Part 3

478 44 3
                                    

Την επόμενη μέρα το πρωί όταν ξύπνησα πήγα έκανα ένα μπάνιο και ετοιμαστικα για να φύγω για το σχολείο. Κατέβηκα κάτω βαριεστημενα και πήρα το πρωινό μου.

Μ: Τελείωνε να φύγουμε. Θα αργησουμε.

Y: Δεν με νοιάζει.

Της απάντησα απότομα και μου έριξε μια δολοφονική ματιά.

Y: Καλά.

Της είπα τελικά και τελείωσα όσο πιο γρήγορα γίνεται το φαγητό. Πήρα την τσάντα και κατευθυνθηκα προς το αμάξι μαζί με την μαμά. Όταν φτάσαμε στο σχολείο με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι ήταν τεράστιο. Μα εκεί μέσα σίγουρα χάνεσαι! Όσο κατευθηνομασταν προς το γραφείο του διευθυντή είχα μείνει να κοιτάω το κτίριο με το στόμα ανοιχτό. Όταν φτάσαμε έξω από την πόρτα η μαμά την χτύπησε.

Δ: Περάστε.

Ακουστικε η φωνή του.

Μ: Γειά σας θα ήθελα να γράψω την κόρη μου στο σχολείο.

Δ: Πώς σε λένε?

Y: Yuna

Δ: Ωραία Yuna από αύριο ξεκινάς μάθημα. Στις 8:15 να είσαι εδώ.

Y: Μάλιστα κύριε.

Του είπα και έφυγα με την μαμά από το γραφείο.

Μ: Οπότε από αύριο θα έρχεσαι σχολείο.

Y: Ναι

Της είπα και μπήκα στο αμάξι. Τώρα θα πηγεναμε στο σπίτι της γιαγιάς και του παππού μου. Εκεί θα ήταν είδη ο πατέρας μου. Αφού φτάσαμε είδα την φίλη της γιαγιάς μου με τον Jimin. Μπορώ να πω ότι έχει αλλάξει πολύ. Έχει ομορφηνη. Αλλά σιγά που θα με θυμάται.

J: Yuna?

Τον άκουσα να λέει έκπληκτος μόλις με είδε. Με θυμάται?

Y: Γειά σου Jimin.

Του απάντησα τελικά.

J: Πότε ήρθες?

Y: Εχτές. Μετακομισαμε εδώ για πάντα.

J: Α ωραία.

Y: Ναι.

J: Δεν φαινεσαι και πολύ χαρούμενη.

Y: Δεν είμαι.

J: Γιατί?

Y: Να δεν έχω φίλους και είμαι μόνη μου.

J: Μπορώ να είμαι εγώ φίλος σου. Θα ήθελες?

Y: Ναι. Θα το ήθελα πολύ.

J: Ωραία.

Ο Jimin είναι μεγαλύτερος από εμένα με περνάει τρία χρόνια. Οι ώρες πέρασαν και έπρεπε να φύγουμε. Αφού έφτασα σπίτι του πρώτο πράγμα που έκανα είναι να μπω Skype για να μιλήσω με την Κατερίνα.

Κ: Έλα τι έγινε? Πως τα περνάς?

Y: Εεεε ας τα λέμε καλά.

Κ: Γιατί τι έγινε?

Y: Τίποτα σήμερα πήγα γράφτηκα στο σχολείο και πήγα στην γιαγιά. Είδα το παιδί που σου είπα ότι κάναμε παρέα παλιά. Με θυμοταν ακόμα.

Οι ώρες πέρασαν και έτσι αποχαιρέτησα την φίλη μου και πήγα να κοιμηθώ. Αύριο έπρεπε να ξυπνήσω νωρίς για το σχολείο.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Νέο ξεκίνημα Where stories live. Discover now