Part 14

296 36 0
                                    

Αυτές οι δύο μέρες πέρασαν πολύ γρήγορα και εγώ πήγα μαζί του για να τον αποχαιρετησω. Στο αεροδρόμιο ειμασταν πολλές ώρες αγκαλιά και κλαιγαμε. Μόνο η φωνή του Namjoon μας έκανε να απομακρυνθουμε. Όταν είδα το αεροπλάνο να φεύγει πήγα σπίτι και κληδωθικα στο δωμάτιο μου. Τα δάκρυα άρχισαν να πέφτουν. Πως θα αντέξω μακρυά του? Με αυτά και με εκείνα στο τέλος με είχε πιάσει ο ύπνος. Οι μέρες περνούσαν πάρα πολύ γρήγορα αλλά βασανιστικά. Τώρα πια είχαν περάσει δύο μήνες. Με τον Hoseok βέβαια μιλούσαμε κάθε μέρα από το Skype. Τώρα βρίσκομαι στο σχολείο. Μπορώ να πω ότι είναι άδειο χωρίς αυτόν. Σήμερα θα ερχόταν και ένας καινούργιος μαθητής. Δεν με πολύ ενδιέφερε βέβαια και από ότι φαίνεται είμαι η μόνη γιατί όλες οι κοπέλες έχουν τρελαθεί. Τις σκέψεις μου τις διέκοψε ένας ήχος στην πόρτα. Όταν άνοιξε ήταν αυτός.

Κ: Εσύ πρέπει να είσαι ο καινούργιος μαθητής. Περνα μέσα και συστισου.

??: Γειά σας είμαι ο Zelo ελπίζω να κάνουμε καλή παρέα.

Κ: Εντάξει Zelo μπορείς να κάτσεις εκεί.

Του είπε η καθηγήτρια και έδειξε την καρέκλα δίπλα μου. Αυτός ήρθε και έκατσε δίπλα μου.

Ζ: Γειά σου είμαι ο Zelo πως σε λένε?

Υ: Yuna.

Του είπα. Φαίνεται καλό παιδί. Όταν χτύπησε το κουδούνι πήγα να σηκωθω αλλά ένα χέρι με σταμάτησε.

Ζ: Συγγνώμη αλλά που είναι το εστιατόριο?

Υ: Έλα μαζί μου και άμα θες τρώμε μαζί.

Ζ: Φυσικά και θέλω.

Μου είπε και χαμογελασε. Την μέρα μου στο σχολείο την πέρασα μαζί του και είχαμε βγει και έξω βόλτα. Μου είπε τα πάντα για εκείνον και του είπα και εγώ τα πάντα για εμένα ακόμα και την σχέση μου με τον Hoseok. Φαίνεται με αυτό το παιδί θα κάνουμε καλή παρέα και αυτό με κάνει χαρούμενη γιατί τον συμπάθησα πολύ.

 Φαίνεται με αυτό το παιδί θα κάνουμε καλή παρέα και αυτό με κάνει χαρούμενη γιατί τον συμπάθησα πολύ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Νέο ξεκίνημα Where stories live. Discover now