Part 2

484 49 4
                                    

Οι μέρες πέρασαν και δυστυχώς γρήγορα. Αύριο θα φευγαμε για Κορέα. Ήταν  η τελευταία μέρα που θα εβγαινα με την Κατερίνα. Ειμασταν από το πρωί μαζί. Κάναμε πολλά πράγματα και βγάλαμε πολλές φωτογραφίες. Όμως γρήγορα έφτασε η ώρα της αποχερετησης. Όταν μπήκα μέσα έλεγξα τα πράγματα μου αν είναι όλα εντάξει και έπεσα για ύπνο. Αύριο έπρεπε να ξυπνήσω νωρίς. Την επόμενη μέρα το πρωί σηκώθηκα μπήκα έκανα ένα μπάνιο και ετοιμαστικα για να φύγω. Όταν έφτασα είδα πως εκεί ήταν η Κατερίνα.

Y: Κατερίνα? Τι θες εδώ?

Κ: Τι έτσι θα σε άφηνα?

Μείναμε αγκαλιά για πολύ ώρα μέχρι που άκουσα την μαμά να με φωνάζει. Αφού την αποχερετησα ακολούθησα την μαμά στο αεροπλάνο. Μπήκαμε μέσα και μετά από λίγο απογηωθηκε. Της περισσότερες ώρες κοιμομουν οπότε δεν κατάλαβα ποτέ φτάσαμε. Κατεβηκαμε και πήραμε ένα ταξί να πάμε σπίτι. Το σπίτι μας ήταν κοντά στο σπίτι της γιαγιάς και του παππού. Όταν φτάσαμε τους είδαμε να μας περιμένουν από έξω.

Γ: Καλοσορισατε παιδιά μου.

Μπ: Ευχαριστούμε μαμά. Ελάτε περάστε.
Τους είπε ο μπαμπάς μου και μπήκαμε όλοι μέσα. Μετά απο 2 ώρες έφυγαν και εγώ πήγα για να κοιμηθώ γιατί αύριο θα πηγεναμε να κάνουμε εγγραφή στο σχολείο που θα πήγαινα. Παρεμπιπτόντως θα πάω σε μουσικό σχολείο για να μάθω χορό. Πάντα μαρεσε ο χορός.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Νέο ξεκίνημα Where stories live. Discover now