Part 5

419 39 0
                                    

Οι μέρες περνούσαν πολύ γρήγορα και εγώ με την Hyuna τα πηγεναμε πάρα πολύ καλά. Βγαιναμε συνέχεια και μαζί μας ερχόταν και ο Jimin με τον Taehyung έναν φίλο του. Είχαν πολύ πλάκα μαζί. Με τον Hoseok βέβαια δεν μιλήσαμε ξανά μετά από αυτό το ατύχημα και ας ειμασταν στη  ίδια τάξη. Να πω την αλήθεια δεν με πολύ νοιάζει. Είναι από τα πιο διάσημα παιδιά στο σχολείο, εντάξει είναι λογικό οι χορευτικές του ικανότητες είναι τέλειες, και όλοι θέλουν να κάνουν παρέα μαζί του. Ειδικά οι κοπέλες συνέχεια του τα ζητάνε. Σίγουρα του αρέσει όλο αυτό και το απολαμβάνει. Τέλος πάντων έχει περάσει ένας μήνας και σήμερα η καθηγήτρια θα μας χωριζε σε ζευγάρια για να ετοιμασουμε ένα χορευτικό το οποίο θα το παρουσιαζαμε τα Χριστούγεννα.

Κ: Σήμερα παιδιά όπως είπαμε θα σας χωρίσω σε ομάδες.

Δεν άκουγα τα ονόματα. Περίμενα να ακούσω μόνο το δικό μου και του παρτενέρ μου.

Κ: Η Yuna θα είναι με τον Hoseok

Άκουσα να φωνάζει το τελευταίο ζευγάρι και έμεινα. Το ζευγάρι μου είναι ο Hoseok? Το ξέρω ότι ο καθένας θα χαιροταν γιατί είναι ο καλύτερος αλλά εγώ όχι δεν τον συμπαθώ. Γύρισα και τον κοίταξα και είδα ότι με κοιτούσε είδη.

Hoseok pov:
Όταν άκουσα ότι είμαι με την Yuna έμεινα. Να πω την αλήθεια είναι η μόνη κοπέλα που δεν έχει κολλήσει σαν τσιμπουρι πάνω μου. Μου φαίνεται καλό κορίτσι αλλά ποτέ δεν της μίλησα. Φαίνεται ότι δεν με πολύ συμπαθεί. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν της έχω κάνει και κάτι. Όταν άκουσα το κουδούνι πήρα τα πράγματα μου και την πλησίασα.

H: Πρέπει να μιλήσουμε για το χορευτικό.

Υ: Λεγε.

Η: Θες να συναντηθούμε σήμερα μετά το σχολασμα για να μιλήσουμε?

Υ: Οκ!

Μου είπε και πήγε να φύγει αλλά την έπιασα από το χέρι.

Η: Γιατί δεν με συμπαθεις?

Υ: Γιατί δεν μου αρέσουν άτομα σαν εσένα.

Η: Μα ούτε που με ξέρεις.

Υ: Δεν χρειάζεται να σε ξέρω.

Μου είπε και έφυγε. Τι μπορεί να σκέφτεται για μένα?
End Hoseok pov

 Τι μπορεί να σκέφτεται για μένα?End Hoseok pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Νέο ξεκίνημα Where stories live. Discover now