hoofdstuk 6

67 10 3
                                    

Jules rijd het parkeerterrein af. Ik hou hem krampachtig vast. We rijden richting de onverharde weg. Als we voor de onverharde weg staan stopt Jules. 'Gaat dit nog?', vraagt ie. 'Ja het gaat', zeg ik. 'Maar?' Ik kijk hem aan. 'Maar wil je hier een beetje rustig aan doen?', vraag ik. 'Natuurlijk', zegt Jules. Als we de onverharde weg op rijden roep ik stop. 'Wat is er?!', vraagt Jules een beetje in paniek. Ik stap van de motor af. Ik gooi de helm op de grond en sla mijn handen voor mijn gezicht. Jules komt naast me staan. 'Ik kan dit niet...', zeg ik stotterend tegen Jules. 'Hey.. het geeft niet. Je moet dingen doen alleen als jij je er goed bij voelt', zegt ie. 'Kom we gaan een eindje lopen', zegt Jules en trekt me mee. 'Sorry dat het nu niet door kan gaan', zeg ik tegen Jules. 'Het geeft niet', zegt Jules. 'Er is trouwens vanavond wel een feest op de camping van een vriend van mij, Tom die hier ook elk jaar komt. Heb je zin om mee te gaan?', vraagt Jules. 'Ja natuurlijk! Leuk', zeg ik. Jules vingers raken even die van mij aan, waardoor ik een schok krijg door mij hele lijf. Opeens voel ik allemaal vlinders die door mijn buik heen en weer vliegen.  Ben ik verliefd? Dat kan toch niet binnen ongeveer 2 dagen? Maar wat zeiden mijn vriendinnen ookal weer? Liefde op het eerste gezicht, daar heb ik nooit in geloofd, maar Jules toen ik  hem zag... 'Marley? Hoor je me?', vraagt Jules waardoor ik opschrik uit mijn gedachte. 'Eh ja sorry wat zei je?', vraag ik met een hoofd zo rood als een tomaat. Jules lacht. 'We zijn weer terug bij de camping. Hoelaat zal ik je ophalen?', vraagt Jules. 'Doe maar iets van 21:00 uur. Is dat oké?' 'ja dat is goed! tot vanavond!', zegt Jules met een knipoog en loopt weg. Als ik bij mijn tent aankom zie ik mijn broer voor de tent zitten. 'Ben je er alweer?',vraagt ie. 'Ja ik.. uh..ja', zeg ik stamelend en ik wil de tent in gaan.  'Ho ho Marley van Voort waarom ben jij nu al terug?', vraagt Lars en kijkt me met dicht geknepen ogen aan. ' Ik durfde niet meer op zijn motor dus toen zijn we gaan lopen en vanavond ga ik....', zeg ik en sla mijn hand voor mijn mond. 'Wat ga je vanavond doen?', vraagt Lars nieuwsgierig. 'Niks laat maar!', zeg ik en probeer langs hem de tent in te komen. Lars houd me tegen. 'VERTEL!!!!!', schreeuwt Lars in mijn oor. 'Jezus Lars!', zeg ik. Lars ligt in een deuk. 'Hahahahahhaha je gaat zeker naar dat feestje van Tom?', vraagt Lars. 'Ja hoe weet je dat?', vraag ik en kijk hem verbaasd aan. 'Nou ik ben ook uitgenodigd!', zegt ie en steekt zijn tong uit. 'Nou leuk voor je. Mag ik er  nu langs?', vraag ik en Lars gaat opzij. 'Dankjewel', zeg ik. Oh God waarom moet Lars nou ook komen?! Ik ga liggen op mijn luchtbed en staar naar het tentdoek. Overal waar ik kijk zie ik Jules hoofd voorbij vliegen. Ze geven me allemaal een knipoog op het zelfde moment. Ik lach in mezelf. Langzaam vallen mijn ogen dicht.

Fucked UpWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu