Chapter 17. - 'I love you'

175 14 8
                                    

END ZAYN'S P.O.V.

Ja: NE! NE TREBAŠ MI NIŠTA OBJAŠNJAVATI, SVE SAM VIDELA.

Zayn: Pa upravu si. Zašto bi ti uopšte i objašnjavao kad me ne ne voliš, niti bilo šta drugo. Samo mi nije jasno zašto onda placeš. Koliko se secam, rekla si da si srecna sa Teom. 

Ja: HOCEŠ DA ZNAŠ ZAŠTO? ZATO ŠTO TE PROKLETO VOLIM. I SLUCAJNO SE NEMOJ PRAVITI DA POJMA NISI IMAO. I, DO PRE PAR SATI SAM MISLILA DA I TI MENE VOLIŠ, ALI OCIGLEDNO NE. OCIGLEDNO DA JE TO ANNA SAD TA OSOBA KOJU VOLIŠ. JA NISAM USPELA, PA SI KRENUO NA NJU? A ONA,ONA NEMA NIMALO OBRAZA.KRETENU - derala sam se na njega. Cim sam sve to rekla, suznim ocima sam mu okrenula ledja sa namerom da pobegnem što dalje od njega. Ali, moj plan nije uspeo. Naglo me je uhvatio za lakat i okrenuo ka sebi veoma blizu. I onda buum.. Naše usne su se spojile. To mi je trebalo svo vreme. Koliko god ga ja mrzela,toliko sam ga i volela. Kad me poljubio, sva ta mržnja je nestala,ostala je samo nešto što se zove ljubav valjda. U stomaku su mi napokon proradili leptirici. Ali cekaj. Pa šta ja to radim? Šta je sa Annom? Povredicu je! Ona ga stvarno voli! *voliš ga i ti, bar jednom misli na sebe*. Ne znam da li je upravu. Krenula sam da prekinem poljubac, ali je prošaputao blago pomerajuci usnama: ''Nemoj''. Ponovo je zatvorio svoje oci i nastavio pomerati svoje usne.Ja sam ih zaustavila, ali me je on ubrzo nagovorio da ih i ja ponovo pokrenem. Promrmljala sam: ''Zayn...Dosta je''prvi put sam rekla Zayn.''Nee'' jedva sam ga i razumela šta je rekao. Odvojila sam se od njega.

Zayn: Aaaa

Ja: Najbolje sad do jutra da se tu ljubimo.

Zayn: Meni ne bi smetalo. -nasmejao se. I šta sada raditi? 

Ja: Paa..Ovaj..Možeš li mi sada objasniti šta se dogadja izmedjuu tebee..I Anne? -nesigurno. Bojim se odgovora.

Zayn: Pa..Samo obecaj da me neceš ubiti? - podigao je jednu obrvu i dao jedan upitni pogled.

Ja: Dobro, necu. -kroz smeh. 

Zayn: Pa zapravoo.. Sve je bila..nameštaljka.-ovo 'nameštaljka' je tiho rekao. Zaboga kakva sad nameštaljka? Ništa ne razumem. Cekaj, da li u tu nameštaljku spada to da me je poljubio? Haa?

Ja: Nameštaljka?! Kakva nameštaljka? - malo sam povisila ton.

Zayn: Samo nemoj vikati. Sad cu ti sve objasniti. -prekrstila sam ruke i značajno ga pogledala.

Ja: Ajde, pričaj.

Zayn: Paa.. Hteo sam da se proverim da l' nešto osećaš prema meni ii..

Ja: Iii? 

Zayn: Umm.. I Anna i ja smo onda smislili jedan plan..

Ja: Plan? Kakav plan? 

Zayn: Ćuti, čućeš. Pa..Anna i ja smo se celo vreme folirali da smo 'zaljubljeni' da bi video tvoju reakciju. A po tvojoj reakciji vidim da ipak osećaš nešto prema meni. 

Ja: Znači, Anna nije zaljubljena u tebe, niti ti u nju?

Zayn: Ja sam zaljubljen samo u jednu osobu. U tebe. -pocrvenela sam i olakšajno udahnula.

Zayn: Dobar plan,a? 

Ja: Samo ti provociraj, budalo. Niste normalni.

Zayn: A ljubaav.- privukao me sebi i poljubio mi čelo. Glavu sam naslonila na njegovo rame,i zagljeni smo se krenuli šetati.

Ja: Zayn? -podigla sam glavu i susrela se sa njegovim prelepim očima. 

Zayn: Ti si to mene nazvala 'Zayn' ? -iznenadjen.

Ja: Izgleda..

Zayn: Više volim kad mi govoriš 'Zak'. -nasmejao se.

Ja: Onda ću te zvati Zak. 

LAST KISSWhere stories live. Discover now