Hoofdstuk 11

364 26 6
                                    

Leuk om bij dit hoofdstuk te luisteren: Irrisisteble, Little Things.

POV: LIAM

''Godverdomme'', roep ik kwaad wanneer mijn wekker afgaat. Ik kijk op mijn wekker het is drie uur in de nacht. Dan bedenk ik me dat ik Niall ga ophalen! Ik spring uit bed en ren naar beneden, door alle drukte ben ik vergeten om mijn kleren aan te trekken. Maar dat kan me helemaal niets schelen! Ik doe gewoon mijn felblauwe pyjama aan erheen, dat maakt me niet uit. Wel doe ik snel even mijn schoenen aan. Dan trek ik de deur open en spring op mijn fiets. Gelukkig zijn er weinig mensen op straat, en anders kijken ze me heel raar aan...

Zachtjes zet ik mijn fiets in het fietsenrek. Ik loop naar de deur en duw de deurklink naar beneden. Maar zoals te verwachten is de deur helemaal dicht! Ik kijk om me heen en schop kwaad een steentje weg. Dit had ik wel verwacht, maar ik had er geen rekening mee gehouden. Ik kijk om me heen, dan blijft mijn blik hangen... Daarboven het raam van Niall staat open! Wat heb ik een geluk! Ik kan niet een paar steentjes tegen het raam gooien. Dan zou hij bang worden, of erger nog: glas breekt! 

Ik ga naar de regenpijp en trek me omhoog. Als ik bovenkom is het nog niet al te makkelijk om door het raam te komen! Hij staat maar een klein beetje open, dus ik moet hem wijder openmaken. Maar dat is best lastig, dus nu hang ik met een hand aan het dak en met die andere probeer ik het raam open te krijgen. Tot mijn grote opluchting lukt het! Ik ga met mijn armen en bovenlichaam het raam in. Mijn benen hangen nu nog buiten! Ik trek ze naar binnen en val met een harde klap op de grond. ''Au!'' Zeg ik hard. Ik sla gelijk een hand voor mijn mond. Ik moet Niall niet luidruchtig wakker maken, maar zachtjes. En liefdevol. Ik sta nu midden in zijn woonkamer. Ik zucht een keer, en maak dan de deur van zijn kamer open. Niall slaapt, en snurkt zachtjes. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht, hij ligt ook zo lief! Ik Ga op zijn bed zitten. ''Niall, ga je met me mee?'' Fluister ik. Zachtjes opend Niall zijn ogen, hij kijkt me aan vol ongeloof. ''Liam?'' Vraagt hij zachtjes. Ik glimlach en begin te zingen:

Don't try to make me stay 

Or ask if I'm okay 

I don't have the answer

Don't make me stay the night

Or ask if I'm alright

I don't have the answer

Heartache doesn't last forever

I'll say I'm fine

Midnight, ain't no time for laughing

When you say goodbye

It makes your lips so kissable

And your kiss unmissable 

Your fingertips so touchable

and Your eyes irresistible

I've tried to ask myself

Should I see somene else?

I wish I knew the answer

But I know, if I go now, if I leave

Then I'm on my own tonight

I'll never know the answer

Midnight doesn't last forever

Dark turns to light

Heartache flips my world around

I'm falling down, down, down, 

That's why 

I find your lips so kissable 

And your kiss unmissable

Your fingertips so touchable 

And your eyes irrestibile

(Irresitible)

Irresistible

(Irresitible)

Irresistible

(Irresistible)

Irresistible

(Irresistible)

It's in your lips and in your kiss

It's in your touch and your finger tips

And it's in all the things and other things

That make you who you are and your eyes irresistible

It makes your lips so kissable

And your kiss unmissable

Your fingertips so touchable

And your eyes, your eyes, your eyes, your eyes, your 

eyes, your

Eyes... irresistible

''Ga je met me mee?'' Vraag ik zachtjes. Hij knikt en geeft me een dikke knuffel. ''Tuurlijk ga ik mee!'' Zegt hij waardoor ik naar hem glimlach. Hij pakt mijn hand vast, en dan gebeurd het... Ik kijk hem aan in zijn ogen. We houden elkaar vast. Onze gezichten komen steeds dichter bij elkaar.. Ik voel zijn warme lippen op de mijne. Het is een kus van vijf seconden, ik heb het geteld. Mijn allereerste echte zoen... 

