POV: Niall
'Zo Niall, dit is je kamer'. Zegt Lisa de baas van het hele kliniek, ze heeft donker bruin haar en donkere ogen. Ook staat er een te grote bril op haar neus. Ze is erg onaardig tegen me, en ze lijkt zelf wel gek! 'Ik ga niet in dit lelijke hokje'! Roep ik naar Lisa. Gelijk werpt ze me een boze blik toe. 'Jongenman wij willen je graag helpen, maar als het zo moet dan hoeft het niet meer'! Ik draai met mijn ogen. 'Dan help je me toch niet! Liever zelf'! Ik weet donderdsgoed dat ze me heeft gehoord, maar dat laat ze niet merken. Ze loopt gewoon stug door. Het allerliefste wil ik haar een trap geven, maar ik heb Greg beloofd mijn best te doen. Anders komt hij niet op bezoek! En dat trek ik niet. Ik voel me helemaal kapot hierbinnen, alles gaat fout. Lisa pakt me bij mijn arm en gooit me bijna de kamer in. Het is een krap hok, er zijn wat deuren. In de muur zit een raampje. Niet te groot en niet te klein, ook staat er een klein bankje met een super kleine tv. 'Goed Niall, dit is je kamer'. Ze gaat door een super kleine deur en ik kom in een super kleine kamer. Er staat een eenpersoonsbed, daar doe ik vast geen oog dicht! Ze laat me nog wat dingen zien en dan mag ik het zelf uitzoeken. Dat zegt ze ook echt letterlijk! Ze zegt echt gewoon: de rest mag je zelf uitzoeken! Ze vertelt nog dat er straks iemand komt die me verder helpt. 'Dag Niall'. Ze loopt de deur weer uit en ik hoor de deur later op slot gaan. Ik begin woedend te worden van binnen. Ook van buiten trouwens. Ik neem een aanloop en trap zo hart ik kan tegen de deur. ''Doe open! Doe die deur open! Ik wil eruit'! Roep ik zo hard ik kan. Ik bonk met mijn vuisten op de deur. 'Doe die ..... deur open'!! Maar natuurlijk komt er geen antwoord. Al had ik dat ook niet echt verwacht. Alles doet pijn, en mijn hart bonkt in mijn keel. Waarom doet Greg mij dit aan? Wat heb ik ooit verkeerd gedaan? Ik weet eigenlijk heus wel wat ik fout heb gedaan. Ik heb drugs gebruikt, maar dan heel veel drugs. Maar ik kan daar niets aan doen! Dat komt door mijn stomme ouders! Hun hebben ervoor gezorgd dat ik hier nu zit! Hun hadden me niet zo vreselijk hard moeten slaan! Ik bijt op mijn lip, net zo hard tot ik bloed proef. Ik ga op het bankje zitten. Hij is keihard en zit voor geen meter! Ik ga languit liggen en zet de tv aan. Dan maar tv kijken, anders heb ik al helemaal niets te doen! Ik zapp wat rond, toch is er niets boeiends op tv. Ik gooi de zapper naar de deur, met een klap komt hij op de grond terecht. Niet lang daarna hoor ik het slot opgen gaan, ik kijk goed naar de deur en wacht in spanning af wie er naar binnen komt. De deur gaat open en ik zie een meisje met lang bruin haar en groen/bruine ogen. Ze kijkt neutraal naar de grond, ze ziet er niet bepaald blij uit. Daarachter aan komt een meisje met lang golvend blond haar, ook heeft ze mooie blauwe ogen. Greg zei altijd dat ik zulke blauwe ogen had, maar die van haar zijn al helemaal zeeblauw! Ik kijk ze boos aan. 'Rot op'! Roep ik voor ik het kan beseffen. Het vloog er zomaar uit. Het meisje met bruine haren steekt boos haar tong naar me uit. 'Rot zelf op'! De mevrouw met blond haar gaat tussen mij en het meisje staan. 'Salina loop maar vast naar de badkamer'. Het meisje wat dus waarschijnlijk Salina heet werpt me nog een boze blik toe, dan verdwijnt ze in de badkamer. 'Wat moeten jullie hier'?! Vraag ik boos. De vrouw probeert me te klameren. 'Rustig jongen, jij bent toch Niall'? Ik knik. 'Wat maakt mijn naam uit'! Ze haalt haar schouders op. 'Ik ben Nadia en dat meisje heet Salina, Salina zit hiernaast in de kamer. Alleen de waterleiding moet verplaatst en daarom doucht ze eventjes hier. Dus gewoon rustig blijven'! Ik voel woede naar buiten komen en ik schreeuw het uit. 