Nechcete už jít???? Začíná tu být čím dál tím víc plno.
No dobře no, když tak jsme dole.
Hmm.
Oba odešli, vůbec se mi nelíbilo, jak Yzumi po Martinusovi pokukovala.
Taky se ti nelíbí???
Vůbec.
Viděla jsi, jak po mě pokukovala??
Jo. Řekla jsem trochu naštvaně.
Ty žárlíš??? Uchechtnul se.
Ne.
Ale jo. Smál se.
Nene.
Tak dobře no, co když ti řeknu................ že je pěkná??
Co jsi to řeknul?? Řekla jsem se smíchem a se zlomyslným výrazem.
Že...... je......... pěkná!!! Až křičel.
Povalila jsem ho na záda na postel a sedla mu na břicho.
Zopakujto.
Je pěk......
Nestačil to doříct, protože jsem ho zuřivě políbila.
Pořád???
Pořád.
Přetočil se,.takže jsem byla pod ním. Tentokrát mě zuřivě políbil on. Obmotala jsem nohy okolo jeho pasu a usmála se. Odtrhla jsem se a smutně se na něj podívala.
Vážně, se ti líbí víc??
Nikdo není krásnější než ty. Usmál se.
Myslíš to vážně??
Smrtelně. Opět se usmál.
Sedla jsem si a obejmula ho. Po chvíli jsme se od sebe odtrhli. Najednou se otevřeli dveře a k nám na postel vyskočila Kira, lehla si mezi nás a nastavila nám břicho. Chtěla podrbat. Požadavek jsme ji splnili a ona začla spokojeně funět.
Ani jsi mi o ní minule neřekl.
Jsou jí 4 roky a dostali jsme ji spolu s domem a bylo to zrovna na naše narozky.
Vy jste dostali dům v jedenácti letech???
No, jak to říct. Od dvanácti. Řekl s úsměvem.
Já chci mít tvůj život.
Věř mi, nechceš.
Proč myslíš??
Protože by jsi nechtěla dostávat od každý holky co potkáš pusu, protože by tvoje holka žárlila. Ale v tvém případě u kluka.
Asi máš pravdu, kolik máš plat??
No, asi něco kolem 50 000. (Nvm jestli mohou vydělávat😂)
OMG.
Nechceš se jít projít???
A kam by jsme šli??
Nevím, ale mohli by jsme vzít spolu Marcuse a Yzumi.
To jako fakt??
No, mohli by jsme jí špehovat a blíže zkoumat, agentko 007.
Tak dobře agente 007. Řekla jsem se smíchem. Vztali jsme a Kira šla s námi pomalu dolů po schodech. Kira šla za mnou, najednou se rozběhla a podrazila mi nohu. Čekala jsem tvrdý dopad, ale někdo mi obmotal své ruce kolem mého pasu. Ano, byl to Martinus.
Děkuji ti za záchranu, agente 007.
Nemáte zač, agentko 007.
Sešli jsme schody a viděli něco, co jsme vidět nemuseli. Yzumi seděla na kuchyňský lince a nohy měla omotané okolo Marcusova pasu, líbali se. My jsme je vyfotili a dali to na fb s popiskem : Hladový Marcus😂.
Po tom co jsme to zveřejnili jsme se neudrželi a vyprskli smíchy. Všimli si nás, zrudli asi jak se styděli a přestali.
Prej že já to po jednom dnů rozjíždím. Řekl Martinus skrz záchvat smíchu.
Hmm.
Nechcete jít s náma ven?? Řekla jsem tentokrát já skrze smích.
Klidně. Řekl a podíval se tázavě na Yzumi. Ta jen přikývla.Není to sice dlohá kapitola, ale musí stačit.
Monty179
ČTEŠ
Win
Fanfiction!!! PŘÍBĚH JE S CHYBAMI A CELKOVĚ NIC MOC, PSALA JSEM TAK V 11/12 LETECH!!! Jmenuji se Malia Blueová ( sorry nenapadá mě jiné příjmení😂😂) je mi 17. Vyhrála jsem soutěž o nejoriginálnější fotku a výhra byl zájezd s jakoukoliv kapelou. Já si vybral...