Part 17

288 36 0
                                    

Επιτέλους οι μέρες πέρασαν γρήγορα. Σήμερα θα επεστρεφε ο Hoseok με τα υπόλοιπα παιδιά. Είχε πει θα με πάρει τηλέφωνο μόλις μπει σπίτι οπότε περίμενα με αγωνία μέχρι που άκουσα να χτυπάει και πετάχτηκα όρθια.

Η: Έλα τώρα από το σπίτι μου. Θέλωνα σε δω, να σε φιλισω και να σε αγγίξω.

Υ: Έρχομαι.

Το έκλεισα και μπήκα έκανα μπάνιο και έβαλα ένα μαύρο παντελόνι με μια άσπρη μπλούζα πήρα κλειδιά και το κινητό φορεσα τα παπούτσια μου και έφυγα. Πήρα ένα ταξί και μετά από μισή ώρα που μου φάνηκαν αιώνας έφτασα σπίτι του. Δεν πρόλαβα να χτυπήσω την πόρτα και την είχε ανοίξει είδη. Με άρπαξε και με κόλλησε στον τοίχο.

Η: Δεν ξες πόσο μου έλειψες!

Υ: Και εμένα μου έλειψες μωρό μου!

Τότε άρχισε να με φιλαει μια στο στόμα μια στο λαιμό.

Η: Θέλω να κοιμηθείς μαζί μου σήμερα.

Υ: Θα κοιμηθώ μαζί σου. Και εγώ το θέλω.

Τότε με ξανά φιλισε και πήγαμε κάτσαμε στον καναπέ. Μου είπε τι έκανε εκεί και πως τα πέρασε. Μου είπε επίσης ότι δεν θα ξανα έρθει στο σχολείο. Μετά έφτιαξα κάτι να φάμε και έβαλα μια ταινία να δούμε. Όταν τελείωσε ο Hoseok πήγε να κάνει ένα μπάνιο και εγώ επλινα τα πιάτα. Όταν ανέβηκα στο δωμάτιο τον είδα να βγαίνει από το μπάνιο και να είναι μόνο με μια πετσέτα. Αμέσως γύρισα από την άλλη και ένιωσα να με παίρνει αγκαλιά και να κολλάει πάνω μου.

Η: Γιατί ντρέπεσαι? Αφού με έχεις ξαναδεί.

Υ: Εμμμμ.....

Δεν ήξερα τι να πω. Με πείρε από το χέρι και με πήγε στο δωμάτιο. Με ξαπλωσε στις κρεβάτι και ανέβηκε από πάνω μου. Άρχισε να με φιλαει και να μου βγάζει τα ρούχα και αυτός την πετσέτα και με αργές κινήσεις άρχισε να μπαίνει μέσα μου. Όταν τελειώσαμε με πείρε αγκαλιά και κοιμηθηκαμε.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Νέο ξεκίνημα Where stories live. Discover now