Heey,
nieuw hoofdstukje! Liedje: Moments...
Xx Rosaa
POV: Liam
''Weet je zeker dat het verstandig is?'' Vraag ik nogmaals als ik naast de jongens bij het treinstation sta. Harry knikt en slaat een arm om me heen. ''Het komt goed, nog even en we zijn bekend in Ierland.'' Zegt hij lachend. Ik grinnik zachtjes, maar vanbinnen vind ik het eng. Ik ken die Simon wel van televisie, maar niet persoonlijk! Vandaag gaan Harry en Zayn naar Engeland. Met het filmpje! Ze gaan het filmpje naar Simon brengen. Ik, Niall en Louis blijven hier. Louis mocht wel mee van ons, maar hij wou bij ons blijven. Eigenlijk best gezellig!
''Daar is onze trein!'' Zegt Harry die naar de trein wijst. Ik knik en geef hem en Zayn een knuffel. ''Ga maar gauw, anders komen jullie te laat.'' Zegt Louis. Harry knikt en Zayn ook. ''We bellen nog!'' Roepen ze nog gauw. En dan verdwijnen ze in de trein. We zwaaien ze nog uit, maar we zien ze niet zitten. Gewoon voor het idee...
Die avond nog werd Louis gebeld. We waren net klaar met een potje flessenvoetbal, en Louis won natuurlijk! ''Ik neem even op hoor.'' Zegt Louis terwijl hij naar de gang loopt. Ik ben wat aan het klieren met Niall. ''Ik heb je!'' Zegt Niall die boven op me zit. Ik duw hem van me af en ga nu boven op hem zitten. ''Niet, ik zit nu op jou!'' Even later komt Louis met zijn mobiel in zijn hand naar ons toe lopen. Hij heeft een ernstig gezicht, waardoor ik schrik. Ik zie aan hem dat er iets mis is. ''Wat is er?'' Vraag ik voorzichtig. ''Harry wil je even spreken.'' Zegt hij. Ik haal mijn schouders op en pak de mobiel uit zijn handen. Ik zie Niall bang naar me kijken. Ik loop naar de gang toe en druk de telefoon aan mijn oor.
Ik: Met Liam?
Harry: Goed dat ik je spreek Liam! Ik wil je niet bang maken, maar het is hier in Engeland een enorme chaos. Heel Londen staat op z'n kop!
Ik: Oké, maar waarom dan?
Harry: Ik wil je niet laten schrikken, maar ze zijn opzoek naar jou... Naar jou en Niall. Het is maar goed dat jullie zijn gevlucht naar Ierland, maar ik denk dat het daar over een tijdje ook niet meer veilig is.
Ik: Oh, maar waarom zoeken ze ons dan?
Harry: Ik snap dat je nerveus ben, maar je moet echt even beseffen wat hier aan de hand is.
Vanaf dat moment ben ik totaal in paniek, maar zoals Harry al zei: Ik besef het niet... Ze zoeken mij en Niall.
Ik: Maar zo belangrijk zijn we toch niet? Waarom zouden ze ons willen zoeken?
Harry: Jij en Niall zijn weggegaan, en dat is totaal ilegaal! Je mocht Niall niet zomaar meenemen, en al helemaal niet naar Ierland gaan!
Ik: Dus nu is het allemaal mijn schuld? Nu heb ik alles fout gedaan! Zonder mij zat Niall nog steeds in dat klote kliniek!
Harry: Zo bedoelde ik het toch niet!
Ik: Zo bedoelde jij het wel! Je hoeft niet te liegen, ik weet wel dat ik een enorme sukkel ben!
Harry: Dat ben jij niet!
Ik: Wel, dat ben ik wel...
*Opgehangen*
Ik weet heus wel dat het mijn schuld is. Iedereen zoekt ons, iedereen... Ik loop terug naar de bank. Dan pas merk ik dat er tranen over mijn wangen stromen. Louis komt gelijk naar me toe en slaat een arm om me heen. En Niall kijkt geschrokken en rent gelijk naar me toe om een knuffel te geven. ''Het is over Niall, we worden gepakt...'' Huil ik, waardoor Niall gelijk ook begint te huilen. Ook Louis heeft tranen in zijn ogen. ''Het komt goed Liam.'' Zegt hij. Maar ik duw zijn hand van me af. ''Nee dat komt het niet!'' En huilend ren ik weg.
Shut the door, turn the light off.
I wanna be with you.
I wanna feel your love.
I wanna lay beside you.
I cannot hide this even though I try.
Hearts beats harder. Time escapes me.
Trembling hands touch skin.
It makes this harder.
And the tears stream down my face.
If we could only have this life for one more day.
If we could only turn back time.
You know I'll be
Your life.
Your voice.
Your reason to be.
My love.
My heart is breathing for this.
Moment in time I'll find the words to say.
Before you leave me today.
Close the door. Throw the key.
Don't wanna be reminded. Don't wanna be seen.
Don't wanna be without you. My judgement's clouded.
Like tonight's sky.
And a silent. Voice is numb.
Try to scream out my lungs, but it makes this harder.
And the tears stream down my face.
If we could only have this life for one more day.
If we could only turn back time.
You know I'll be
Your life.
Your voice.
Your reason to be.
My love.
My heart is breathing for this.
Moment in time I'll find the words to say.
Before you leave me today.
Flashing lights in my mind. Going back to the time.
Playing games in the street. Kicking balls with my feet.
Dancing on with my toes. Standing close to the edge.
There's a part of my clothes at the end of your bed.
As I feel myself fall. Make a joke of it all.
You know I'll be
Your life.
Your voice.
Your reason to be.
My love.
My heart is breathing for this.
Moment in time I'll find the words to say.
Before you leave me today.
Heey,
hier weer een niew hoofdstuk! Hopelijk vinden jullie het leuk!!
xx Rosa
Read, vote, comment
JE LEEST
Vluchten naar Ierland (VOLTOOID)
Fanfiction''How something small can be so big'' ©rosesformendesx 2014