Part 22

460 37 9
                                    

Υ: Λοιπόν γιατρέ τι έχω?

Γ: Τίποτα που να σε ανοισιχει. Είσαι έγκυος.

Υ: ΤΙ???

Γ: Αυτό που άκουσες είσαι έγκυος.

Τον ευχαριστησα και έφυγα. Τώρα πώς θα το πω στον Hoseok. Αν δεν θέλει παιδί? Αχχ θα του το πω και ότι γίνει. Πήρα το τηλέφωνοστο χέρι και άρχισα να πληκτρολογω τον αριθμό. Μετά από λίγο το σήκωσε.

Η: Έλα αγάπη μου?

Υ: Hoseok που είσαι?

Η: Στο στούντιο κάνω πρόβες. Μα αγάπη μου τι έχεις? Γιατί κλαις?

Κλαίω άρχισα να κλαίω ξαφνικά δεν ξέρω γιατί.

Υ: Μπορείς να βρεθούμε σήμερα?

Η: Έρχομαι τώρα. Πες μου που ακριβώς.

Υ: Στο πάρκο δίπλα από το σπίτι μου.

Η : Έρχομαι.

Και έτσι έκλεισα το τηλέφωνό.

Hoseok pov:
Είμουν στο στούντιο και έκανα πρόβα με τα παιδιά οσπου άκουσα το κινητό να χτυπάει.

Η: Συγγνώμη λίγο παιδιά.

Ν: Κανένα πρόβλημα.

Μου απάντησε ο Namjoon και έκλεισε την μουσική. Είδα ότι είναι η Yuna. Το απάντησα αμέσως. Μου είπε να συναντηθούμε και εκλεγε. Αμέσως της είπα να συναντηθούμε τώρα.

Η: Συγγνώμη παιδιά κάτι τρέχει με την Yuna με πείρε τηλέφωνο και εκλεγε.

Ν: Κανένα πρόβλημα. Πηγενε αμέσως.

Η: Ευχαριστώ Namjoon

N: Τίποτα και τώρα πηγενε θα αργήσεις.

Αφού τους χαιρετισα έφυγα τρέχοντας. Έφτασα στο πάρκο και την είδα εκεί να κλαίει ακόμα.

Η: Yuna.
End Hoseok pov

Καθόμουν στο πάρκο και περίμενα να έρθει οσπου άκουσα να με φωνάζει. Γύρισα τον κοίταξα όμως δεν κουνηθικα από την θέση μου.

Η: Τι έγινε μωρό μου?

Μου είπε και με πείρε κατευθείαν στην αγκαλιά του και μου χαιδευε τα μαλλιά.

Υ: Hoseok....

Του είπα και μου ξέφυγε ένας λιγμος.

Η: Τι έγινε?

Υ: Σήμερα πήγα στον γιατρό.

Του απάντησα τελικά.

Η: Και?

Υ: Είμαι έγκυος.

Η: Τι?

Αναφονισε δυνατά και βγάζοντας με από την αγκαλιά του σηκώθηκε όρθιος. Τον κοίταξα και τα δάκρυα άρχισαν να πέφτουν πιο πολύ. Τότε ένιωσα δύο χείλη να με φιλανε στο μέτωπο και μετά το χέρι του να σηκώνει το πρόσωπο μου. Τον κοίταξα στα μάτια και αυτό που είδα είναι να λάμπουν. Να λάμπουν από ευτυχία.

Η: Μωρό μου αυτό είναι ότι καλύτερο μπορούσες να μου πεις.

Μου είπε και με τράβηξε ξανά στην αγκαλιά του.

Υ: Αλήθεια το θέλεις?

Η: Μα φυσικά ρε χαζό. Με αυτό το παιδί κάνουμε την αγάπη μας πιο δυνατή.

.........

Οι μέρες περνούσαν και εγώ με τον Hoseok παντρευτικαμε. Και το καλύτερο? Κάναμε διπλό γάμο με την Κατερίνα και τον Jimin. Κάναμε ένα αγοράκι τελικά και η Κατερίνα με τον Jimin με το καιρό κάνανε ένα κοριτσάκι. Οι BTS έτσι ονόμασαν το συγκρότημα ξέχασα να σας το πω έγιναν ένα από τα πιο διάσημα συγκροτήματα. Αλλά τελικά πως τα φέρνει η ζωή? Μπορεί να έχασα πολλά όταν έφυγα από την Ελλάδα αλλά κέρδισα πολλά όταν ήρθα εδώ. Κέρδισα πολλά άτομα να με αγαπάνε και το πιο σημαντικό: μια οικογένεια.


Τέλος της ιστορίας
😍😍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Νέο ξεκίνημα Where stories live. Discover now