Μετά το σχολασμα πήγα μαζί με τον Hoseok στο στούντιο. Ήταν η δεύτερη εβδομάδα που κάναμε πρόβες. Μπορώ να πω ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει. Κάνουμε μόνο πρόβες και δεν μιλάμε καθόλου πέρα για το χορευτικό. Ακόμα πιστεύω ότι είναι τόσο ψωνισμενος. Και αυτήν την φορά ακόμα πιο πολύ. Κάθε φορά που σχολαμε τον βλέπω να βγαίνει έξω με τόσα κορίτσια γύρω του και να τις χαμογελάει συνέχεια. Αυτό μου την σπάει πάρα πολύ. Λες και είναι κάποιος. Είχα αφερεθει τόσο πολύ στις σκέψεις μου που εκεί που χορευα σκονταψα. Αλλά ποτέ δεν έπεσα κάτω όπως το περίμενα. Γύρισα και είδα τον Hoseok να με έχει πιάσει από την μέση και να με έχει πάρει αγκαλιά για να μην πέσω. Ξαφνικά ένιωσα τα μάγουλα μου να κοκκινιζουν.
Υ: Ευχαριστώ!
Του είπα τελικά.
Η: Τίποτα! Μήπως θες να σταματήσουμε για σήμερα?
Υ: Όχι είμαι εντάξει.
Η: Σίγουρα?
Υ: Ναι.
Η: Οκ οπότε το ξανά βάζω από την αρχή.
Μου απάντησε και ξανα βάλαμε το χορευτικό από την αρχή. Ξέχασα να αναφέρω ότι έχουμε κάνει μόνο μέχρι το πρώτο λεπτό ακόμα. Αλλά οι κινήσεις που έχει διαλέξει είναι πολύ δύσκολες οπότε λίγο μας δυσκολεύει.
Hoseok pov:
Καθώς χορευαμε κατάλαβα πως η Yuna ήταν αφηρημενη. Έκανε πολλά λάθοι αλλά δεν της το είπα γιατί φαινόταν ότι την προβλημάτιζε κάτι πάρα πολύ. Είμουν έτοιμος να της πω να σταματήσουμε για σήμερα αλλά την είδα που πήγε να πέσει. Όμως πριν προλάβει να πέσει την έπιασα και την έβαλα στην αγκαλιά μου. Όταν την άφησα πρόσεξα ότι είχε κοκκινησει. Ήταν τόσο γλυκουλα. Την ρώτησα άμα θέλει να συνεχίσουμε και μου είπε πως θέλει. Οπότε έβαλα ξανά την μουσική και συνεχίσαμε με τον χορό. Οι ώρες πέρασαν και χωρίς να το καταλάβουμε η ώρα είχε πάει πέντε και ειμασταν εδώ από της δύο που είχαμε σχολασει.Η: Τέλος για σήμερα.
Της είπα ξαπλονοντας κάτω.
Υ: Δίκιο έχεις. Κουραστικαμε πολύ σήμερα.
Μου είπε και χαμογελασε. Αχ αυτό το χαμόγελο. Αλλά ακόμα να καταλάβω γιατί δεν με συμπαθεί.
Η: Θες να πάμε καμία βόλτα?
Την ρώτησα ξέροντας την απάντηση. Τόσες φορές της το είπα και πάντα έβρισκε μια δικαιολογία.
YOU ARE READING
Νέο ξεκίνημα
FanfictionΗ Yuna είναι 15 χρονών και ζει στην Ελλάδα. Της αρέσει πολύ ο χορος και θελει να το ακολουθισει. Ο πατέρα της είναι κορεατης και αυτό τον έκανε να πάρει μετάθεση από την δουλειά του στην Κορέα. Η Yuna δεν ήθελε να πάει. Ήταν πολύ κληστος άνθρωπος κ...