V jeho náruči jsem i usla. Když jsem se vzbudila, tak jsme leželi na posteli a já byla furt v jeho obětí. Ten pocit jsem si užívala, nechtělo se mi ho budit, takže jsem po chvíli opatrně vylezla.
Při vzpomínce na včerejší den se mi opět chtělo brečet, ale nebrečela jsem. Ona se jen vydávala za mojí kamarádku??? Proč to udělala???
Říkala jsem si v duchu. Z myšlení mě vyvedlo : Dobré ráno.
Dobré.
Jak si se vyspala. Řekl a usmál se.
V tvé náruči dobře. A taky jsem se na něj usmála.
Tak to by jsme takhle mohli spát častěji.
To nevím a teď jdi, potřebuji se převléct.
No jo pořád.
Doufej, že nás takhle nikdo nevyfotil.
Mě by to bylo jedno.
Tobě by bylo jedno, kdyby bylo v novinách na úvodní fotce, jak spolu spíme???? A ty si ještě k tomu neměl tričko???
Nope.
Si divnější než jsem si myslela.
Jop.
Čus Bro(kamarádsky), jak je??
Dobrý, co tu děláš Tome??
Přišel jsem ti ukázat noviny, zase nějaký Photoshop. Si tam s nějakou pěknou holkou.
V tom momentu se opřel o dveře a ty se otevřeli. Já si zrovna převlékala tričko. Vyvalil na mě oči a řekl:
Ty vole brácho, to nebyl Photoshop???
Ne. Řekli jsme jednohlasně.
Já tě varovala, neměl si tu se mnou spát, to ti zničí kariéru.
Ale nezničí a nebreč, víš že nemám rád když brečíš.
Přišel ke mě a obejmul mě.
Ale já nebrečim.
Skoro jo.
Ale jen skoro.
Hele nechci bej křen, takže už vás jenom zvu na dnešní party. Je od 22:00 ok??
Ok. Opět jednohlasně. Tom odešel, po chvíli odešel i Martinus a já se mohla v klidu převléct. Vzala jsem si černý crop top, přes něj černočervenou kostkatou košili a černý džínový kraťasy.
Ty jo.
Co je?
Sluší ti to, jdeme na snídani??
Dobře.
Po cestě jsme si domlouvali co budeme dělat: snídaně
Koupání
Oběd
Odpočívání
Koupání
Párty
Takhle to bude nejspíš. Ke snídani jsme měli banány v čokoládě a k tomu kokosové mléko.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Po cestě na spátek jsme dělali kraviny.
Když jsme šli přes ten malý dřevěný mostík, tak jsme spadli do vody, protože on mě nesl na zádech. Když jsme se vynořili, tak jsme se tam malém utopili smíchy. Já se ale vážně začla topit, on mě chytil za zápěstí a vytáhnul na hladinu. Já sem byla ale mimo, ano byla jsem v bezvědomí. Když jsem se probouzela, tak jsem cítila jeho rty na těch mých. Zvedla jsem se a vykašlala vodu.
Tohle už mi nikdy nedělej, víš jakej sem měl a tebe strach??
Promiň, já se vážně topila smíchy.
No dobře, ale už mi to vážně nikdy nedělej.
Dobře a děkuji za oživení.
Potěšení na mě straně, chutnáš sladce.
Jako vážně, já sem mohla být mrtvá a ty mi řekneš že chutnám sladce??
Ty jsi vážně nadržený Pako, víš to??
Vím, tak já za to nemůžu, já ještě nikdy nikomu pusu nedal.
To mi je .... Nestihla jsem to ani doříct a už jsem na na sobě cítila opět jeho rty. Musím uznat, taky chutnal sladce. Začla jsem spolupracovat. Začli jsme používat i jazyky a když nám došel dech, tak jsme se od sebe odrhli.
V tom momentě jsme slyšeli cvaknutí, podívali jsme se tím směrem, odkud to cvaknutí šlo. Ze chatkami jsme viděli postavu s foťákem. Martinus se za ním rozběhnul a já za ním, ta postava před námi utíkala. Byla to nejspíš dívka, měla dlouhé hnědé vlasy a byla vyšší postavy, někoho mi připomínala. Martinus ji chytil. Když jsem doběhla já, tak Martinus byl vykulenej.
Nekoukej na ni!!
Proč??
No prostě na ni nekoukej!!
Proč by se nemohla podívat na svojí BFF.
V tu chvíli mi to docvaklo.
Aneto??
Ano??
Ty jedna krávo, já naše přátelství brala vážně!!
Jo, tak proč si se s ním líbala?!!!
Protože jsem včera viděla ten tvůj příspěvek!!
V ..vy tu m.. máte in..internet???
Jo!
A do prdele.
Já tě nesnáším!!! Začala jsem na ni křičet a mlátit ji, ale Martinus mě od ní odtrhnul a obejmul mě.
To bude dobry, si tu přece se mnou.
Ale já jí věřila.
Tak teď věř mě, věř mi bude to dobrý.
Dobře. Celou dobu jsem mu brečela do ramene a Aneta se na nás jen s opovržením pohledem podívala a chtěla odejít. Martinus ji ale chytil pevně za zápěstí až zaupěla bolestí. Ten foťák tady necháš, nebo tu paměťovou kartu!!
A to jako proč??
Protože to říkám a právě si zranila city mé holce!!
H..h..holce???
Jo!!
Tím spíš si ten foťák nechám, budou za to větší peníze.
V tom momentu ji vzal foťák, hodil ho na zem a jedním dupnutim ho rozdrtil.
Co jsi to udělal??!!
To co bylo třeba!!
Otočila se na patě a už šla pryč. Nasedla na motorku a zařvala že to celý nahrávala na záznamník na mobil. Nad tím už jen mávnul rukou a šel zpátky ke mě.
To jsi myslel vážně??
Co??
To že jsem tvoje holka??
Jestli souhlasíš, tak smrtelně vážně.
Vážně???
Jop, tak jak zní odpověď?
Asi jo, každá holka by ti padla hned kolem krku, já bych to taky nejspíš udělala, ale po tomhle....
Zase mě políbil a tentokrát o mnohem vášnivěji.
Lepší???
O mnohem.
Jdeme??
Jo.
Zvednul mě ze země, protože se mi předtím podlomily nohy. Vzal si mě do náruče a odnesl mě až do chatky. Tam si se mnou sednul na postel a řekl ať tu počkám. Čekala jsem tam sama asi 10 minut a pak přišel s tácem a jídlem pro dva.
Byly to palačinky na kterých bylo čokoládou napsáno "I love you".
To je krásný!!
To je pro tebe princezno.
Děkuji, nepřijde ti divný, že se známe den a už spolu chodíme??
No, je to trochu na rychlo, ale já na tebe klidně počkám až budeš na vztah připravená.
To je v pohodě, já jen jestli to není narychlo na tebe.
Já sem ti to přece nabídl, takže na mě ne.
Dobře, dobrou chuť.
Dobrou.Doufám že se příběh zatím líbí a takhle dlouhý kapitoly asi často nebudou.
Monty179
ČTEŠ
Win
Fanfiction!!! PŘÍBĚH JE S CHYBAMI A CELKOVĚ NIC MOC, PSALA JSEM TAK V 11/12 LETECH!!! Jmenuji se Malia Blueová ( sorry nenapadá mě jiné příjmení😂😂) je mi 17. Vyhrála jsem soutěž o nejoriginálnější fotku a výhra byl zájezd s jakoukoliv kapelou. Já si vybral...