BU ARADA FİNAL YAKLAŞTI KANKİLER :) HABERİNİZ OLSUN İSTEDİM.
Eve döndüğümde sinirli Luke'la karşılaşmayı beklerken ağlayan annem ve Frances'le karşılaştım.
''Ağlama günümü ? '' diye dalga geçtim.
''Anne ? Neler oluyor ? '' diye sorduğumda hızlıca bana sarıldı.
''Luke , Ölü bulundu.'' dedi ve ağlamaya devam etti. Şaşırmıştım. Ama Luke bunu hakediyordu. Daha sonra kapının çalınmasıyla kapıya ilerledim. Kapının önünde bir kağır vardı. Açtım ve okumaya başladım.
LUKE'TAN ADORE'A
SEVGİLİ ADORE ;
SENİNLE PEK İYİ ANLAŞAMIYORUZ. AMA SENİ KENDİ KIZIM GİBİ SEVDİĞİMİ BİLMENİ İSTİYORUM. BU MEKTUPTAN KİMSEYE BAHSETME LÜTFEN. ASLINDA ÖLECEĞİMİ BİLİYORUM. DÖNDÜ DOLAŞTI VE ÖLÜM BENİ BULDU. VE ARTIK SIRA SENDE. NEFİLLERİ YÖNETME SIRASI SENDE. BU GÖREVİ FRANCES'E VEREMEM ÇÜNKÜ ONUNDA FAZLA SÜRESİ KALMADI.ARAMIZDA EN UZUN YAŞAYACAK KİŞİSİN SEN. NEFİLLER SENDEN PEK HOŞLANMIYOR. ONLARA KENDİNİ SEVDİRMEYİ BAŞAR. SENİNLE GURUR DUYMAMI SAĞLA , ADDY. SANA GÜVENİYORUM. BU ARADA. JACK VE SEN.. FAZLA YAKIŞIYORSUNUZ. AMA İLİŞKİNİZİ GİZLİ TUTMALISINIZ. VE SAVAŞ YAKLAŞIYOR ADDY. SEN VE O DİKKATLİ OLMALISINIZ. EĞER SAVAŞI KAZANAMAZSAN , NEFİLLER SENİ ÖLDÜRECEKTİR. HİÇ ACIMDAN. NEFİLLER SENİ BULUŞMAK İSTEYECEKTİR. HERNEYSE . ANNENİ VE SENİ SEVDİĞİMİ BİL.
SEVGİLERLE.
LUKE ..
Vay be deyiverdim kendi kendime. Luke'un içinde duygusal birisi yatıyormuş meğersem..hızlıca Jack'i aradım.
''Herşeyden haberim var,'' diyerek açtı.
''Buluşmalıyız. Sana birşey göstereceğim.'' dedim ve telefonu kapattım. hızlıca annemin arabasını alıp jack'in evine yola koyuldum.
Eve vardığımda Jack'in pencerede beni beklediğini fark ettim. Hızlıca kapıyı çaldım. Kapı açılınca hemen içeri girdim ve cebimden mektubu çıkarttım.
Jack mektubu okuduğunda fazlasıyla şaşkındı.
''Savaşı kazanamazsan ölecekmisin yani ? '' dediğinde başımı salladım.
''Öyle olacakmış.'' dedim . Düşünmeye başlamıştı.
''Savaşı kazanacaksın. Düşmüş meleklerin bütün tüylerini yakacağız. Hepsi cehenneme gidecek.'' dediğinde şaşkınca yüzüne baktım.
''Peki ya sen ? '' diye sordum.
''Kendi tüyümü senin odanda sakladım , cehennem meleği.'' diye mırıldandı.
''Peki orada güvendemi sence ? '' diye sordum.
''Evet,'' diye cevapladı.
''Herneyse.Uykum geldi.'' dediğimde beni kucağına aldı ve odasına götürdü. Bu çarşafları seviyordum. Bu yastığı. Bu odayı fazlasıyla seviyordum.
Hızlıca bana sarıldı .
''Hadi uyuyalım.'' dedi sevimlice.
''Bu hayatımda uyuduğum en güzel uyku olacak.'' dediğimde dudaklarımı yavaşça öptü.
Daha sonra uykuya daldım.
Rüyamıydı bu ? Karanlık biryerde duruyordum. Etrafımda siyah pelerinler giymiş insanlar vardı. Hepsi birşeyler mırıldanıyordu. Tek duyduğum ses Jack'in ki oldu.
''Hoşçakal , Cehennem meleği.'' diye sayıklayıp duruyordu. Hızlıca uyandım ve doğruldum. kafamı kollarımın arasına aldım ve bacaklarıma göğüslerime doğru çektim. Jack uyandı ve hızlıca bana baktı.
''Ne oldu meleğim ? '' diye sordu.
''Ne kadar uyuduk ? '' diye soruverdim hemen.
''Sanırım 2 saat falan. '' dediğinde gözlerim yuvalarından fırlayacaktı. 2 saat içinde bu rüyayımı görmüştüm ? Ve bana 5 saniye gibi gelmişti ..
''Ne gördün ? '' diye sorduğunda gözümden bir yaş süzüldü.
''Beni bırakıyordun.'' dedim ağlayarak.
''Beni bırakma Jack.'' diye inledim.
''Seni asla bırakmayacağım , Adore.'' dedi ve bana sıkıca sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan's Child
УжасыEn arka sırada köşede oturuyordu. Bembeyaz yüzü sapsarı ,uzun ve kıvırcık saçları ile dikkat çekiyordu.Belkide sadece benim dikkatimi çekiyordu. ''Boş bir yere geçin Bayan Langdon .'' diye bir ses duyduğumda titrememe engel olamamıştım. Herkes bana...