Teo's P.O.V.
Da,rekao sam joj sve što sam imao. Cudno mi je što...što je više ne mogu nazvati svojom curom, samo svojom. Naravno da je još uvek volim, i volecu je ali pusticu je da ide svojim putem, pa cak iako je to put kod nekog drugog decka. U tom slucaju, put do Zayna. Lagacu ako kažem da nisam ljubomoran na njega. Sad ce on biti taj koji ce joj govoriti sve lepe stvari, ljubiti je, maziti i sve ono što ja više necu moci. Ali naravno, ne mrzim ga. Nadam se da ce on uspeti u tome što ja nisam umeo. U tome da je sacuva. Ja cu biti miran i srecan samo ako je ona srecna, samo ako ona bude uvek nasmejana. Jeste da ja necu biti razlog njenog smejanja, ali eto...želim joj sve najbolje u daljnjem životu.
***THE END TEO'S P.O.V.***
Razišli smo se. Kuci se vracam sa osmehom na licu, cudno. Drago mi je što se na kraju sve dobro završilo. Nadam se da ce mi Teo ubrzo naci zamenu i da ce biti srecan. On je sada razlog moje srece. Da je on odreagovao drugacije, u lošijem smislu, ne znam da l' bi mogla biti sa Zakom. A kad smo vec kod njega, nije mi ništa rekao za susret Tea i njega. Možda ni nije imao vremena. Sve jedno, nadam se da je bilo tako kao što je Teo reklo. Nadam se da nije izbila neka tuca, svadja.Da li da ga sada pozovem, i kažem mu sve? Hmmm, malo cu ga prevariti. Nadam se da ce plan koji sam naumila uspeti. Brzo sam iskuckala njegov broj i prislonila mobilni uvetu.Zvonii,zvoni, zvoni...
#On:"Hanna?"
#Ja:"Da, ja sam." - Pokušavala sam da budem snuždena. Da mi se vidi po glasu da sam tužna,tako nešto. Ne znam da li mi je uspelo.
#On:"Šta ti je? Šta se desilo?!" - Po glasu mu se mogla primetiti zabrinutost. To, uspelo je.
#Ja:" Ma...".
#On:" Hanna, odgovori mi."
#Ja:" Ne znam da li je pametno da ti kažem." - *sve što ti radiš, nije pametno, veruj mi* khm.Ne mešaj se ti sada.
#On:"Govori, ili dolazim po tebe." - ohoho, pretnje.
#Ja:"Pa i mislim da bi bilo bolje da dodješ. Bolje je da ti to saopštim dok se gledamo oci u oci, nego tako preko telefona."
#On:"Plašiš me. Dolazim. Ostani tu gde si, kuci verovatno." - Napokon cu ga videti. Ne, na marsu sam verovatno Zak.
#Ja:" Okej..." - prekinuo je.
Naljutiće se verovatno, ali morala sam nešto smisliti, neki razlog zbog kojeg bi ja ponovo videti. Možda sam samo lagano mogla reći da dodje jer ga želim videti,ali eto..
Nervozno sam kuckala noktima o sto dok sam cekala zvono na vratima. Zašto sam nervozna? Zato što cu ga videti? Nije u pitanju samo nervoza...
Ding-dong. Evo ga. Pre nego što sam mu otvorila vrata,mislila sam na nešto tužno, da bih se rastužila i uspela u planu koji sam namerila. *glupom planu* aham.
Povukla sam kvaku i ugledala nervoznog Zaka.
Zayn:" Hej, pa šta je bilo?" - uhvatio me nežno za ramena i pogledao me svojim ocima kestenaste boje. Samo što nisam prasla u smeh, ali moram izdržati. A kako se samo brine.Zla sam.
Ja:"Maa..Ajde idemo u moju sobu pa cu ti ispricati." - nestrpljivo je klimnuo glavom. Poceli smo se penjati uz stepenice..
Mama:"Ooo,Zayne, dobrodošao." - iskreno mu se nasmejala.
Zayn:"Dobar dan gospodjo." -uzvratio joj je osmeh. Dobra pa ga nije smarala još. Za par koraka, stigli smo te moje sobe.
Oboje smo seli na krevet okrenuti jedno ka drugom. Svojim rukama je obuhvatio moje dlanove.
Zayn:"Reci mi šta je bilo. Zašto si tako tužna?" - A sreca moja.
Ja:" Nece ti se svideti." - Jezikom je nervozno oblizao svoju gornju usnu i rekao:
Zayn:"Svidelo mi se ili ne, reci. Ako je neki problem, rešicemo ga,zajedno." - bio je tako odlucan.
Ja:" Pa...u vezi Tea je." -zaustavila sam se i pogledala ga pravo u oci, a on mi je dao znak da nastavim dalje.
