Hoofdstuk 18 ~ C'mon, c'mon

286 17 2
                                    

Heey,

weer een nieuw hoofdstukje!! Hope you like it. Liedje: C'mon, c'mon...

xx Rosaa

POV: Louis

Ik schrik van zijn reactie, ik snap dat hij het eng vind. Maar waarom word hij boos op mij? Ik ben ook maar een jongen die van wortels houd... ''Liam, kom op. Ga even zitten, heeft hij het goede nieuws al vertelt?'' Ik zie dat Liam nieuwschierig naar me kijkt. Maar toch luisterd hij niet naar me. Niall is ondertussen huilend naar zijn kamer gerend, hij is ook in shock. ''Ik ga weg! Weg van jou! Weg van alles!'' Roept Liam boos. HIj rent al naar de deur. Maar ik hou hem tegen. ''Dat kan je niet maken Liam!'' Zeg ik met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. ''Waarom kan ik dat niet maken?!'' Vraagt ook Liam h;uilend. ''Niall kan niet zonder jou! Dan laat je hem gewoon stikken! Blijf voor Niall, en voor One direction...'' Zeg ik terwijl ik een hand op zijn schouder leg. Liam kijkt me aan met een zwakke glimlach. ''Voor jou, en One direction.'' Herlhaald hij. Ik knik en geef hem een knuffel. ''C'mon Liam, je red het wel.''

C'mon c'mon.

The one that I came with, she had go.

But you look amazing, standing alone.

So c'mon, c'mon, move a little closer now.

C'mon, c'mon, it aint no way of walking out.

Show me what you're all about.

Yeah, I've been watching you all night.

There's something in your eyes.

Saying, c'mon, c'mon and dance with me baby.

Yeah, the music is so loud.

I wanna be yours now.

So c'mon, c'mon and dance with me baby.

The one that i came with, didn't know how to move.

The way that you let you hair down, i can tell you do.

So c'mon, c'mon, move a little closer now.

C'mon, c'mon, it aint no way of walking out.

Show me what you're all about.

Yeah, I've been watching you all night.

There's something in your eyes.

Saying, c'mon, c'mon and dance with me baby.

Yeah, the music is so loud.

I wanna be yours now.

So c'mon, c'mon and dance with me baby.

Every step i take, i feel it more and more.

She's calling out, she's a lucky girl.

My heart is racing, she's turning a round.

I reach for her and i say.

Yeah, I've been watching you all night.

There's something in your eyes.

Saying, c'mon, c'mon and dance with me baby.

Yeah, the music is so loud.

I wanna be yours now.

So c'mon, c'mon and dance with me baby.

C'mon, c'mon, c'mon, c'mon, and dance with me baby.

POV: Niall

Ik hoor dat Liam niet meer schreeuwd. Ik doe de deur open en kijk door een kiertje naar Louis en Liam. Louis geeft Liam een knuffel. Ik heb het hele gesprek gevolgd, Liam wou het niet meer... Hij wou gewoon stoppen met alles! Hij wou stoppen met leven! Maar hij blijft voor mij, en voor One direction. Ookal weet ik dat het fout gaat aflopen. Ze gaan ons vinden, en ik moet terug naar het klote kliniek. En Liam, die moet naar de cel. En dan is allebei ons leven voorbij, een complete hel...

Ik loop door de deur naar Liam en Louis, ze zitten ondertussen op de bank. Zonder iets te zeggen ga ik naast Liam zitten. Ik staar recht vooruit. Maar vanuit mijn ooghoeken zie ik dat ze allebei naar me kijken. ''Ik zie wel dat jullie naar me kijken.'' Zeg ik met een kleine glimach op mijn gezicht. Liam begint te blozen en Louis schiet in de lach. Zo zitten we zenuwachtig te gniffelen, als ineens mijn mobiel gaat... Ik loop de kamer uit en neem op.

Ik: Met Niall...

Harry: Hi, met Harry! 

Ik :Hey Harry, waarom bel je me?

Harry: Ik heb goed nieuws en slecht nieuws, wat eerst?

Ik: Ehm... Het slechte nieuws maar.

Harry: Waarschijnlijk heb je het van Liam gehoord, maar iedereen is hier opzoek naar jullie. Echt iedereen. De politie is dag en nacht bezig. Binnenkort gaan ze Mullingar onderzoeken, want ze weten dat het jou geboorte plaats is... Alsjeblieft, zorg dat je niet in Mullingar bent! Wees zo ver mogelijk weg van Mullingar! 

Ik: Maar we zitten in Mullingar! 

Harry: Dat weet ik, daarom gaan jullie vandaag nog weg... 

Ik: En waar moeten we dan wonen?! Dit is maar een hotel!

Harry: Daar bedenk ik wel wat op. Ik en Zayn komen vanavond terug naar Engeland, dan gaan we naar jullie toe. En dan zoeken we wel iets! Ik denk dat het verstandig is dat jullie allemaal bij mij in huis komen. Het is lekker ver van Mullingar.

Ik: Dankjewel.... Maar nou het goede nieuws!

Harry: O ja! Simon heeft ons een platencontract aangeboden! Het is niet normaal! WE kunnen dus gewoon onze singel uitbrengen! En de rest gaat vanzelf...

Ik: Wat?! Oh dat is zo  cool Harry!

Harry: Ja hé! Zeg het tegen Liam en Louis! 

Ik: Ja! Ze worden vast blijl!

Harry: Dat hopen we! Maar zorg dat jullie vanavond om half 9 gelijk weg kunnen, zorg dat alles klaar staat om mee genomen te worden... Dan gaan we vanavond nog naar mijn huis.

Ik :Ja! Ja! ja!

Harry: Haha, doei Niall!

Ik: Doei Harry! Tot vanavond!

*Opgehangen*

Ik ben nog nooit zo blij geweest! Nog nooit! Ookal is het natuurlijk wel spannend allemaal, zouden we echt niet gevonden worden?

"'Wat willen jullie eerst horen? Het goede of het slechte nieuws?'' Vraag ik hyper aan de jongens. ''Slecht.'' Zeggen ze allebei in koor. Ik vertel alles, over Mullingar. En over vanavond. Liam begint te huilen, en Louis troost hem. En nu ben ik blij. Ik kan Liam weer vrolijk maken! '''Jullie hebben het goede nieuws nog!'' Zeg ik dan snel. Louis en Liam kijken gelijk een stuk vrolijker. ''Simon heeft.... Ons een platen contract aangeboden! Onze singel komt dus uit!'' Zeg ik enthousiast. Louis springt in de lucht en geeft Liam een knuffel. Ook Liam begint te juichen. ''We worden beroemd!'' Roept hij. Ik knik wel langzaam, maar eigenlijk ben ik niet zo gerust. Hij vergeet een belangrijk ding. Als we beroemd worden, betekend dat een ding. We worden gevonden... 

Heey,

bedankt voor het lezen! Voor het voten! En voor het Commenten! Ik word er zo vrolijk van als ik elke keer weer jullie reacties lees! Echt heel erg bedankt! 

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk\spannend vinden! 

Xx Rosaa

Read, Vote, Comment

Vluchten naar Ierland (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu