Heeyy,
hier hoofdstuk 24! Vervolg op de ramp... XD. Liedje: Stand up... Hope you like it!!!!!!!!!!!!
Xx Rosaa
POV: Niall''We vinden hem wel Niall, het komt goed.'' Zegt Zayn die over mijn rug wrijft. ''Het komt niet goed, het is mijn schuld! We zullen nooit een band worden met z'n vijfen.'' Huil ik.
''Iemand nog een idee?'' Vraagt Louis. Ik denk dat ik misschien wel een idee heb. Maar ik durf het niet te zeggen, want waarschijnlijk helpt het niets. ''Niall, weet jij nog wat?'' Vraagt Harry aan mij. Ik haal voorzichtig mijn schouders op. ''Misschien,'' mompel ik. Louis gaat voor me zitten. ''Vertel het Niall, het maakt niet uit als het niets helpt. We kunnen het altijd proberen.'' Zegt hij. Ik slaak een diepe zucht. ''Misschien kunnen we Nadia bellen, zij werkt ook bij het kliniek. Ze was altijd in de kamer naast de kamer van mij. Misschien kan zij ons wel helpen, misschien weet zij meer dingen.'' Zeg ik, maar het probleem dan heb ik nog niet vertelt. ''Alleen, er is wel één dingentje... Ze heeft ruzie met Liam.'' Zeg ik waardoor ik weer begin te huilen. ''Dat is een goed idee! En als ze boos wordt of zoiets, dan hangen we op.'' Zegt Zayn waardoor er een kleine glimlach op mijn gezicht ontstaat.
''Bel jij?'' Vraagt Louis aan mij. Ik schud hevig mijn hoofd. ''Nee, mij kent ze. Dat is niet handig.'' Verzin ik. Louis knikt en drukt de telefoon tegen zijn oor aan. Met trillende handen wacht ik af.
Nadia: Met Nadia.
Louis: Hallo Nadia, ik ben Louis Tomlinson.
Nadia: Ken ik jou?
Louis: Nee, en ik ken jou ook niet. Maar ik ken wel iemand die jij ook kent.
Nadia: Dit is heel vaag, wie ken jij dan die ik ook ken?
Louis: I know, het is vreselijk vaag. Ik ken Liam Payne, jij kent die toch ook?
Nadia: Liam? Dankzij hem ben ik ontslagen!
Louis: Liam heeft daar spijt van.
Nadia: Bel je daarvoor? Dan kan je beter ophangen! Daar heb ik even geen zin in.
Louis: Nou eigenlijk bel ik voor iets anders. Niall is hier bij mij, en we hebben een groot probleem.
Nadia: Waar is Niall?! Waar zijn jullie?!
Louis: Dat kan ik helaas niet zeggen. Maar Liam is gepakt, hij is meegenomen. En we hebben geen idee waar hij is. Hij is gepakt door de politie, en we willen hem terug! Kan jij ons helpen?
Nadia: Ik? Ik ga jullie niet helpen! Ik vind het super erg dat Liam gepakt is. Maar ik ga niet helpen! Jullie willen niet zeggen waar jullie zijn. Dus dan ga ik jullie niet helpen!
Louis duwt de telefoon bij zijn oor vandaan en kijkt me aan. Hij maakt een gebaar dat ik moet komen. Ik kijk hem vragend aan. Maar Louis zegt nogmaals dat ik moet komen. Hij geeft de telefoon aan mij. Ik begin te snikken, maar ik druk de telefoon wel tegen mijn oor aan.
Ik: Nadia, alsjeblieft. Ik mis Liam, ik mis hem...
Nadia: Niall? Waar ben je?
Ik: Nadia dat maakt niet uit, maar wil je alsjeblieft helpen. Straks doen ze hem iets aan! Ik kan niet zonder hem! Hij is mijn alles. Zonder hem wil ik niet verder! Alsjeblieft, kan jij ons helpen? (Huilend)
Nadia: Goed, hoe kan ik jullie helpen? (Met een zucht)
Ik: Dankjewel! Zo erg bedankt! Wat doen ze met mensen als ze worden opgepakt?
