću, ne brini- nasmejala sam se...

Namazala sam sebi jedno parče, a kad sam pojela uzela sam torbu, i krenula u školu.

Samo ima jedan problem. Susrešću se sa Teom.. Jedna strana želi toliko  da ga vidi,a druga baš naprotiv. Ahh, ali šta bude-biće...

Stigla sam u školu a Anna je odmah dotrčala do mene. Bacila je pogled na moju majicu a onda se nasmejala i rekla:

Anna: Jeeeeeeees! 

Ja: U čemu je stvar? -pogledala sam je zbunjeno

Anna: Ništa, nego majicaa... -smejala se još

Ja: Šta sa njom? 

Anna: Pa takvu majicu nose Directioneri. Zbog Zayna, on takvu ima. -smeškuljila se

Ja: ANNA DONALD, ZAŠTO MI TO TEK SAD GOVORIŠ? - poprilično ljuto

Anna: A izvinii... Meni je majica mnogo bila lepa, ne samo zato što ima veze sa Zaynom. A nisam ti htela reći, jer je ne bi nikad obukla. 

Ja: Uhhhh, stvarno si nemoguća. Sad će svi pomisliti da sam ja Direkšioner -.-

Anna: Ma neće.. I da, Directioner- ispravila me

Ja: Kako goddd. 

Ušle smo u učionicu.. Prvi čas smo imali matematiku -.- Časovi su brzo prolazili, kad je došao odmor, ispričala sam joj sve u vezi Tea i Zaka. Kad god sam pomenula Zaka, oči joj se zasijale, a kad joj pomenem Tea, prevrće očima. Mogla se bar praviti da joj je žao. 

I tako, prošli su svi časovi..Tea nisam videla, izgleda da je bolestan ili tako nešto.Bolje za mene, ili ipak nije?

 Kad smo Anna i ja izašle iz škole, videla sam da tamo stoji... ZAK :O

Kad nas je video, osmehuo se i mahnuo nam. Ja sam laktom udarila Annu pitajući je:

Ja: Šta on radi ovde? 

Anna: Umm, znaaš.. mislim.. ja sam ga pozvalaa.. 

Ja: WHAAT? ZAŠTOO ANNA? - sada je ona mene gurnula laktom, jer je Zak krenuo kod nas. Ček,ček,ček. Pa on ima istu majicu kao i ja.. ANNAAAAA MAJMUNE JEDAAAAAAN.

Zak: Hej devojkee..

Anna: Hej Zayn

Ja: Hej Zak - Anna i ja smo to u isto vreme rekle, samo što je ona rekla Zayn a ja Zak. Zak se samo nasmejao i rekao:

Zak: Još uvek sam Zak? haha

Ja: I bićeš.. Mislim, ako ti smeta to, prestaću.. (ahh, biće teško zvati ga Zayn, jednostavno sam se navikla na Zak)

Zak: Nenneenenenen. Baš naprativ, ne smeta mi.. samo mi je malo čudno, haha ...

Ja: Epa onda se moraš navići. xD

Zak: Umm, vidim da imamo iste majice.. Jesi li ti to možda postala Directioner? 

Ja: Ahh, nee.. Anna mi je tu majicu poklonilaza rodjendan, ali nije mi ništa rekla u vezi toga.. Danas sam i ja saznala..

Zak: Ahaaam... Pa kako vam bilo u školi?

Anna: Nije lošee.. 

Ja: Isto..

Anna: Nego Zayn, mogu li nešto da te pitam? 

Zak: Možeš naravno...

Ja: Oćete da se pomerim ja? 

Zak: NE- brzo je rekao..- Mislim, zbog mene ne moraš, ali ako Anna..

Anna: Ostani bre! -prekinula ga je.- Pa ovaj, malo mi je neprijatno da pitam.. Alii, da li mi možeš.. Joooooj

Zak: A šta ti je? Slobodno reci. 

Anna: Ahh, možeš li mi dati Niallov broj? - brzo ko iz topa

Zak: Hoho, zašto ga sama ne bi pitala? Niall nas čeka u autu. - čeka nas?

Ja: Kako misliš nas? 

Zak: Pa zar ti Anna nije rekla? - zbunjeno

Ja: Anna? 

Anna: Pa ovaaajj...

Ja: Zaboga Anna šta si mi opet prećutala? 

Zak: Pa trebali smo ići u kino, nas 3...Ali onda sam ja pozvao i Nialla... Anna je rekla da si pristala.

Ja: Anna me nije ni pitala. Anna ja ću tebe zadaviti.

Anna: Izvini. -spustila je glavu.

Ja: Pa hajde onda, idemo. -i Zak i Anna su se iznenadili. Šta je to toliko čudno? 

Krenuli smo u Zakov auto. Primetila sam da me Zak celo vreme gleda. Pogledala sam i ja njega jednom, a on mi se nasmejao. Bravo Hanna.

Evo ga nastavak :D 

Izivnite što je kratak, sledeći će biti duži :)) <3 

LAST KISSWhere stories live. Discover now