Když jsem pomalu začala otevírat oči, tak jsem si vzpomněla co se stalo. Prudce jsem si sedla a podívala se okolo sebe. Byla jsem v chatce.....u Martinuse? Který vedle mě seděl na židli, měl hlavu položenou v rukách, které se opíraly o jeho nohy.
C ..co..sse. stalo??
Prudce zvednul hlavu a jakmile se na mě podíval tak mě obejmul až spadl vedle mě na postel.
Promiň, promiň, promiň, promiň.
Za co??
Za to že jsem nešel s tebou.
A co se vlastně stalo??
Co všechno si pamatuješ??
Jak mi někdo přimáčkl polštářek s chlorofylem k puse, já spadla do tvé náruče, ty si mě položil a šel si za tim co mi to udělal. Poslední co jsem vydělá bylo....... jak ti tekla z ruky krev!!
Vyhrnula jsem mu rukáv od trička a na hoře u ramene měl asi 6 stehů.
Co se ti stalo?? Kdo ti to udělal??
To nic není, fakt. Nebolí to.
Šáhla jsem mu na to a on sykl bolestí.
Jo, jasně vůbec tě to nebolí.
Možná trochu.
Nelži, kdo ti to udělal??
Nevím, byl to nějaký kluk a říkal, že tě miluje víc než já tebe. Že to on poslal Anetu aby věděl co se tady děje.
David.....
Kdo že to???
David.
A to je jako kdo??
To je kluk co mě miluje už od školky. Ale je to strašně namachrovanej vůl, neříkám že není pěknej, vždycky si mě snažil získat něčím takovým: čau baby nechceš svést v Porsche??
A tak.
A ty si se nechtěla svést v Porsche??
Jednou sem se svezla a skončilo to tak, že se na mě nalepil a chtěl se se mnou vyspat. Kopla jsem ho do rozkroku a utekla.
To mě mrzí. Řekl a obejmul mě.
Prvně chce zmrzačit mě a pak tebe.
Brečela jsem mu do ramene. V téhle poloze jsme i usnuli.
Jak jsme usnuli, tak jsme se i vzbudili. Leželi jsme vedle sebe, já byla v jeho obětí a hlavu jsem měla na jeho hrudi.
ČTEŠ
Win
Fanfiction!!! PŘÍBĚH JE S CHYBAMI A CELKOVĚ NIC MOC, PSALA JSEM TAK V 11/12 LETECH!!! Jmenuji se Malia Blueová ( sorry nenapadá mě jiné příjmení😂😂) je mi 17. Vyhrála jsem soutěž o nejoriginálnější fotku a výhra byl zájezd s jakoukoliv kapelou. Já si vybral...