'Niemand mag hier douchen! Ik ga niet douchen war zij in haar nakie heeft gestaan'! Nadia kijkt me boos aan. 'Niall jij gaat nu normaal doen! Straks word jij verder geholpen'! Ik ren op haar af, en ik wil haar schoppen. Maar ik word vanachteren tegengehouden. 'Niall Horan! Hou jij eens heeel snel op'! Ik draai me om en kijk in het boze gezicht van Lisa. 'Niall onmiddelijk normaal doen jij! Nadia ga jij maar naar Salina'.. Nadia knikt en loopt de badkamer in. 'Het is mijn badkamer'! Schreeuw ik naar Lisa. Ze knikt en duwt me op de bank. 'Zitten NIall! Wij kunnen er niets aan doen dat jij drugs bent gaan gebruiken'! Ik kan haar wel slaan, maar dat durf ik natuurlijk niet. Ik ga zitten en sla mijn armen over elkaar. Ik ben echt boos, hartstikke boos. Lisa gaat naast me op de bank zitten. 'Niall, je moet je leren gedragen. Daarom krijg jij binnenkort een begleider, een begleider voor jou alleen. Morgen komt hij kennis maken, want het is een jongen'. Ik kijk haar nu nog bozer aan. 'Ik heb geen begleider nodig, oké?! Laat me gewoon met rust'! Lisa schud haar hoofd. 'We brengen zometeen wel wat eten'! Dat is het laatste wat ze zegt, dan loopt ze weer weg. Ik kijk haar boos na. Een begleider! Wat denkt ze wel niet?! Ik schud mijn hoofd, raar wijf. Ik sta op en loop naar mijn koffer. Ik bekijk mijn kleren, allemaal sweaters en poloshirts. Dat is het enige wat ik met plezier draag, vroeger vond mijn moeder dat geen enkel probleem. Maar iets later ging ze me erdoor slaan! Hoe erg ben je? Bijna net zo erg als Lisa! Weer gaat de deur open, even hoop ik op eten. Maar nee, het zijn twee meisjes. Allebei hebben ze blond haar, de ene krullen en de andere golven. Allebei hebben ze blauwe ogen, de ene met groen en de andere met zilver. Ik kijk ze kwaad aan. 'Wat moeten jullie in mijn kamer'? Vraag ik direct. 'Wij zijn Fee en Ashley, weet jij misschien waar Salina zit? Wij zijn haar beste vriendinnen'. Ik kijk ze kwaad aan. 'Ik ben Nial en geen Salina! Salina staat hier in haar nakie te douchen'! Fee en Ashley kijken me raar aan. 'Wat ben jij chacherijnig zeg'! Ik steek mijn tong naar hun uit en stap dreigend in hun richting. Ik bal mijn vuisten. 'Wat zei jij'? Zeg ik terwijl ik steeds dichter naar ze toe loop. De meiden kijken erg bang. 'We wachten wel op Salina, bedankt'! En ze rennen de deur uit. Hoe komen ze aan de sleutel? Ze doen de deur niet opslot. Even ben ik van plan de deur uit te lopen. Ik wil net erdoorheen maar dan gaat de deur dicht en valt hij in het slot. Ik sla boos met een vuist op de deur. 'Godverdomme'! Roep ik. Ik draai om en loop weer terug. Wat is het hier saai, wat zou ik moeten doen? Ik ga weer op de bank zitten, ik ga me gewoon een tijd vervelen. De deur van de douche gaat open, Salina komt de deur uit met natte haren. Ook heeft ze een handdoek om haar heen geslagen. Nadia loopt naast haar en drukt de handdoek dichter tegen haar aan. 'Er waren net twee van die meiden voor je'! Roep ik naar Salina, ze kijkt me raar aan. 'Wat heb je met ze gedaan'? Ik haal mijn schouders op. 'Weggestuurd, en dat ga ik nu ook bij jou doen'! Ik wil opstaan en haar weg duwen, maar Nadia houd me tegen. 'Niall stoppen nu'!
Ik lig in bed, het is hard en koud. Ik heb net erg vies gegeten, zuurkool, en dat haat ik! We kregen hier niet eens normaal eten! Nu lig ik hier in bed, huilend om Greg. Wat heeft hij me aangedaan? Waarom? Maar lang denk ik er niet over na, ik val in een diepe slaap...
Heey,
in dit hoofdstuk is nog niet echt Niam xD. Dat komt in hoofdtuk 3 pas echt, dan gaan we ook in het pov van Liam kijken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! 3 comments en 4 votes??
Ook zijn alle rollen er in geweest, sommige hoofdtukken komen ze weer tevoor schijn.
Xx Rosa
JE LEEST
Vluchten naar Ierland (VOLTOOID)
Fanfiction''How something small can be so big'' ©rosesformendesx 2014