Part 10

354 42 2
                                    

Hoseok pov:
Καθώς κάναμε μάθημα η πόρτα  χτύπησε και μπήκε μέσα ένας τύπος.

??: Είναι εδώ κανένας Jeon Hoseok?

Ρώτησε και εγώ γύρισα και τον κοίταξα. Από που με ξέρει και ποιος είναι?

Κ: Ναι. Τον παιδί εκεί είναι. Τίποτα τον θες?

Του είπε η καθηγήτρια δείχνοντας εμένα.

??: Θέλω να του μιλήσω λίγο ιδιαίτερος αν γίνεται.

Κ: Οκ.

Του είπε τελικά η καθηγήτρια και εγώ τον ακολούθησα έξω από την τάξη και βγήκαμε στην αυλή.

H: Ποιος είσαι? Και τι θέλεις?

??: Είμαι ο Kim Namjoon και ψάχνω άτομα για να φτιάξω ένα συγκρότημα. Είμαστε είδη τέσσερις και θέλουμε άλλους τρεις. Σε είδα εχτές που χορεψες και μαρεσες πολύ. Λοιπόν τι λες θες να έρθεις στην ομάδα?

Θα πρέπει να αστειεύεται. Δεν γίνεται να συμβαίνει αυτό. Μήπως ονειρεύομαι?

Ν: Λοιπόν θες?

Με ξανά ρώτησε όταν είδε ότι δεν πείρε απάντηση.

Η: Ναι. Φυσικά και θέλω.

Ν: Ωραία αύριο μετά την σχολή έλα στην εταιρεία της bighit Entertainment για το συμβόλαιο.

Μου είπε και πήγε να φύγει.

Η: Μισό είπες ότι ψάχνεις τρεια άτομα?

Ν: Ναι και πλέον δύο.

Η: Έχω δύο φίλους που τραγουδάνε και χορεύουν.

Ν: Ωραία φερτους αύριο να τους δω.

Η: Οκ.

Και έφυγε και εγώ ξανά πήγα για μάθημα. Αλλά δεν μπορούσα να προσέχω είχα κατααινθουσιαστη. Η Yuna προσπαθούσε να με επαναφέρει αλλά εγώ δεν συνελθα καθόλου μέχρι που χτύπησε το κουδούνι.
End Hoseok pov

Τον Hoseok ήρθε και τον ζήτησε κάποιος. Δεν ξέρω ποιος είναι και από ότι φαίνεται ούτε και αυτός. Λείπει για πολύ ώρα. Τι λες να λένε? Θα τον ρωτήσω όταν μπει. Όμως όταν μπήκε ήταν σαν να μην με άκουγε. Δεν ανταποκρινοταν. Αρχίζω και ανησυχώ. Χτύπησε το κουδούνι και τον πήρα από το χέρι και βγήκαμε από την αίθουσα.

Υ: Αγάπη μου τι έχεις?

Η: Δεν θα το πιστέψεις γιατί με ήθελε.

Υ: Γιατί?

Η: Κάνει ένα συγκρότημα και μου ζήτησε να μπω και φυσικά δέχτηκα του συστησα και τα παιδιά.

Υ: Είναι αλήθεια?

Η: Ναι.

Δεν άντεξα και από την χαρά μου έπεσα πάνω στην αγκαλιά του. Αυτός με έπιασε και άρχισε να με φιλαει παντού. Ήταν ένα από τα όνειρα του να μπει σε συγκρότημα και τώρα έγινε αληθινό. Με το που σχολασαμε πήγαμε και βρήκαμε τα παιδιά και τους τα είπαμε. Όλοι ήταν πολύ χαρούμενοι.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Νέο ξεκίνημα Where stories live. Discover now