Heeyy,
vervolg op de soort van cliffhanger!! Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Liedje: Back for you... Hope you like it!!
Xx Rosa
POV: Niall
''Nee, Liam!'' Roep ik. Maar vanuit de auto kan hij mij natuurlijk niet horen. Hij is weg, voor altijd weg! Ik schreeuw het uit terwijl er tranen over mijn wangen stromen. Harry staat te schreeuwen tegen de man die Liam meeneemt. Ik wil er naartoe, maar Louis houdt mij tegen. ''Niall, je moet hier blijven.'' Zegt hij rustig tegen me. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en huil het daar nogmaals uit. ''Het is allemaal mijn schuld Louis. Als ik er niet was geweest was dit allemaal nooit gebeurd, het is allemaal mijn schuld...'' Zeg ik stotterend. Nog nooit heb ik me zo schuldig gevoeld. Nog nooit! Want dan was Liam er, om me te troosten. En nu. Nu is hij gepakt dankzij mij! Ik heb geen idee wat ze met hem doen. Misschien vermoorden ze hem wel! Je weet het niet.
''Rustig maar, het is echt niet jou schuld.'' Zegt Zayn. Ook bij hem zie ik natte ogen. Hij wrijft zachtjes over mijn rug heen, een fijn gevoel geeft dat. Er zijn altijd mensen om je te steunen.
Even later komt Harry terug, ook hij is in tranen uitgebarsten. ''Niall, het spijt me.'' Zegt hij tegen me terwijl hij me knuffelt. Ik houd hem stevig vast. ''Waarom sorry? Ik heb het toch gedaan?'' Vraag ik. Hij kijkt me recht in de ogen. ''Ik had niet moeten zeggen dat we in de auto moesten. Het spijt me zo!'' Zegt hij huilend. Waar ik dus echt niets van begrijp! Het is toch mijn schuld? Niet de zijne! ''Hoe dan ook, we gaan terug jongens. We gaan terug voor Liam, we gaan hem vinden.'' Zegt Louis....
Whenever I close my eyes, I picture you there
I’m looking out at the crowd, you’re everywhere
I’m watching you from the stage yeah
You’re smile is on every face now
But every time you wake up
You’re hearing me say
Goodbye
Baby, you don’t have to worry
I’ll be coming back for you, back for you, back for you, you
Lately, I’ve been going crazy
I’ll be coming back for you, back for you, back for you, you
I’ve never been so into somebody before
And every time we both touch I only want more
So tell me nothing’s going to change yeah
And you won’t walk away yeah
Cause even though every night you’ll know what I’ll say
Goodbye.
Baby, you don’t have to worry
I’ll be coming back for you, back for you, back for you, you
Lately, I’ve been going crazy
So I’m coming back for you, back for you, back for you, you
Right back for you
Right back for you
Right back for you
Lately, I’ve been going crazy
So I’m coming back for you
Yeah I am coming back for you yeah
Baby, you don’t have to worry
I’ll be coming back for you, back for you, back for you, you
Lately, I’ve been going crazy
So I’m coming back for you, back for you, back for you, you
Right back for you, right back
Right back for you, right back
Right back for you, right back
Right back for you.
Lately, I’ve been going crazy
So I’m coming back for you, back for you, back for you, you.Ik open mijn ogen. Dan herinner ik me weer dat we niet meer in Harry's huis zijn. Nee, we zitten in Zayn's camper! Hij heeft een camper met van die zwarte ramen. Dan kan niemand bij ons naar binnen kijken! Ik lig te slapen op Harry's schoot. ''Goedemorgen Nialler'', zegt Harry. Ik glimlach. ''Hoi, is Liam al terug?'' Vraag ik wat eigenlijk onnozel is.Natuurlijk is hij niet terug!
''C'mon Niall, je moet wat eten.'' Zegt Louis die een broodje voor mijn neus houdt. Ik schud mijn hoofd en duw zijn hand weg. ''Ik heb gewoon geen honger.'' Zeg ik knorrig. ''Je moet eten Niall, normaal kan je geen minuut zonder eten. En nu wil je helemaal niets!'' Zegt Harry. Ik haal mijn schouders op. ''Ik heb gewoon geen zin in eten, snappen jullie dat dan niet?!'' Roep ik boos. ''Sorry, natuurlijk snappen we het wel. Maar...'' Begint Harry. ''Eet lekker zelf dat broodje op!'' Zeg ik waar ik al snel spijt van heb.
Ik heb mijn ecxuses aan geboden aan de jongens. Ze begrijpen me allemaal. Ze waren niet eens boos! Dat is best gaaf, om zulke vrienden te hebben.
''Goed, eerst moeten we erachter zien te komen waar Liam is.'' Zegt Louis als we allemaal op de bank in de camper zitten. ''Ja, maar hoe komen we erachter?'' Vraag ik waardoor ik weer al bijna moet huilen. Ik bijt op mijn lip tot mijn tranen wegzijn, en dat doet echt pijn! ''We kunnen Liam bellen?'' Stelt Harry voor. Ik kijk hem raar aan. ''Jemig, alsof dat helpt! Denk je nou serieus dat Liam opneemt?'' Zeg ik boos. Ik weet niet waarom ik zo snauw op iedereen. Maar het is niet leuk! ''Zo'n slecht idee is het niet. We kunnen het toch proberen?'' Vraagt Zayn waardoor ik helemaal flip. ''Kom op, bedenk eens een keer iets nuttigs! Dat jullie nou zo dom zijn! Ik wil gewoon Liam terug!'' Huil ik. ''Niall maar...'' ''Niks Niall maar! Rot toch op!'' Roep ik boos. ''Wij willen Liam ook terug! Maar dan moet je wel een beetje meewerken!'' Roept Louis hardt. Ik schrik van zijn reactie. Maar hij heeft wel echt gelijk. Ik werk niet mee, en ik weet dat hun het goed bedoelen. Ik draai me om en barst in tranen uit. ''Het spijt me'', huil ik.
''Wil jij bellen?'' Vraagt Harry aan mij. Ik schud zachtjes mijn hoofd. Harry haalt zijn schouders op. ''Dan bel ik.'' Zegt hij. Hij toetst het nummer in en drukt de telefoon tegen zijn oor.
Harry: Liam, ben jij het?
Liam: Help me! Ik zit in... Background: ''Hang op! Hoer!''
Harry: Liam waar ben je??
Liam: Harry....
*Opgehangen*
Ik zie dat Harry in paniek is. ''Oh My God, Liam is echt in gevaar jongens! We moeten hem zo snel mogelijk vinden!'' Zegt hij met tranen in zijn ogen. Ik barst in tranen uit. ''We vinden hem nooit, nooit.''
Heeyy,
dat was hoofdstuk 23! Hope you like it!!
Hebben jullie al gezien mijn nieuwe boek?? Zou iemand daar misschien een cover voor willen maken? Ik kan het niet!!! Ik begin er pas aan als dit boek af is. Ik kijk nog wel even tot hoeveel hoofdstukken ik ga met dit boek. Ik denk ongeveer dertig.
Plzz comment op dit hoofdstuk! Ik ben echt benieuwd wat jullie hierover willen zeggen en wat jullie ervan vinden!!
xx Rosaa
Read, vote, comment
JE LEEST
Vluchten naar Ierland (VOLTOOID)
Fanfiction''How something small can be so big'' ©rosesformendesx 2014