Vzala jsem si na sebe černé roztrhané džíny, černý crop top se stříbrným nápisem "Martinus". A k tomu stříbrný řetízek na kterém bylo srdíčko.
Někdo mě ze zadu objal.
Sluší ti to.
Dík, tobě určitě taky.
Nechceš se jít prvně projít po pláži??
Dobře.
Šli jsme a koukali se na hvězdy. Drželi jsme se za ruce.
Splnil se mi můj největší sen.
A jakej??
Chodit přeci s tebou ty trubko.
To mě se taky splnil největší sen .
A to je.
Zastavil se, tak jsem zastavila taky. Dívali jsme si navzájem do očí, ve kterých se nám odráželi hvězdy.
Chodit s nejlepší holkou pod Sluncem, ty jsi pro mě hlavní hvězda ve vesmíru.
Ty jo.
Pomalu se ke mě začal přibližovat, naše rty se spojili. Byl to ten nejlepší polibek na světě. Byl tak prožitý, plný citů a sladký. Jednou rukou mi zajel do vlasů a druhou mi dal kolem boků.
Já si dala ruce kolem jeho krku.
Miluji tě.
Zašeptal do polibku.
Já tebe taky.
Taky jsem šeptla.
Oba jsme se do polibku usmáli. Když nám došel vzduch, tak jsme se od sebe pomalu odtrhli.
Protože jsi pro mě jediná hvězda, tak tady máš.
Sundaval si svůj řetízek pro štěstí.
To nemůžu přijmout, vždyť je to tvůj přívěsek pro štěstí.
No právě, ty jsi moje štěstí, takže to musíš přijmout.
Ale jen když ty si vezmeš tohle.
Začla jsem si sundavat mě srdíčko, které jsem dostala když jsem se narodila.
Platí.
On mi dal okolo krku jeho hvězdičku, ja mi zase dala okolo krku moje srdíčko.
Děkuji, je to druhý nejlepší co jsem dostala.
A co je to první??
Ty.
Díky, nápodobně.
Zase jsme se políbili, tentokrát jsme zapojili i jazyky.
Asi už by jsme měli jít.
Dobře.
...........................................................Vešli jsme dovnitř a pořád se drželi za ruku. Všechny pohledy se upoutaly na nás dva. My jen prošli k baru a dali si rumocolu. Chtělo se mi po ní strašně na záchod, tak jsem šla. Když jsem otevírala dveře, tak mi někdo k ústům přiložil polštářek s chlorofylem. Padala jsem na zem, ale nějaké silné paže mě chytili. Podívala jsem se na mého zachránce, byl to Martinus. Začal se mi omlouvat. Opatrně mě položil na zem a šel za tím, kdo mě uspal. Viděla jsem jak Martinusovi teče z ruky krev. Pak jsem ucítila jak se mi pomalu zavírají oči.
ČTEŠ
Win
Fanfiction!!! PŘÍBĚH JE S CHYBAMI A CELKOVĚ NIC MOC, PSALA JSEM TAK V 11/12 LETECH!!! Jmenuji se Malia Blueová ( sorry nenapadá mě jiné příjmení😂😂) je mi 17. Vyhrála jsem soutěž o nejoriginálnější fotku a výhra byl zájezd s jakoukoliv kapelou. Já si vybral...