Πέρασε ένας μήνας και μένει ακόμα δύο μήνες για να επιστρέψει. Με τον Zelo γίναμε κολλητοί. Με έκανε να ξεχνιεμαι και να νιώθω άνετα. Αν δεν ήταν αυτός δεν ήξερα τι θα έκανα. Μάλλον θα εμένα κλεισμενη στο σπίτι όλη μέρα χωρίς να μιλάω σε κανέναν. Τώρα ήταν Σάββατο και είχαμε κανονίσει να βγούμε για καφέ. Μπήκα έκανα ένα μπάνιο και άρχισα να ντυνομαι. Όταν κατέβηκα κάτω άκουσα το κουδούνι του άνοιξα και φύγαμε. Οι ώρες πέρασαν πολύ ευχάριστα μαζί του. Αλλά καθώς γυριζαμε ένιωσα ένα χέρι να με τραβάει και να με κολλάει στον τοίχο.
Υ: Zelo? Τι κάνεις? Άσε με!
Ζ: Σε θέλω. Σε θέλω δική μου. Θέλω να νιώσω τα φιλιά σου. Να νιώσω το σώμα σου κάτω από το δικό μου.
Μου είπε και άρχισε να με φιλαει χουφτονοντας με. Προσπάθησα να ξεφύγω αλλά δεν μπορούσα. Ήταν πιο δυνατός από εμένα.
Ζ: Τώρα θα γίνεις δική μου.
Είπε και πήγε να μου βγάλει την μπλούζα αλλά εγώ τον εσπρωξα με όση δύναμη είχα και έτρεξα μακριά του. Για καλή μου τύχη βρήκα ένα ταξί και μπήκα μέσα. Του είπα την διεύθυνση και όταν έφτασα ανέβηκα γρήγορα στο δωμάτιο,ξαπλωσα στο κρεβάτι και άφησα τα δάκρυα να πέσουν αφού τα κρατούσα τόση ώρα. Έκλαιγα για πολλές ώρες μέχρι που άκουσα το κινητόνα χτυπάει. Είδα ότι ήταν ο Hoseok. Σκουπισα τα δάκρυα και προσπάθησα να ακουστω φυσιολογικά.
Η: Μωρό μου! Μου λείπεις πολύ.
Μου είπε μες την χαρά και επειδή το είπε πολύ δυνατά είχα βγάλει το κινητό από το αυτί μου. Χαμογελασα και το ξανά έβαλα στο αυτί.
Υ: Και εμένα μωρό μου.
Η: Yuna? Τι έγινε? Δεν σε ακούω καλά. Εκλαιγες?
Υ: Όχι μωρό μου απλά μου λείπεις πάρα πολύ.
Η: Δεν σε πιστεύω. Κάτι άλλο έχει συμβεί.
Υ: Τίποτα μην ανησυχείς. Πως τα περνάς εσύ εκεί?
Η: Μία χαρά έχουμε βελτιωθεί πάρα πολύ.
Υ: Πότε γυρίζεις?
Η: Σε δύο μήνες. Αχχχ πόσο θέλω να σε ξανά νιώσω.
Υ: Και εγώ μωρό μου.
Οι ώρες πέρασαν μιλώντας μαζί του. Ξεχάστηκα και δεν πολύ σκεφτόμουν τι έγινε σήμερα και έτσι με πήρε ο ύπνος.
YOU ARE READING
Νέο ξεκίνημα
FanfictionΗ Yuna είναι 15 χρονών και ζει στην Ελλάδα. Της αρέσει πολύ ο χορος και θελει να το ακολουθισει. Ο πατέρα της είναι κορεατης και αυτό τον έκανε να πάρει μετάθεση από την δουλειά του στην Κορέα. Η Yuna δεν ήθελε να πάει. Ήταν πολύ κληστος άνθρωπος κ...