Part 21

316 36 0
                                    

Οι μέρες περνούσαν πολύ γρήγορα κι εγώ δεν τον έβλεπα καθόλου. Έκαναν πολλές πρόβες γιατί σε λίγες μέρες θα έκαναν ντεμπούτο. Μια μέρα όταν σχολουσα τον είδα να με περιμένει από έξω. Κατευθείαν έτρεξα στην αγκαλιά του.

Υ: Μου έλειψες!

Η: Και εμένα. Τι λες πάμε για φαγητό και μετά σπίτι μου για ταινία? Σήμερα έχω ρεπό.

Υ: Ναι πάμε.

Με έπιασε από το χέρι και αρχίσαμε να πηγαίνουμε σε ένα εστιατόριο εδώ κοντά. Κάτσαμε και παραγγηλαμε. Όλη την ώρα ο Hoseok έκανε βλακιες και εγώ γελουσα μαζί του. Πόσο μου έλειψαν αυτές οι μέρες. Όταν τελειώσαμε το φαγητό τελικά δεν πήγαμε σπίτι του αλλά αρχίσαμε να περπαταμε στους δρόμους της Σεουλ. Αφού πέρασε η ώρα και είχε πάει εφτά αποφασίσαμε να κάτσουμε σπίτι του για να δούμε την ταινία που είπαμε. Έφτιαξα ποπ κορν και έκατσα στον καναπέ δίπλα του. Τότε αυτός με πείρε αγκαλιά και βάλαμε την ταινία να αρχίσει. Χωρίς να το καταλάβω με είχε πάρει ο ύπνος πάνω στην αγκαλιά του. Οσπου άκουσα κάποιον να με φωνάζει.

Η: Ξυπνα τελείωσε η ταινία. Πηγενε πάνω να κοιμηθείς.

Υ: Δεν νυσταζω πια.

Του είπα και μου έδωσε ένα πονηρό χαμόγελο.

Η: Μμμ θες να κάνουμε κάτι άλλο?

Μου είπε και με κοίταξε πονηρά. Εγώ κατάλαβα το υπονοούμενο και σηκώθηκα να φύγω αλλά με έπιασε από το χέρι και με έριξε πάνω του. Άρχισε να με φιλαει. Τότε εγώ έβαλα τα πόδια μου αριστερά και δεξιά από τα πόδια του και τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του. Αυτός με κρατούσε γύρω από την μέση μου αλλά σιγά σιγά τα μετακινησε στα μπούτια μου όπου και μου τα ζουληξε απαλά. Ξανά άρχισε να τα ανεβάζει πάνω και χωρίς να διακόψουμε το φιλί άρχισε να μου βγάζει την μπλούζα και εγώ την δικιά του. Τότε με σήκωσε στην αγκαλιά του και ενώ φιλιομασταν ακόμα με πήγε στην κρεβατοκαμαρα. Με έριξε στο κρεβάτι και αρχίσαμε να περνουμε αναπνοες. Άρχισε να βγάζει το παντελόνι μου και το δικό του και μετά τα εσώρουχα μας. Ξανά επιτέθηκε στα χείλη μου και με αργές κινήσεις άρχισε να κατεβαίνει στο λαιμό στο στήθος και μετά στην κοιλιά. Σήμερα ένιωθα διαφορετικά. Ένιωθα πιο πάθος. Και τα φιλιά του αυτό έδειχναν. Με φιλαγε με πολύ πάθος. Με γρήγορες αλλά και αισθητικές κινήσεις άρχισενα μπαίνει μέσα μου. Η ηδονή μου αυτήν την φορά είχε φτάσει στα ύψη. Όταν τελειώσαμε ξαπλωσε δίπλα μου και με πείρε αγκαλιά. Αμέσως μας πείρε ο ύπνος.

.......

Οι μέρες περνούσαν και εγώ δεν αισθάνομαι καθόλου καλά. Κάνω συνέχεια εμετους και αυτό που με ανοισιχει πιο πολύ είναι ότι έχω καθυστέρηση. Το έχω εδώ και έναν μήνα αυτό.

Η: Ρε μωρό μου πηγενε σε κανέναν γιατρό να δεις τι έχεις.

Υ: Ναι θα πάω έκλεισα ραντεβού για αύριο. Θα έρθεις μαζί μου?

Η: Θα το ήθελα αλλά έχω πρόβα.

Υ: Δεν πειράζει. Καλύτερα μάλλον.

Του είπα και κλείσαμε την κλήση γιατί ήταν στην πρόβα. Την άλλημέρα πήγα στον γιατρό. Αφού μου έκαναν κάποιες εξετάσεις πήγα στο γραφείο του.

Υ: Λοιπόν γιατρέ τι έχω?

Αυτό που άκουσα με άφησε άφωνη.

Υ: ΤΙ??

Υ: ΤΙ??

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Νέο ξεκίνημα Where stories live. Discover now