Part 4

449 41 5
                                    

Ντριιιν. Άκουσα το ξυπνητήρι να χτυπάει. Το έκλεισα και μπήκα στο μπάνιο για να ετοιμαστω. Κατέβηκα κάτω έφαγα και έφυγα γρήγορα από το σχολείο. Ήταν η πρώτη μέρα και δεν ήθελα να αργήσω. Όταν έφτασα ακόμα δεν είχε χτυπήσει πάλι καλά. Μπήκα μέσα και προσπαθούσα να βρω που είναι η αίθουσα. Αντε να συνηθίσω εδώ μέσα. Καθώς προχωρουσα αφηρημενη έπεσα πάνω σε κάποιον και έριξα κάτω τα βιβλία που κουβαλουσε.

Y: Αχχχ συγνώμη.

Του είπα και εσκηψα να τον βοηθήσω.

??: Δεν πειράζει.

Μου απάντησε και συκωθηκαμε πάνω.

??: Με λένε Hoseok αλλά ή περισσότεροι με φωνάζουν J-Hope. Εσένα?

Y: Yuna.

H: Χάρηκα για την γνωριμία.

Μου είπε και έφυγε. Μάλιστα ένα παιδί γνώρισα και αυτό ούτε σημασία δεν μου έδωσε απλά μου συστήθηκε. Σιγά που θα μου ξανα μιλήσει. Την αίθουσα ακόμα δεν μπορούσα να την βρω. Είδα μια κοπέλα και έτσι αποφάσισα να την ρωτήσω.

Υ: Συγγνώμη μήπως ξες που είναι η αίθουσα χορού?

??: Ναι εκεί πάω και εγώ ακολούθησε με. Καινούρια?

Υ: Ναι σήμερα είναι η πρώτη μου μέρα εδώ.

??: Μάλιστα. Ελπίζω να σου αρέσει το σχολείο μας. Παρεμπιπτόντως με λένε Hyuna εσένα?

Υ: Yuna. Χάρηκα για την γνωριμία. Και ναι είναι πολύ ωραίο και μεγάλο.

Η: Έλα πάμε όμως στην τάξη γιατί θα χτυπήσει το κουδούνι.

Με πείρε από το χέρι, πράγμα που δεν το περίμενα, και πήγαμε στην τάξη. Εκεί είδα πως ήταν το παιδί που χτύπησα πιο πριν αλλά δεν μου έδωσε καμία σημασία. Απλά μου έριξε μια ματιά. Οι ώρες στο σχολείο πέρασαν γρήγορα. Με την Hyuna αρχίσαμε να κάνουμε παρέα και είπαμε να βγούμε το απόγευμα βόλτα. Μου είπε να φέρω άμα θέλω και άλλα άτομα. Οπότε όταν σχολασα και πήγα σπίτι πήρα τηλέφωνο τον Jimin.

J: Έλα μικρή τι έγινε?

Υ: Σήμερα το απόγευμα είπα με μια φίλη μου από το σχολείο να βγούμε. Θες να έρθεις?

J: Ναι αμε δεν έχω να κάνω κάτι ούτωςή άλλως και βαριέμαι. Που θα συναντηθούμε?

Υ: Έλα να με πάρεις κατά της 8:00 από το σπίτι και θα πάμε να βρούμε την φίλη μου έξω από το σχολείο μου.

J: Οκ τα λέμε τότε.

Μου είπε και τερματισαμε την κλήση. Η ώρα τώρα ήταν τρεις και έτσι πήγα να φάω. Όταν τελείωσα ανέβηκα πάνω και άρχισα να διαβάζω για το σχολείο μέχρι που είδα ότι η ώρα πήγε επτά. Σε μια ώρα θα ερχόταν ο Jimin να με πάρει οπότε άρχισα σιγά σιγά να ετοιμάζομαι. Πήγα έκανα ένα μπάνιο στεγνωσα τα μαλλιά και ντυθικα. Ήταν την ώρα και είδα ότι πήγε οχτώ πάρα. Όπου να ναι θα έρθει. Έβαλα παπούτσια και άκουσα την πόρτα να χτυπάει.

Υ: Μαμά φεύγω εγώ.

Μ: Εντάξει κορίτσι μου να προσέχεις.

Την άκουσα να μου λέει από την κουζίνα. Άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω.

J: Πάμε?

Υ: Πάμε!

Του είπα και προχωρήσαμε προς το σχολείο όπου είδαμε την Hyuna να μας περιμένει. Αφού συστήθηκαν πήγαμε στο εμπορικό για καφέ και μετά στα ηλεκτρονικά. Η μέρα πέρασε πολύ γρήγορα και η ώρα είχε πάει αργά. Αφού αφήσαμε την Hyuna στο σπίτι της ο Jimin με πήγε σπίτι μου.

J: Σήμερα πέρασα πολύ ώρα.

Υ: Και εγώ.

Του είπα και αποχαιρετηστικαμε. Μπήκα μέσα και πήγα στο δωμάτιο για να κοιμηθώ.

Το ξέρω η ιστορία έχει να κάνει με τον Jhope αλλά έχει εμφανιστεί για λίγο. Υπόσχομαι ότι στα άλλα θα έχει πιο πολύ τον Jhope.

 Υπόσχομαι ότι στα άλλα θα έχει πιο πολύ τον Jhope

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Νέο ξεκίνημα Where stories live. Discover now