6. kapitola

435 38 0
                                    

Dojedli jsme a šli se projít po pláži.
Šli jsme jen v plavkách, ruku v ruce a občas mě i nesl na zádech. Blbli jsme až tak že jsme několikrát spadli. Jednou jsem zakopla letěla jsem k zemi, když jsem čekala tvrdý dopad, zachytily mě silné paže. Podívali jsme si navzájem do očí, já do těch jeho oříškových a on do těch mých poměnkových. Pomalu se začal přibližovat, když v tom momentě mě pustil a já spadla do písku. Když jsem se podívala co se děje, tak jsem viděla, jak se k němu nahrnuly holky. Nějaká blondýna se na mě s opovržením podívala a ještě na mě plivla. Jako vážně, ona na mě plivla. To sem už nevydržela a vrhla se na ní. Začla jsem na ni řvát co na mě plive.
Co na mě pliveš ty plastická nádhero!!
Co prosím???
Ptám se proč na me pliveš ty plastická nádhero!!
Na takovou krávu jako jsi ty si může plivnout každý!!
A co si jako ty si snad nějak proslavená, možná tím, že máš za sebou nekonečno plastických operací!!!
Co si to dovoluješ, ty nevíš kdo má jsem??
Ne, to fakt nevím.
Já jsem Lady Puppy.
Nechtěla jsi říct snad Lady Poop.😂
Drž hubu a táhni od mého kluka.
No prr prr, já jsem její kluk. (Ukázal na mě)
Co to povídáš Marti.....
Nedokončila to, protože mě vášnivě políbil, jednou rukou mi zajel do vlasů a druhou mi dal kolem pasu. Já mu jednou rukou taky zajela do vlasů a druhou sem mu dala kolem krku. Když je se od sebe odtrhli, všichni na nás vyjeveně koukali.
Už nám věříš ty plastická nádhero???
J..j...Joo.
Martinus se jim podepsal a oni odešly.
Já ti říkala, že nejsem jediná, která po tobě jede. 😉
Tak ty po mě jedeš jo??😃
Neeeee, my spolu chodíme a já po tobě nepojedu, ty po mě jako nejedeš. Řekla jsem trochu podrážděně a s ironií.
Ne, já tě přímo žeru.
Vážně??
Jop.
Jdeme do vo.....
Ani jsem to nedořekla a už mě zase nesl na rameni a běžel se mnou do vody.
Baví tě mě nosit pořád na zádech ??
Celkem Jop, aspoň budu mít větší svaly.
To ti nestačí tyhle ty??
Stačí, to byla jen výmluva a teď se nedechni.
Co??
Došlo mi co myslel až když jsem byla pod vodou. Vynořila jsem se a popadala dech, jestli chceš abych se utopila, tak pokračuj.
Já ti říkal že se máš nadechnout.
No dobře no, dneska ti to odpustim, ale zadarmo to nebude.
Já vím.
Opřel si mě o palmu co rostla ze dna. Dal mi polibek pokračoval od pusy až k pupíku, kde už byl pod vodou. Pak se vynořil a políbil má na krk a udělal mi tam nespíš cucflek. Jemně me kousnul do ucha a pak mě opět políbil na ústa a hrál si s mým jazykem. Takhle to chvíli pokračovalo a pak se zarazil a podíval se za mně. Já se otočila a tam stál v celé své kráse Marcus. Martinus se schoval pod vodu.
(Marcus)
Ahoj, ty budeš asi Malia viď?
Jo.
Neviděla jsi Martinuse??
Ne dneska jel na pevninu koupit mi dárek k svátku.
Aha.
V tom momentě se vynořil Martinus. Naštěstí se vynořil za mnou, takže ho Marcus neviděl.
A všechno nejlepší k svátku.
Děkuji.
Marcus už odešel takže Martinus vylez z "úkrytu".
Fuj, to bylo o fous .
A proč by nás nemohl vidět??
Protože by měl kecy ohledně toho, že se známe 2 dny.
Aha, stejně to ale jednou zjistí.
Řekneme mu to za pár dní.
Dobře.





WinKde žijí příběhy. Začni objevovat