Ja:"Danas smo razgovarali i...taj razgovor se nije dobro završio. Sve sam mu objasnila,da više ne osecam ništa prema njemu i te stvari.Tebe nisam spominjala. Ali svejedno, on je poludeo.Poceo je da te vredja..i mene cak...Svašta je govorio. Na kraju kad je odlazio, rekao je da naša veza još uvek nije gotova. Plašim se Zak. -dok sam mu to pricala,primetila sam da mi je lagano puštao dlanove, i da je svojom rukom stisnuo pesnicu.Iznerviran je.Pa ja sam preterala. Spustila sam glavu. Zayn: Kako?! Danas smo razgovarali i izgledao je normalno. On,djubre jedno! Kako te može vredjati?! - povisio je ton, bio je nervozan dosta. Pa šta sam to uradila? Otišla predaleko,eto šta. Ali ni ja nisam mislila da će to tako preozbiljno shvatiti.. omg, pa kad bolje razmislim, svako bi tako postupio.
Ja:"Zayn,smiri se molim te. Izvini." - nisam ga smela pogledati u oci, pa sam naravno spustila glavu.Cak sam ga i ZAYN nazvala.
Zayn:" 'Izvini' za šta?" - bio je zbunjen.
Ja:" Izvini molim te. Sve ovo što sam ti rekla,nije istina. Htela sam se malo našaliti sa tobom,nisam mislila da ćeš se baš tako razljutiti.Zapravo je razgovor prošao odlicno. Na lep nacin smo raskinuli. Nije bilo nikakvih vredjanja i tako to. Sve smo objasnili jedno drugom.Sve je uredu. Izvini stvarno. Ovo je moja neslana šala. Idiot sam,kreten.Izvini,izvini i izvini. - rasplakala sam se, ali sam to pricala spuštene glave, pa se nadam da nije primetio.Odjednom, osetila sam da su se njegove nežne ruke obmotale oko mene.Zagrlio me je, jako. Glavu sam zaronila u njegova prsa, dok mi je govorio:
Zayn:"Ludice moja, nemoj to više nikad da mi radiš.Pa znaš li da sam u trenutku poželio da isprebijam Tea? Zlocko mali si ti. Oh, drago mi je što se dobro završio." Što si sada samo MOJA.- to moja je posebno naglasio. I meni je drago.
Ja:"Zak?" - odvojila sam glavu od njega i podigla je malo gore gledavši ga u oci.
Zayn:"Molim malena?"
Ja:"Volim te". - nasmejao se i odjednom su se njegove mekane usne našle na mojima. Kao šlag na tortu, ovaj dan stvarno nije mogao biti bolji. Prvo je poljubac bio lagan, spor a onda sve više strastveniji. Njegov jezik je uspeo dobreti do mog,a ja nespretna, pa sam ga slucajno ujela za njega. On se kroz poljubac slatko nasmejao i rekao jedno 'auc'.
***
Zayn:"Sad te napokon imam samo za sebe." -izgovorio je to i još više me privukao u zagrljaj dok smo 'gledali' nešto na tv-u.Nemam pojma šta, jer ga ja iskreno u ovom trenutku i ne gledam.Sad gledam samo njega.
Ja:"Znaš li da sam sve to preko telefona odglumila samo da bi došao kod mene?"
Zayn:"A jel? Pa duge se nismo videli, cak od jutros." -slatko mi se nasmejao.
Ja:"Da,da. Pa nedostajao si mi,šta ja tu mogu?" -Uštinuo me za obraz i rekao:
Zayn: Znam ludice, i ti si meni nedostajala." --sagnuo se i dao mi još jedan mali nežni poljubcic. Kako mi je sve ovo cudno. Sve ovo mi izgledao kao san.Samo cekam kad cu se probuditi iz njega..
EVO NAPOKON NASTAVKA.. DVOUMILA SAM SE DA LI DA GA UOPŠTE I STAVLJAM, JER NE ZNAM NI DA LI PRIČU ČITA JOŠ NEKO.. AKO BUDEM VIDELA KOMENTARE ISPOD OVOG NASTAVKA, I AKO BUDEM VIDELA DA JE JOŠ NEKOM STALO DO PRIČE,VEROVATNO ĆU JE NASTAVITI I ČEŠĆE PISATI. I DA,RECITE SVOJE KRITIKE,SLOBODNO...
LY ALL ♥
YOU ARE READING
LAST KISS
Teen FictionDa li 'Zak' svojim ulaženjem u Hannin život donosi samo dobre stvari ili baš naprotiv? Da li će taj momak koji se odjednom pojavio ulepšati njen život ili ga samo pogoršati? Da li će kasnije biti razočarana u ljubav? Ili možda neće? Sve to možete sa...