Nadia: Hier is de politie heel veel geweest. Hij zei dat als ze hem vonden hij naar de strenge gevangenis ging. Dat is een gevangenis met hele zware bewaking, en hele erge straffen. Zoals, een pak slaag...
Ik: Oh nee!
Nadia: Rustig Niall, ik ga jullie helpen met hem zoeken. Vertel me waar je bent, dan ga ik jullie helpen!
Ik: Echt?! Dat is geweldig! Dankjewel!
Nadia: Tot dan!
Ik: Tot dan Nadia!!
*OPgehangen*
''Ze komt ons helpen jongens! Ze gaat helpen zoeken!'' Roep ik terwijl ik Harry omhels. ''Ik ga snel smsen waar we zijn!'' De jongens springen een gat in de lucht en juichen alsmaar weer. ''Kom op jongens, opstaan! We gaan Liam vinden!''
From the moment I met you everything changed
I knew I had to get you, whatever the pain
I had to take you and make you mine
Take you and make you mine
I would walk through the desert
I would walk down the aisle
I would swim all the oceans, just to see you smile
Whatever it takes, is fine
Whatever it takes, is fine
Up, up oh-oh oh-oh
So put your hands up
Up, up oh-oh oh-oh
'Cause it's a stand up
I won't be leavin', 'till I finish stealin' every piece of your heart
Every piece of your heart
I know your heart's been broken, but don't you give up
I'll be there, yeah I know it
To fix you in love
It hurts me to think, that you've ever cried
Up, up oh-oh oh-oh
So put your hands up
Up, up oh-oh oh-oh
'Cause it's a stand up
I won't be leavin', 'till I finish stealin' every piece of your heart
Every piece of your heart
Up, up oh-oh oh-oh
So put your hands up
Up, up oh-oh oh-oh
'Cause it's a stand up
I won't be leavin', 'till I finish stealin' every piece of your heart
And I will steal us a car
And we will drive to the stars
I will give you the moon, it's the least I can do
If you give me the chance
Up, up oh-oh oh-oh
So put your hands up
Up, up oh-oh oh-oh
'Cause it's a stand up
I'm a thief, I'm a thief
You can call me a thief
I'm a thief, I'm a thief
Because you know you're wrong
I'm a thief, I'm a thief
I'm only here because you stole my heart
I'm a thief, I'm a thief
Up, up oh-oh oh-oh
So put your hands up
Up, up oh-oh oh-oh
I'm a thief, I'm a thief
'Cause it's a stand up
I won't be leavin', 'till I finish stealin' every piece of your heart
I'm only here 'cause you stole my heart
Up, up oh-oh oh-oh
I'm a thief, I'm a thief
Call me a thief
Up, up oh-oh oh-oh
I'm a thief, I'm a thief
Don't you know you're a part
Up, up oh-oh oh-oh
I'm a thief, I'm a thief
I'm only here, 'cause you stole my heart''We gaan rijden!'' Roept Zayn. Ik ga op de bank in de camper zitten. Ze zou om twee uur vanmiddag bij het treinstation zijn. Ik ga languit op de bank liggen terwijl de camper gaat rijden. En niet lang daarnaa val ik in slaap...
Ik open zwak mijn ogen. Ik zie Harry en Louis met openmond uit het raam kijken. ''Omg'', mompelt Harry. ''Wat is er?'' Vraag ik met een slaperige stem. Harry en Louis kijken tegelijk naar me. ''Kijk maar even niet naar buiten Niall, ga maar weer slapen of zo...''
Heyyy
Hoe is ie???
Sorry XD. Hier weer een nieuw hoofdstuk! Stand up heb ik gekozen , omdat dit een beetje te maken heeft met doorzetten. En dat is natuurlijk helemaal waar het overgaat op dit moment!
Plzzz, bekijk ook mijn nieuwe boek!!! Hij heeft nog geen cover, die moet ik nog even laten maken XD! Dus als je een cover wil maken, zeg het dan even.
Hope you like it!!!!
Xx Rosaa
Read, Vote, Comment
JE LEEST
Vluchten naar Ierland (VOLTOOID)
Fanfiction''How something small can be so big'' ©rosesformendesx 2014