Part 20

334 33 4
                                    

Σε αυτό το καιφαλεο θα μιλάει πιο πολύ για τον Jimin και την Κατερίνα.

Αφιερωμένο στην IppiJiminie

Κατερίνας pov:Καθόμουν και έβλεπα τηλεόραση μέχρι που χτύπησε το κινητό μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Κατερίνας pov:
Καθόμουν και έβλεπα τηλεόραση μέχρι που χτύπησε το κινητό μου. Σηκώθηκα για να απαντήσω και είδα ότι είναι ο Jimin. Χωρίς δεύτερη σκέψη το σήκωσα.

K: Έλα Jimin.

J: Θα ήθελες να βγούμε οι δύο μας σήμερα?

Όταν μου το είπε αυτό έχασα  τα λόγια μου. Δεν ήξερα τι να απαντήσω.

Κ: Ναι!

Του απάντησα τελικά.

J: Τέλεια θα έρθω να σε πάρω στις οχτώ.

Κ: Εντάξει.

Του είπα και το έκλεισα. Είδα την ώρα και ήταν πέντε. Ωραία έχω λίγο χρόνο. Πρέπει να αποφασίσω τι να βάλω. Κατευθείαν πήρα την Yuna τηλέφωνο.

Υ: Τι έγινε?

Κ: Έλα τώρα από εδώ.

Της είπα και χωρίς να ακούσω απάντηση το έκλεισα. Έτρεξα στο δωμάτιο μου και έβγαλα ολα μου τα ρούχα στο κρεβάτι. Μετά από ένα τέταρτο άκουσα το κουδούνι να χτυπάει. Πήγα άνοιξα και είδα ότι είναι η Yuna.

Υ: Έλα τι έγινε?

Χωρίς να της απαντήσω την πείρα από το χέρι και την πήγα στο δωμάτιο.

Κ: Έχω ραντεβού με τον Jimin τι να φορέσω?

Υ: Οπα. Τι ώρα?

Κ: Στις οχτώ θα έρθει να με πάρει.

Υ: Η ώρα πάει έξι σιγά σιγά. Πηγενε κάνε ένα μπάνιο και θα σου διαλέξω εγώ ρούχα.

Πήγα έκανα ένα μπάνιο και όταν βγήκα είδα ότι μου είχε διαλέξει ένα ωραίο φουστανι. Είδα την ώρα ήταν  6:30. Έβαλα το φουστανι που μου διάλεξε και άρχισα να βάφω τα νύχια μου. Η Yuna από την άλλη διαλεγε κοσμήματα και όταν τελείωσα με τα νύχια μου τα φόρεσε και άρχισε να μου κάνει τα μαλλιά. Όταν τελειώσαμε η ώρα είχε πάει 7:30. Τέλεια είμαι έτοιμη πριν την ώρα μου.

Νέο ξεκίνημα Where stories live. Discover now