Chapter ten- 'I love her'

219 12 10
                                    

#Ja: Pa zapravo moj odgovor je da. - nisam to trebala reći. Sad je već kasno. U jednom trenutku mi ga je bilo žao.

#Teo: Stvarno? -promena u glasu mu se mogla primeititi. Očigledno se iznenadio mojom izjavom. 

#Ja: Da, hajde brzo reci mesto i vreme dok se ne predomislim. - ko iz topa

#Teo: Hvala ti, nemaš pojma koliko si me usrećila. Odužiću ti se.- prevrnula sam očima, iako znam da on to nije mogao videti. Nastavio je: 

#Teo: Big-Ben, za pola sata?

#Ja: Može. Hajde onda, vidimo se. - prekinula sam. Otišla sam u kupatilo. Ko da sam ugledala vešticu umesto sebe. Razčupana kosa mi je izvirivala iz sada već pokvarenog repa, maskara mi je bila razmazana po licu. Bože moj kako ja to spavam? 

Sada sam već poparavila kosu, namestila je u visoki konjski rep. Umila sam se, ali sada nisam stavila ništa šminke. A ni ne treba mi, ko da idem ne znam ni ja gde. To je samo Teo. *samo Teo? Do pre nekolio dana ti je bio sve* unutrašnji glas se odazvao..Zašto je upravu? Ali..Lagala bih samu sebe kad bi rekla da mi Teo ništa više ne znači.. nedostaje mi.. Ali tu je i Zak. Zak koji je upropastio moju vezu sa Teom. *zaboga nije ti on kriv što si se zacopala u njega* epa sada nije u pravu.I neka se već odluči na ničoj je strabu. Nisam se zaljubila. Nisam i nisam. Još uvek osećam nešto prema  Teu..Bar tako mislim.. Ali gotovo je već. Ne znam šta mi sada ima reći, jer verovatno zna da mu neću oprostiti.

Polako sam krenula na upućeno mesto. Blagi povetarac mi je duvao pravo u facu. Sva sreću da mi je kosa vezana, jer bi je bilo posvuda, a za ''šiške'' da ne pričam.

Stigla sam. On me je već čekao. Pomalo nervozno je išao vamo-tamo. Kao da je bio uplašen. Kad me je spazio, usne su mu se iskrivile u smešak. 

Teo: Hej.. -nesigurno

Ja: Hej..Daj opusti se. Nismo stranci. I reci to što imaš, pa da i to završimo. 

Teo: Umm, hoćeš da prošetamo ili da sednemo na klupicu? 

Ja: Sednemo.  - klimnuo je glavom. Odma pored nas je bila klupa, pa smo seli na nju. Okrenuli smo se jedno prema drugom. 

Teo: Pa ovako.. - spustio je glavu. Kao da se stidi od mene. Nikad ga ovakvog nisam videla.

Ja: Rec-ii...

Teo: Znam da sam kreten. Jednostavno sam poludeo kad god sam video Zayna pored tebe. Priznajem, bio sam ljubomoran. A onda sam tebe izgubio i shvatio šta sam zapravo uradio. Shvatio sam kakvu sam glupu grešku napravio. Znao sam da me ti nikad ne bi prevarila ili bilo šta drugo, a uradio sam to. I zbog toga ću zauvek mrzeti. Izgubiti tebe je nešto najgore. Onog dana kad se sve završio, mislio sam da ću moći bez tebe. Nisam te zvao niti ništa, hteo sam da vidim da li mogu bez tebe,zadao sam sebi zadatak. I prva 2 dana mi je išlo, a onda mi ni na trenutak nisi izlazila iz glave. Mislio sam da ću da poludim ako te ne nazovem. I ipak sam prekršio zadatak. Pozvao sam te, i eto nas ovde. Znam da nisam zaslužio oproštaj niti ništa drugo, ali hteo sam ti se uživo izviniti. - oči su mu bile suzne - izvini, izvini što sam bio idiot i povredio te. - odjednom, odjednom sam ga samo poljubila. Da poljubila ga. Nikad ga nisam videla takvog, takvog iskrenog. Izgleda da su se moja osećanja prema njemu vratila. Ne znam kako. Ovo je preveliki šok i za mene, a verujem i za njega. Nije takvo nešto očekivao 100%. ni ja sebe više ne poznajem. Ali, opraštamo ljudima samo zato što ih još uvek želimo u svom životu. Zar ne? A sigurno je da Tea još uvek želim u svom životu, ne želim ga izvan njega. 

ZAYN P.O.V(Zaynova prespektiva)

Da..Upravo sam je video sa Teom. Ko neki idiot se sakrivam iza velikog drva. Ali, barem sam video nešto važno. Oprostila mu je, nadam se da će biti srećna sa njim. Ja više nemam šta raditi u njenom životu. Iako je još uvek mnogo volim, povućiću se. Neću joj biti više na smetnji. Nastaviću svoj život kao i pre, pre nego što sam nju upoznao. Ne verujem da ću uspeti, ali potrudiću se, baš zato što što je volim. Reči ću Anni da me ne spominje pred njom. Tako je najbolje. Eto, želim joj svu sreću ovog sveta. Nadam se da će je Teo usrećiti, ako već ja ne mogu. 

Evo napokon nastavak :D Želite znati šta će dalje biti? Čitajte ;)

LAST KISSWhere stories live. Discover now