Part 9

404 46 3
                                    

Πέρασαν και αυτές οι μέρες και η ημέρα για την γιορτή και να δείξουμε τα χορευτικά μας έφτασε. Είχα πολύ άγχος σε λίγο θα έρθει η σειρά μας.

Η: Έλα όλα θα πάνε καλά.

Μου είπε και με πείρε στην αγκαλιά του. Αυτό με ηρεμισε. Δεν ήθελα να φύγω από εκεί αλλά άκουσα την καθηγήτρια να μας φωνάζει.

Κ: Ελάτε είναι η σειρά σας.

Τότε βγήκα από την αγκαλιά του το ευχαριστησα και πήγαμε στην σκηνή. Βάλαμε την μουσική και αρχίσαμε να χορευουμε. Όταν τελειώσαμε ο κόσμος μας χειροκρότησε και αφού υποκλιθικαμε φύγαμε από την σκηνή. Είμουν πολύ χαρούμενη. Τα καταφέραμε. Από την χαρά μου έπεσα πάνω στην αγκαλιά του και τον φιλησα. Τον φιλισα στο στόμα. Όταν το κατάλαβα απομακρυνθικα.

Υ: Συγγνώμη.

Του είπα και έφυγα τρέχοντας. Τι έκανα μόλις τώρα? Πάει τον έχασα και ως φίλο. Μπήκα μέσα στις τουαλέτες και άρχισα να κλαίω.

Hoseok pov:
Καθώς πανηγυριζαμε η Yuna έπεσε στην αγκαλιά μου και με φιλισε. Φιλαει τόσο ωραία. Όταν σταμάτησε με κοίταξε και με ένα απλό συγνώμη έφυγε τρέχοντας. Συγγνώμη γιατί? Εγώ ήθελα. Έμεινα για λίγο εκεί κόκαλο και μετά άρχισα να την ψάχνω.

Η: Συγγνώμη μήπως είδες την Yuna?

Ρώτησα όταν είδα μια κοπέλα από την τάξη μας.

Κ: Ναι πήγε προς τις τουαλέτες.

Η: Ευχαριστώ.

Της είπα και άρχισα να τρέχω προς τις τουαλέτες. Όταν έφτασα στάθηκα λίγο από έξω και ύστερα μπήκα μέσα. Άκουσα κλάματα μέσα σε μια και κατάλαβα πως είναι αυτήν.

Η: Yuna?

Της είπα όταν άνοιξα την πόρτα και την έκλεισα πίσω μου.

Y: Τι θες εδώ?

Με ρώτησε αλλά δεν απάντησα. Το μόνο που έκανα είναι να την αρπάξω να την κολλήσω στο τοίχο και να ενώσω τα χείλη μας. Την φιλουσα σαν να μην υπήρχε αύριο. Στη αρχή δεν έκανε τίποτα αλλά μετά άρχισε να με φιλαει και αυτή τηλιγοντας τα χέρια της στο λαιμό μου. Τότε κόλλησα πιο πολύ τα σώματα μας. Ώσπου σπάσαμε το φιλί.

Η: Σαγαπω.

Της είπα τελικά και της έδωσα ένα φιλί στο μέτωπο.
End Hoseok pov

Υ: Και εγώ σαγαπω.

Του είπα προσπαθώντας να βρω την ανάσα μου.

Η: Έλα πάμε.

Υ: Που?

Η: Κάπου που να είμαστε μόνοι.

Μου είπε και πιάνοντας με από το χέρι βγήκαμε από τις τουαλέτες. Τελικά πήγαμε σε ένα παρκακι και κάτσαμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου μιλώντας για διάφορα θέματα. Ήταν τόσο ωραία. Όμως η ώρα είχε πάει είδη δώδεκα.

Υ: Ωχ πρέπει να πάμε σπίτι είναι αργά.

Η: Δίκιο έχεις. Έλα θα σε πάω εγώ.

Μου είπε και με έπιασε από το χέρι. Περπατησαμε μέχρι το σπίτι μου και τον αποχαιρέτησα. Αλλά πριν προλάβω να φύγω ένιωσα ένα χέρι να με πιάνει και να με ξανά γυρίζει.

Η: Τι έτσι απλά θα φύγεις?

Υ: Τι εννοείς?

Η: Δεν έχω φιλάκι?

Τότε χαμογελασα και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο αλλά αυτός με άρπαξε και άρχισε να με φιλαει στο στόμα και σιγά σιγά κατεβενε προς το λαιμό. Αφού σταμάτησε με καληνυχτισε και έφυγε. Εγώ μπήκα μέσα και ανέβηκα στο δωμάτιο μου. Με το ζόρι με έπιασε ο ύπνος γιατί σκεφτόμουν ότι έγινε σήμερα.

 Με το ζόρι με έπιασε ο ύπνος γιατί σκεφτόμουν ότι έγινε σήμερα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Νέο ξεκίνημα Where stories live. Discover now