Hanna P.O.V.(Hannina prespektiva)
Samo da napomenem, danas se ne ide u školu. Neki praznik je, ne'am pojma koji haha.
Neko mi je pokucao na vrata. Mama.
Ja: Ajde udji. -tiho sam promrmljala. Polako je otvorila kvaku i ušla unutra. Na poslužavniku je nosila ručak. Stavila je na sto i rekla:
Mama: Evo donela sam ti tu. Pojedi sve.
Ja: Ali mama i nisam baš nešto gladna.
Mama: Dali ja to dobro čujem? Moja ćerka nije gladna? -prevrnula sam očima i blago se nasmešila.
Mama: Ali žao mi je, moraš pojesti. Celo prepodne sam kuvala ručak. -pa ima pravo. Ona se skoro pola dana muči da napravi ručak i onda se nadje budala po imenu Hanna, i odbije hranu.
Ja: Izvini..Dobro, poješću.. -nabacila je smešak i izašla iz sobe. Hmm, šta mi imamo tu? Šnicle a od gore je lepo,rastežući sir, a sem šnicla, ima i pire. Mmmmm, ipak sam gladnaa.
Za nekih 15 min sam sve pojela. Mislim da sam previše pojela. Stomak će mi pući. Telefon mi je zavibrirao, i osvetlio ekran. Poruka je od Anne. Da li da otvorim uopšte? Bojim se da se opet ne razočaram. Ali neću biti takva.. Sem toga, nije samo ona pogrešila. Razumem je.. Možda i ima pravo da se ljuti na mene. Ipak je on njen idol.. *a ti njena najbolja drugarica* piskutav glas se oglasio. Da li on ima nešto protiv Anne? Ma on ima nešto protiv svih. Otvorila sam poruku a ona je glasila: ''Izvini, eto priznajem, i ja sam preterala. Ali moraš i ti mene razumeti.. No sada je sve rešeno u vezi Zayna. Hoćeš li mi moći oprostiti?'' -nerazumem. Sve je rešeno u vezi Zaka? Kako misli sve? * samo to te sada brine, a to što ti se izvinila, ništa? Aghhhhhhhhhhhh. Odgovorila sam: ''Uredu je, izvinjenje prihvaćeno. Ali izvini i ti meni. Nisam znala da ga toliko povredjujem. A kad smo već kod njega, kako misliš sve rešeno?''
Odgovor je brzo došao: ''A neću ovako preko poruke. Hoćeš da se nadjemo?''
Pa, dobra ideja. Moj odgovor je: ''Može. Hajd' ti dodje kod mene.'' Njen: ''Ok, krećem''.
Upalila sam lap-top i gledala šta ima novo na facebooku, twitteru..A onda sam ugledala jednu vest: Član od jednog najpopularnijeg boj benda, Zayn Malik je naglo promenio svoje raspoloženje. Sve Directinerke su u očaju zbog toga i svašta pokušavaju da bi ga ponovo povratili. No, on ništa ne reaguje. Da li se on razočarao u ljubav ili je nešto sasvim drugo u pitanju? Mediji istražuju,a ako odkriju šta se to dešava sa Zaynom Malikom, obavestićemo vas. - Haa? Zar sam ga toliko povredila? Sad mrzim samu sebe. Zbog mene, zbog mene je takav. Kako sam to mogla dozvoliti? Šta sada da uradim?
Mama: Hannaaaaaa, došla je Anna! -u razmišljanju me je prekinula mama koja se bukvalno drala. Sišla sam dole i pozvala Annu da udje u moju sobu. Odjednom me je zagrlila i rekla: Izvini još jednom.
Ja: Uredu je, izvini ti. - imala je neki sjaj na licu. Bila je vesela, za razliku kakva je bila u školi. Sigurno se nešto dobro desilo.
Ja: Opaaaa, pogledaj ti nju kako je veselaa. Govori.
Anna: Kako ne bih bila vesela kad sam uspela pomoći Zaku. -sijala je
Ja: To je divno. A kako?
Anna:Pa.. Nadam se da se nećeš ljutiti na mene.. Ustvari ne bi ni trebala jer mislim da sam mu sve dobro rekla.. Pomogla sam mu da te zaboravi. Da nastavi dalje, i uspelo je. Juče je bio kod mene kad sam mu sve to rekla, i izašao je srećan. Čak sam sad bila na jednom koncertu i opet je povratio svoje raspoloženje, bio je veseo,i svejao se tako od srca. Iskreno. - divno je to što me je zaboravio..Ali malo mi je i krivo. Ne znam zašto mi je prokleto krivi. Mrzim se,mrzim.
