POV: Liam
'Hey Liam, toch maar weer thuis wezen slapen?' Nadia komt lachend naar me toe. Ik knik en loop langs de bali de koffiekamer binnen. 'Ja sorry, ik wil niet nogmaals verdwalen'. Nadia schiet in de lach, 'het is ook geen pretje om bij Lisa te zijn'. Ik lach en geef haar een kusje. Nadia begint te blozen, 'we zijn nog vroeg Liam. Zullen we nog een smoothie halen?' Ik knik terwijl ik op mijn horloge kijk. 'Ja is goed, ik trakteer'. Nadia begint te lachen. 'Gekkie, hier werken wij toch? Dan hoef je toch niet te betalen?' Ik kijk verlegen naar de grond en beweeg zenuwachtig met mijn voet heen en weer. 'Oh ja, vergeten', en ik zet een fake glimlachje op mijn gezicht. Nadia duwt een zoen op mijn wang en trekt me dan mee, 'kom we gaan'. Ik knik en glimlach zonder dat zij het ziet, wat is ze toch mooi. Die lange blonde haren, en die prachtige ogen. Ik sla een diepe zucht, was ieder mens maar zo mooi...
'Welke smaak wil jij Nadia?' Vraag ik als ik voor de balie sta. 'Ehm.... Aardbei is goed'. Ik knik en glimlach, 'wat toevallig! Ik neem die ook!' Ineens begint Nadia heel hard te lachen. Waar is dat nou weer goed voor? 'Tuurlijk neem jij ook aardbei! Dat is de enige smaak!' Ik begin hard te blozen. 'O ja, sorry'. Nadia glimlacht en bestelt voor ons allebei een smoothie aardbei. Ze geeft hem aan mij en samen gaan we aan een tafeltje zitten.
Na een lang gesprek haalt Nadia een map uit haar tas, 'maar goed. Zullen we het even over Niall en Salina hebben?' Ik knik, maar ik zeg niets terug. Ik hou mijn mond maar, voor ik weer bloopers ga maken. 'Goed, hoe gaat het met Niall nu zijn broer weg is?' Ik haal mijn schouders op. 'Het gaat wel met hem hoor, hij probeert zich erover heen te zetten. En dat lukt ook wel redelijk, al heeft hij veel verdriet. Hoe gaat het met Salina?' Zeg ik, het liefste wil iknog veel meer vertellen over Niall! Maar ik hou mijn mond.'Met Salina gaat het prima! Ze heeft het vaak over Niall, ze vraagt al zolang of ze eens bij hem in de kamer mag slapen. Maar ik weet niet of Lisa dat wel wil'. Zegt ze lachend. Ik knik, 'Nee dat wil Lisa zeker niet!' Nadia kijkt me niet begrijpend aan. 'Liam, je bent wel eem sukkeltje hoor!" Ze geeft me een plagerige duw. 'Hoezo?" Vraag ik lachend aan haar. Ze haalt haar schouders op, "gewoon. Maar Niall wacht op je, ga maar gauw!! Ik ga naar Salina". Ik knik en geef Nadia nog een snelle kus. "Tot straks". Dan loop ik naar de kamer van Niall.
Ik open de deur, maar Niall zit dit keer niet op de bank. Ook is hij niet in zijn slaapkamer. Mijn hoofd begint te bonken, en mijn knieen beginnen te knikken. Waar is Niall? Dat is de vraag die er door mijn hoofd spookt. Als een gek begin ik rond te rennen. Ik ren naar Nadia die in de kamer van Salina is. "Nadia heb jij Niall gezien?" Vraag ik in paniek. Nadia draait zich naar me toe. Ze kijkt erg bezorgd. "Niall heb ik niet gezien... Maar Salina is ook weg!" Ik kijk met grote ogen naar Nadia. "Wat?!" Nadia knikt en trekt me mee de deur uit. Kom we gaan ze zoeken. Ik knik en ren samen mer Nadia naar buiten."NIALL BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN?! UREN HEBBEN WE NAAR JULLIE GEZOCHT! EN WAT DOEN JULLIE TROUWENS HIE?! JE MAG HIER NIET KOMEN!" Schreeuw ik terwijl er nog een traan over mijn wang rolt. Met grote ogen kijkt Niall mij aan. "Sorry". Zegt hij...
----------------------------------/--------------//------/-___---------/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-------:-/-/-/-/-/-/-/-//---------
Heey,
Toch nog een hoofdstukje vandaag. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden! Misschien is hij niet zo groot en niet zo netjes met alineas enz... Maar ik heb dit geschreven op een i pad en daar snap ik weinig van XD.
Sorry dat het zon laten update is. Maar ik had echt geen tijd om te schricen, was veel te druk met mijn boek..
I love you all<3
Xx
JE LEEST
Vluchten naar Ierland (VOLTOOID)
Fanfiction''How something small can be so big'' ©rosesformendesx 2014