''Kom, we moeten wel via het raam''. Zeg ik als Niall zijn jas aan heeft gedaan. Hij knikt en kijkt bang naar beneden. ''Kom maar, ik ga wel voor''. Zeg ik nog altijd fluisterend.Hij glimlach verlegen. Ik ga uit het raam hangen, en sla mijn benen om de regenpijp. ''Kom maar Niall, doe me maar na''. Zeg ik, bang dat hij valt. Hij zucht en gaat dan uit het raam hangen. Ik wil hem vasthouden, maar dan val ik zelf naar beneden. 

Even later staan we met beide benen op de grond. ''Mag dit wel van Lisa?'' Vraagt hij bang. Ik sla een arm om me heen. ''Nee, het mag niet... Maar toch doen we het! Niall, we gaan vluchten. Vluchten naar Ierland...''

''Maar we doen het alleen als jij het ook wil, als je hier wil blijven mag dat ook''. Zeg ik gauw. Niall schud zijn hoofd. ''Ik wil met je mee Liam! Ik ga met je mee!'' Ik glimlach en geef hem een knuffel. En samen lopen we in het donker verder, opweg naar mijn huis. 

Ik loop met Niall de woonkamer in. ''Kijk Niall, hier woon ik''. Hij kijkt rond. ''Wat is het hier gezellig!'' Zegt hij vrolijk. Ik glimlach. ''Het is wel knus hoor'', zeg ik gauw. Maar Niall blijft volhouden dat het heel erg gezellig is! Hij ploft neer op de bank. ''Eindelijk weer een lekkere zachte bank!'' Zegt hij. Ik grinnik en ga naast hem zitten. ''Maar Liam, waarom gaan we eigenlijk naar Ierland vluchten?'' Vraagt hij na een lange stilte. ''Ik wil bij je zijn, en dat kan niet hier. Dan gaan ze naar je opzoek''. Zeg ik snel. Hij knikt en glimlacht naar me. ''Leuke pyjama trouwens!'' Zegt hij lachend. Ik krijg een rode kleur. Die pyjama is echt vreselijk! 

Ik lig languit op de bank. En niall tegen me aan. Ik wrijf zachtjes over zijn hoofd. Hij is in slaap gevallen, want hij snurkt zachtjes. Ik ga met mijn hoofd op de leuning liggen, het is een fijn gevoel met Niall naast me. Een warm gevoel. Na een lange tijd, worden mijn ogen zwaar. Nog net voor ik inslaap val fluister ik iets in Niall's oor, wat hij toch niet heeft gehoord. ''Morgen vluchten we naar Ierland''. En dan val ook ik in slaap...

heey,

zoals jullie vast al hebben gezien is de titel veranderd! Het heet nu: Vluchten naar Ierland... Omdat ik nu een stuk ga schrijven dat ze echt naar Ierland gaan, en daar speelt zich dan een verhaal af. Hopelijk vinden jullie het leuk?? Wel laten weten hé!

Goed, en dan nu! Er is door twee SUPER lieve mensen op mijn boek gereageerd! Ik vind het supersneu om daaruit 1 winnaar te kiezen! Daarom verdienen ze allebei een shoutout! @ImNadiaEngels en @NamedX Gefeliciteerd! Hou mijn message bord in de gaten :) 

Hou van jullie XXXXXXXX

Read, Vote, Comment

Vluchten naar Ierland (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu