Part 18

298 36 0
                                    

Έτρεχα να πάω στο σχολείο είχα αργήσει. Τελικά έφτασα την τελευταία στιγμή. Όταν χτύπησε κουδούνι για έξω πήγα να βγω από την αίθουσα όμως ένα χέρι με σταμάτησε.

Υ: Τι κάνεις? Άσε με.

Ζ: Θέλω να σου μιλήσω.

Υ: Εγώ όμως όχι.

Όμως δεν με άκουσε. Με πείρε από το χέρι και με οδήγησε στην ταράτσα.

Ζ: Συγγνώμη για υ την την μέρα δεν ξέρω τι με έπιασε. Δεν θα το ξανά κάνω. Θέλω να ξανά γίνουμε φίλοι.

Υ: Το λες στα αλήθεια αυτό?

Ζ: Ναι. Θα με συγχωρεσεις?

Υ: Ναι.

Ζ: Τέλεια. Θες να βγούμε μετά την σχολείο?

Υ: Ναι γιατί όχι.

Ζ: Τέλεια.

Όλην την επόμενη μέρα στο σχολείο την πέρασα μαζί του. Και μετά βγήκαμε. Πρώτα πήγαμε να φάμε κάτι γιατί πηνουσαμε και ύστερα στα ηλεκτρονικά. Εκεί χάσαμε όλη μας την ώρα. Όταν η ώρα πήγε επτά έπρεπε να φύγω γιατί ο Hoseok θα ερχόταν στο σπίτι μου να με πάρει για να πάμε βόλτα. Τελικά με πήγε αυτός μέχρι το σπίτι. Όμως όταν φτάσαμε με κόλλησε με δύναμη σε έναν τοίχο.

Υ: Τ-τι κάνεις?

Ζ: Σε θέλω. Σε θέλω δική μου.

Υ: Νόμιζα πως άλλαξες.

Ζ: Και εσύ σαν χαζή με πιστεψες. Εμπιστεύεσαι εύκολα τους άλλους βλέπω.

Μου είπε και άρχισε να με φιλαει. Εγώ προσπαθούσα να του ξεφύγω. Αλλά μάταια ήταν πιο δυνατός από εμένα. Μέχρι που ένιωσα να απομακρυνετε απότομα από πάνω μου. Τότε είδα τον Hoseok να τον χτυπάει.

Υ: Σταμάτα.

Του είπα και τον πήρα από πάνω του. Τότε αυτός με πείρε και μπήκαμε στο σπίτι μου. Τότε ήταν που άρχισε τις ερωτήσεις και του τα είπα όλα. Τότε αυτός με αγκαλιασε και μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο.

Η: Αν σε ξανά ενοχλήσει να μου το πεις.

Υ: Οκ.

Η: Αντε πάμε? Ή θες να κάτσεις μέσα?

Υ: Πάμε.

Του είπα και βγήκαμε. Κάναμε μια τεράστια βόλτα και αφού αποχαιρετηστικαμε πήγα στο δωμάτιο μου άλλαξα και έπεσα για ύπνο.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Νέο ξεκίνημα Where stories live. Discover now