Ja: Onda si mu stvarno pomogla. Pa dobro, srećna sam zbog njega. - ma koga lažem? Nabacila sam fake smile. Nastavila sam:
Ja: A šta si mu tačno rekla za mene?
Anna: Paaa.. Daa si ti nastavila, i da si odabrala Tea.. Da ne nameravaš da prekineš sa njim. Tako nešto.. - Počinje da me nervira. Ustvari, ima pravo, ili nema?!!!! Dovraga kako ona zna da ja nisam nameravala da prekinem sa Teom? Kako ona zna da ne osećam nešto prema Zaku? Kako zaboga?! Mislim da ću da eksplodiram.
Ja: Ahaam... Pa dobro.. Super.. -opet sam nabacila fake smile. Ne znam kako mogu izgledati tako mirno, a ustvari u sebi gorim.
Anna: Ne ljutiš se?
Ja: Ne, što bi se ljutila? - ma jok, ne ljutim se. Pa ne ljutim se ustvari! Nije ona ništa kriva. Ja sam kriva. Ja sam kriva što sam budala.
Anna: Ne znam ni ja..
Ja: Hhaha.. Aj idem ja nam po sok i neke grickalice.
Anna: Ok. Mogu li ja za to vreme otići malo na twitter?
Ja: Možeš naravno.
Ja sam otišla po to što sam i rekla. Ali zaboga, zašto li mi je toliko krivo što me je zaboravio? Znam, sebična sam. I on zaslužuje da bude srećan, ali izgleda sa mnom ne može. Aghhhhhhhhhhhhhhhhhh, ludim. Treba mi pohtino ludnica.
Kad sam se vratila u sobu, Anna mi se bukvalno bacila u zagljaj vrišteći. Samo što nisam prosula činiju sa grickalicama, i prosula sok.
Ja: Heeej devojkoo, polako. Šta se to desiloo? -postavila sam na sto grickalice, a Anna je još uvek ruke držala preko usta.
Anna: Aaaaaaaaa, ne mogu da verujem. Pogledaj na moj twitter. -nesigurno sam došla do lap-topa i onda sam ugledala kako je Zayn na twitteru objavio: 'Thank you! :D I fell much better xx' a u objavi je označio Annu. Divno, divno, lalala.
Ja: Heheh,super.. -ne znam koliko puta sam danas nabacila taj 'fake' smile.
Anna: Nemaš pojma kako se ja osećam. Svom idolu sam uspela pomoći. Mislim da letiiiim.
Ja: Paa, drago mi je i zbog tebe i zbog Zaka. Nadam se da će biti sretniji sad kad me je zaboravio. Ionako sam ja bila loše za njega.- to zadnje sam tiho rekla, a Anna me je pomilovala po ledjima i rekla:
Anna: A nemoj tako.. Verujem da mu se ne bi svidelo kad bi te video da tako pričaš. Misliš da mu više ništa ne značiš? Pa znaš da nije tako. Ne može te zaboraviti za 1 dan.
Ja: A ne znam. Možda i može.
Anna: Znaš da nije tako. Nego, izvini što te toliko smaram oko Zaka, ali znaš šta mi je još rekao?
Ja: Šta?
Anna: Da misli da se svidjam Niallu. - samo na reč ''Niall'' se odma nasmejala.
Ja: Opaa, a znala sam ja još onog dana kad smo otišli u bioskop. Pa videla sam ja kako ste se vi gledali. - ona se postidjeno nasmejala.
Ja: Pa eto, barem ti imaš sreće u ljubavi.
Anna: A nemoj tako. Pa imaš i ti sa Teom, zar ne?
Ja: A tako je.. -lažem opet.
Pričali smo tako još nekih sat vremena a onda je ona otišla. Nisam imala šta da radim, pa sam se uhvatila učenja. Moram malo više pripaziti na to. Popustila sam, ocene mi i nisu tako dobre. Ako hoću posao,moram učiti.
Učila sam za radnim stolom, a onda nakon nekog vremena, glavu srušila na sto. Zaspala sam od umora.
Evo vam nastavka. Izvnite što ga nije bilo dva dana, ali sada ga ima! :D Nastavak je dosadan, verovatno zato što nema Zanna moments. Ali biće ih uskoro ;) Čitajteee ♥
YOU ARE READING
LAST KISS
Teen FictionDa li 'Zak' svojim ulaženjem u Hannin život donosi samo dobre stvari ili baš naprotiv? Da li će taj momak koji se odjednom pojavio ulepšati njen život ili ga samo pogoršati? Da li će kasnije biti razočarana u ljubav? Ili možda neće? Sve to možete sa...