Chapter five- Do you want to go out with me?

276 14 6
                                    

Tntttttttt,tnttttttt- dosadni alarm se odazivao svakih 10 minuta jer sam ga stalno pomerala. Ali sad ću ga kroz prozor izbaciti. Ugh. Mamurno sam pogledala na sat a onda uspaničeno skočila sa kreveta, uhvatila sam se za glavu. Hanna glupačo zakasnila si u školu. Čas počinje u 07:30h a sada je 10h. I šta sad da radim? Ne vredi mi sad da idem. Bravo za mene. Imaš 7 neopravdanih, sem ako mi ih mama nekako ne opravda. Hmm, kad smo već kod mame.. Brzo sam sišla niz stepenice još uvek u pidžami. Mama je kao po običaju bila u kuhinji.

Ja:Pa dobro mama jesi li normalna? Što me nisi probudila?

Mama: Zar ti ne treba da si u školi?

Ja: Pa baš zato ti i govorim to! Očigleno je da sam zakasnila, kad si već videla da nisam sama sišla, što me nisi probudila? -iznervirano

Mama: Pa stvar je u tome što sam se i ja uspavala. Ustala sam u 9 sati, pa sam mislila da si ti već otišla.

Ja: Divno, i šta sada da radim? Kako da opravdam časove?

Mama: Imam ideju. -namigla mi je i otišla do telefona. Šta sada radi? Upitno sam je pogledala ali nije ništa rekla.

Čula sam je kako govori:

Mama: Dobar dan. -mama jutro je još joj.- Izvinite što vas ometam, ali samo bi da vas obavestim da Hanna Kebbel nije došla u školu jer je morala ići kod zubara. - nakon 5 sekundi je rekla:

Mama: Hvala vam. -prekinula je.

Ja: Mama pa ti si kraljica! Hvala ti- podskočila sam u mestu i zaglila je jako

Mama: Samo me nemoj ugušiti. 

Ja: Hvala ti stvarno.

Odjurila sam nazad u sobu. Obukla sam se i onda upalila lap top.. Mala sam bila na fb ali smorila sam se na njemu. Njemam ništa novo, sve neke stare fore i tako to.

Pogledala sam telefon, i videla da imam poruku. Glasila je: '' Hey, dobro jutro...'' od Zaka je.. Htela sam mu napisati nešto tipa da mi više ne piše poruke, ali onda sam se setila Anninih reči da ga ne povredim.. A i koga lažem? Ne bi mu ni mogla napisati takvo nešto. Pa sladak je.. HANNA DODJAVOLA ŠTA SI TO UPRAVO REKLA? O ne Bože, nisam ništa rekla. Praviću se da nisam. Teo, Teo,Teo,Teo, Zak. Oh shut up! Kad smo već kod Tea, gospodin još ništa nije rekao, niti me nazvao niti poslao poruku, ništa. K R E T E N. Ali ipak ga još uvek volim. Mora mi dati neko dobro objašnjenje inače... 

Uzvratila sam mu: Jutro i tebi :) 

Ubrzo je stigao odgovor: '' Umm, znaš.. Hteo sam te nešto pitati..'' - šta li je sada? 

Napisala sam: '' Pitaj..'' Njegov odgovor: '' Ako želiš mislim, dosadno mi je, nemam šta raditi, pa sam mislio da li bi želela izaći malo napolje sa mnom? '' -ovo stvarno nisam očekivala. Pa zapravo mogla bi izaći malo jer je i meni dosadno ali mislim da to nije dobra ideja..

Odgovorila sam mu: A ne znam da li je to dobra ideja.. Znaš novinari.. A gde su ostali momci iz benda? Ne verujem da ti je pored njih dosadno.'' - pokušala sam se izvući.

Odgovorio je: Da li to znači da pristaješ?  Ma oni su otišli kod svojih devojaka. :3 '' - zapravo nisam tako mislila, ali Hanna zapamti, nemoj ga povrediti.

Odgovorila sam: ''Jao, oke. Pristijem. To svi imaju devojke osim tebe?''

Odogovrio je: ''Sem mene i Nialla... :( ''

LAST KISSWhere stories live. Discover now