Part 12

309 36 1
                                    

Οι μέρες περνούσαν. Με τον Hoseok δεν βλεπομασταν και πολύ συχνά και στο σχολείο ερχόταν σπάνια εξαιτίας της εξάσκησης που είχε με το συγκρότημα. Μια μέρα εκεί που καθόμουν και έβλεπα τηλεόραση χτύπησε το κινητό. Είδα ότι είναι αυτός και το σήκωσα γρήγορα.

Υ: Έλα αγάπη μου.

Η: Μωρό μου θέλω να σου πω κάτι μπορείς να έρθεις από το σπίτι μου?

Υ: Ναι φυσικά σε μια ώρα θα είμαι εκεί. Μα τι θέλεις να μου πεις?

Η: Έλα και θα σου πω.

Υ: Οκ έρχομαι.

Και έτσι έκλεισα το τηλέφωνό και πήγα να ντυθώ.

Hoseok pov:
Τώρα πώς της το λέμε αυτό? Συναντιομαστε είδη σπάνια αλλά τώρα θα είναι χειρότερα. Αχχχ θα τρελαθώ.  Άκουσα το κουδούνι και πήγα να ανοίξω. Μόλις την είδα την αγκαλιασα σφιχτά.
End Hoseok pov

Μόλις μπήκα μέσα ο Hoseok με αγκαλιασε σφιχτά. Του ανταπεδωσα την αγκαλιά και πήγαμε κάτσαμε στον καναπέ.

Υ: Τι έγινε? Τι θέλεις να μου πεις?

Η: Να μωρό μου πρέπει να φύγω για πέντε μήνες στην Ιαπωνία.

Υ: ΤΙ???????

Η: Μας στέλνουν για να προπονηθουμε καλύτερα.

Υ: Και θα με αφήσεις εδώ μόνη μου?

Η: Για λίγο καιρό θα είναι μόνο.

Μου είπε και δάκρυα άρχισαν να πέφτουν. Δεν ήθελα να φύγει. Δεν ήθελα να με αφήσει μόνη μου για τόσο πολύ καιρό. Και αν βρει άλλη? Οι σκέψεις μου διακοπηκαν ξαφνικά. Ένιωσα τα χείλη του πάνω στα δικά μου και ένιωθα τα δάκρυα του να πέφτουν. Χωρίς να σταματήσει το φιλί με σήκωσε από τον καναπέ και με πήγε στο κρεβάτι. Με άφησε απαλά πάνω και ήρθε από πάνω μου και βγάζοντας την μπλούζα του συνέχισε να με φιλαει. Σε κάποια φάση ανέβηκε στο αφτι μου.

Η: Σαγαπω και σήμερα θέλω να σε κάνω δικιά μου.

Μου είπε και ανατριχιασα ολόκληρη. Με κοίταξε στα μάτια και εγώ του κούνησα θετικά το καιφαλι.

Υ: Μόνο που εγώ.....

Η: Οκ μωρό μου θα σε προσέξω καλά.

Μου είπε και μου έκλεισε το μάτι και άρχισε να βγάζει τα ρούχα μας οσπου μείναμε γυμνοί. Όταν τελειώσαμε απλά ξαπλωσαμε και με πείρε αγκαλιά και άρχισε να με χαιδευει στην πλάτη και στα μαλλιά οσπου με πείρε ο ύπνος.

 Όταν τελειώσαμε απλά ξαπλωσαμε και με πείρε αγκαλιά και άρχισε να με χαιδευει στην πλάτη και στα μαλλιά οσπου με πείρε ο ύπνος

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Νέο ξεκίνημα Where stories live. Discover now