"Tanrım ! heyecandan öleceğim !" diye cıyaklıyordu Clarie. Tanrım ! Daha nişana iki-
Tanrım nişana iki gün vardı !
"Sakin ol ! " diye bağırdım. "Ben daha elbise almadım," dediğimde sinirle yüzüme baktı.
"Çabuk çantanı al !" dedi ve beni kapıdan ittirmeye başladı.Onu durdurmaya çalıştım ama başaramadım.Çantamı aldım ve çıktım.Hızlıca Clarie'nin arabasına bindik.
Alış veriş yapacağımız mağazaya çoktan gelmiştik.Çok fazla uzak değildi.Hızla askıdaki elbiselere baktım.Birkaç elbiseyi kolumda taşıyıp kabine girdim ve tek tek giymeye başladım.
En son kararımı kırmızı , siyah dantelle kaplı elbisede kıldım.Hızlıca kasaya gittim ve parasını ödedim.Daha sonra arabaya bindik ve eve döndük.Clarie , nişana kadar bizde kalacaktı.Bu onun için daha sakin olurdu.Umarım.
Eve döndüğümüzde karnım açlıktan gurulduyordu resmen.Hemen mutfağa gittim.Sandviç malzemelerini çıkarttım ve hazırlamaya başladım.Sosisleri ekmeğin arasına doldurdum ve salona geçtim.Televizyonda Struck by lightning filmi vardı.Clarie filme odaklanmış izliyordu.
"Hey," dedim. "Aç mısın ?"
"Hayır," dedi ve filme geri döndü.Şuan uyuşturucu bağımlısı ergenler gibi davranıyordu.Kumandayı elime aldım ve hızlıca kapattım.
"Hey !" diye bağırdı.
"Artık dünyaya geri dön ! " diye bağırdım. "Hadi birşeyler yapalım."
"Ne yapacağız ?" diye sordu.
Tam konuşmak için ağzımı açmıştım ki telefonun zili beni susturdu.Hızlıca telefouma baktım.Arayan Jack'ti.Açtım.
"Seni özledim." dedi. "Neredesin ?"
"Evde Clarieyle can sıkıntısından ölüyoruz."
"geliyorum." dedi ve telefonu kapattı.Clarie ise meraklı gözlerle beni izliyordu.
"Jack.geliyor." dediğimde ayağa kalktı.
"Oldu size iyi eğlenceler.Ben Xavier'e gidiyorum." dedi ve hızla çıktı.Zaten ardından Jack geldi.
"Çabuk geldin." dedim. "Yakındamıydın ?"
"Bir arkadaştaydım." dediğinde sinsice güldüm.
"Hangi arkadaş o ?" diye sordum.
"Seni ilgilendirmez," dediğinde kaşlarımı çattım. "Yani öyle demek istemedim."
"Tamam." dedim. "Anlıyorum,"
"Ihhm.Şey.Birşeyler yapalım mı ?" dediğimde kendini koltuğa attı.
"Çok yorgunum aslında," dedi.Gözlerimi devirdim.
"Film izlemek seni yormaz." diye çemkirdim.Gülmeye çalıştı.
Birden bakışları boynuma kaydı.
"Kolye nerede ?" diye sordu sinirle.Elimi boynuma götürdüm.Dün gece çıkarmış olmalıydım.Hızla yanıma gelip kolumu sıktığında acıyla inledim.
"O-odamda," dediğimde kolumu bıraktı.Kolumu ovuşturdum.
"neyin var senin ?" diye bağırdım. "Bu kolye neden bukadar önemli ?"
"Söz veriyorum anlatacağım ama şimdi değil ." dedi ve bana sarıldı. "Üzgünüm." diye fısıldadı.
"Uykum geldi." dediğimde beni kendine çekti ve koltuğa yatmamı sağladı.Sonra arkama geçti ve bana sarıldım.
"Seni seviyorum," dediğinde gülümsedim.
"Seni seviyorum."
***********************************************
NİŞAN GÜNÜ
"Clarie hadi ! " diye bağırdım. "Geç kalacağız !"
"Bu lanet elbisenin fermuarı çekilmiyor.Kilo almış olamam değil mi ?" dediğinde güldüm.
"Gel buraya," dediğimde yanıma geldi.Fermuarını usulca çektiğimde derin bir nefes aldı ve bana sarıldı.
"Xavier ve Jack dışarıda bizi bekliyorlar." dedim ve yatağımın üzerinde duran topukluları ayağıma geçirdim.Clarie'nin aşağı indiğini görünce peşinden koşturdum.
Arabaya bineli yarım saatti geçmişti.Kimse hiçbirşey konuşmuyordu.Jack ise biriyle mesajlaşıyordu.Araba durduğunda geldiğimizi anladığımda arabanın kapısını açtım ve indim.Bir Restorant'a gelmiştik.
Masalarımıza yerleşmiştik.Siparişlerimizide vermiş oturup sohbet ediyorduk.Uzaktan biryerden "Jack !" bağırışını duyduğumda arkama dönüp baktım.Bir adamdı.Jack hızla masadan kalktı.
"Bir arkadaş.Konuşup geliyorum." dedi ve gitti.Ardından Jack'in telefonuna mesaj geldi.Hızla baktım.
"Buluşalım.Seni özledim." yazıyordu.Ardından benim telefonuma mesaj geldi.
"Yakında benimsin bebeğim xoxo . -L"
***********************************
ÇOK KÖTÜ BİR FİNAL OLDU FARKINDAYIM.AMA 2. KİTAP ÇIKACAK DİYE BÖYLE BİTİRDİM.BU ARADA JACK'LE İLGİLİ BİRKAÇ SPOILER VERDİM.KİTAPI PAYLAŞTIĞIMDA LİNKİNİ PAYLAŞACAĞIM.HERNEYSE.KİTABI HEMEN PAYLAŞMAYI DÜŞÜNÜYORUM :)
SİZLERİ SEVİYORUM
XOXO
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan's Child
HorrorEn arka sırada köşede oturuyordu. Bembeyaz yüzü sapsarı ,uzun ve kıvırcık saçları ile dikkat çekiyordu.Belkide sadece benim dikkatimi çekiyordu. ''Boş bir yere geçin Bayan Langdon .'' diye bir ses duyduğumda titrememe engel olamamıştım. Herkes bana...