Hoseok pov:
Την επόμενη μέρα όταν σχολασα ήρθαν τα παιδιά και πήγαμε στην εταιρεία.Τ: Ρε παιδιά είμαι ο μόνος που αγχωνομαι?
J: Όχι και εγώ.
Η: Έλα μια χαρά θα τα πάτε.
Τ: Εσένα σε πήρανε για αυτό είσαι έτσι. Αν δεν μας πάρουν?
Η: Μην σκέφτεσαι έτσι.
Επιτέλους φτάσαμε στην εταιρεία. Πριν μπω για να υπογράψω τα παιδιά θα έκαναν την οντισιόν. Εκεί γνωρίσαμε και τα άλλα μέλη. Μέχρι τώρα είναι ο Namjoon που ειναι ο αρχηγός ο Yoongi ο Jungkook και ο Jin. Η οντισιόν έγινε και τελικά τους πήραν. Από την χαρά μας αρχίσαμε να χοροπηδαμε.
Ν: Τώρα ακολουθήστε μας για να πάμε να υπογραψετε το συμβόλαιο.
Όλοι φαινόταν καλά παιδιά. Όλοι είναι μεγαλύτεροι μου εκτός από τον Jungkook που είναι στην ίδια ηλικία με εμένα. Αφού υπογραψαμε τους ευχαριστησαμε και φύγαμε. Θα έπρεπε να έρθουμε και αύριο για να βρούμε όνομα και να αρχίσουμε δουλειά. Με τα παιδιά πήγαμε μια μικρή βόλτα και μετά πήρα τηλέφωνο την Yuna να της πω τι έγινε.
End Hoseok povΣήμερα τα παιδιά θα πήγαιναν στηνεταιρεία. Ο Hoseok μου υποσχέθηκε ότι θα με πάρει τηλέφωνο αλλά οι ώρες πέρασαν και ακόμα. Κατά της πέντε άκουσα το κινητό να χτυπάει. Είδα ότι είναι αυτός.
Υ: Έλα αγάπη μου τι έγινε?
Η: Ετοιμάσου. Έρχομαι να σε πάρω σε δέκα λεπτά θα είμαι εκεί.
Υ: Οκ του είπα και έκλεισα το κινητό. Μπήκα γρήγορα στο μπάνιο έκανα ένα ντουζακι και ντυθικα. Όταν είμουν έτοιμη κατέβηκα κάτω και άκουσα την πόρτα να χτυπάει. Όταν έφτασα είδα ότι άνοιξε η μαμά.
Μ: Ποιος είσαι?
Η: Είμαι ο Hoseok.
M: Και ποιόν ψάχνεις?
Η: Την Yuna.
Y: Μαμά αυτός είναι το αγόρι μου που σου έλεγα. Και τώρα εμείς φεύγουμε. Γειά σου μαμά.
Μ: Ναι προσέχετε.
Υ: Ναι μαμά.
Φύγαμε από το σπίτι και πήγαμε κάτσαμε σε μια καφετέρια.
Υ: Λοιπόν τι έγινε?
Η: Μας πειραν και τους τρεις.
Υ: Αλήθεια τώρα?
Η: Ναι.
Υ: Αχχχ πόσο περιφανει νιώθω για το αγόρι μου.
Όταν είπα αυτά τα λόγια ο Hoseok με κοίταξε και χαμογελασε. Περάσαμε πολλές ώρες μαζί και όταν νύχτοσε με πήγε σπίτι μου.
YOU ARE READING
Νέο ξεκίνημα
FanfictionΗ Yuna είναι 15 χρονών και ζει στην Ελλάδα. Της αρέσει πολύ ο χορος και θελει να το ακολουθισει. Ο πατέρα της είναι κορεατης και αυτό τον έκανε να πάρει μετάθεση από την δουλειά του στην Κορέα. Η Yuna δεν ήθελε να πάει. Ήταν πολύ κληστος άνθρωπος κ...