21. kapitola

375 34 6
                                    

Já a Martinus jsme si vzali speedia a Marcus s Yzumi si vzali Long boardy. Jelikož na tom Yzumi neumela, tak ji to Marcus učil. Mě zase učil Martinus na speediu. Prý mi to jde výborně. Yzumi párkrát spadla a jednou si dokonce odřela koleno. Protože ji z toho teklo hodně krve, tak jsme jeli domů. S Martinusem jsme se hodně nasmáli a někdy jsme se smíchy válely na zemi. My jsme běželi rovnou nahoru a Marcus s Yzumi asi zůstali dole.
Tak co jsi vydedukoval, agente 007??
Nic, jen to, že se na mě často dívala.
Tak něco co ještě nevíme??
Nic, ty??
Jednou na tebe mrkla a mě občas mě spražila nenávistným pohledem.
Ty jsi ale nějak všímavá.
Kdybych nebyla, tak nejsem agentka 007.
No dobře no, si v tom lepší. Nechceš se podívat na nějaký film??
Jo klidně.
Koukali jsme se po zbytek dne na filmy a jinak si došli maximálně pro jídlo, pití nebo na záchod.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zaklapl počítač a zlomyslně se na mě podíval.
Tenhle výraz znám, nedělej......
Nestihla jsem to ani doříct a už my ležel na prsou.
....to.
Nechceš se jít umejt??? Mě se chce už spát. Řekl ospale.
Šla bych, ale nemůžu.
Proč??
Protože mi na prsou leží pedofil. Řekla jsem a ušklíbla se.
To bolelo. Zvednul se.
Vždyť si pedofil, při každé možné chvíli mi strkáš hlavu na prsa.
Je tam příjemně.
Mě je taky příjemně, když usínám s hlavou na tvojí hrudi. A vidíš, taky tam tu hlavu při každé chvíli nedávám.
No dobře no, budu žádat o svolení.
Ok, jdu se umýt. TY ČEKEJ TADY. Poslední tři slova jsem zdůraznila.
Nic neslibuju.
Já se rozběhla ke koupelně, za sebou jsem uslyšela dusot nohou. Už jsem skoro zavřela dveře od koupelny, ale někdo tam strčil nohu. Martinus.
Já se chci mejt sama. Řekla jsem mu se smíchem.
Toto přání nemůže být vyslyšeno. Jednou rukou otevřel dveře, vešel dovnitř a zase zavřel. Začal si sundavat tričko.
Jak milé, že mě necháš ti pomoct se svlékáním. Řekl škodolibě.
Kdo řekl, že se s tebou chci mejt. Oplatila jsem mu škodolibost.
To si neměla říkat.
Proč??
Protože bagr v koupelně.
Hádám, že ten bagr si ty??
Jop, ten bagr právě nabírá jednu škodolibou dívku.
Šel rychlým krokem ke mě, já začala couvat.
Ne, nedělej to.
Řekla si jsi o to.
Chytl mě kolem pasu a dal si mě přez rameno.
Ne, nedělej to.
Blížili jsme se čím dál tím blíž ke sprše. Dal mě na zem, ale pořád mě držel kolem pasu. Zlomyslně se zašklebil a pustil na nás teplou vodu. Podívali jsme si navzájem do očí. On byl jen v džínách a já měla crop top a kraťasy. Začal se přibližovat, naše rty se spojily. Dala jsem mu ruce kolem krku a užívala jsem si jeho dotyky na mých bocích a teplé kapky vody na mém těle. Přišlo mi to nekonečné. Když jsme se od sebe odtrhli, navzájem jsme se utápěli v očích toho druhého. Nakonec jsem tu překrásnou chvíli přerušila.
Nechceš už jít, jsem docela unavená.
Klidně.
Martinus vypnul vodu a vylezl ven. Najednou vidím, jak se řítí k zemi. Rozplácl se tam jako moucha na bílém. Mě chytnul záchvat smíchu, chtěla jsem mu jít na pomoc, ale taky mi to uklouzlo. Spadla jsem mu přímo do klína, syknul bolestí a chytnul se pod kolenem.
Promiň. Řekla jsem se smíchem. On se tam taky rozesmál. Zvedla jsem se a šla si vyčistit zuby. Asi uprostřed čištění zubů, jsem ucítila jeho teplý dech na mém krku a jeho na mých bocích. Dech se proměnil v polibky. Nechala jsem čištění, vypláchla si pusu a otočila se zrakem k němu.  Najednou jsem se ocitla v jeho náruči a na půl cesty k nám do pokoje. Položil mě u kufru, abych se převlékla. On se šel také převléct. Když jsem si rovnala tričko, tak mě zase vzal do náruče a donesl mě na postel. Položil mě na moji půlku, přikryl a dal mi pusu na čelo na dobrou noc. Sám si pak vlezl na svojí půlku. Nemohla jsem usnout tak jsem se otočila k němu. A šeptem se ho zeptala.
Spíš??
Teď už ne. Zašeptal s úsměvem.
Promiň, nechtěla jsem tě vzbudit.
To je v pohodě, proč nespíš ty???
Nemůžu.
Chytl mě jednou rukou kolem ramen a přitáhl si mě blíž.
Teď už určitě usneš.
Děkuji, dobrou.
Dobrou, princezno.
Nad princeznou jsem se jenom usmála a po chvíli jsem usnula.

Doufám, že se kapitola líbila a omlouvám se za chyby. Děkuji za každou hvězdičku a komentář. Mám vás moc ráda.

Monty179

WinKde žijí příběhy. Začni objevovat